مقالات زناشویی مشهد, آنچه باید آقایان بدانند, آنچه باید بانوان بدانند

خرید کرم یا ژل روان کننده

خرید کرم یا ژل روان کننده در مشهد

خرید کرم یا ژل روان کننده

خرید کرم یا ژل روان کننده در مشهد ژل لوبریکانت یا ژل روان‌کننده عموماً در رابطه جنسی استفاده می‌شود. همان طور که می‌دانید، هنگام سکس، بعد از تحریک جنسی ترشحات روان کننده از دهانه‌ی رحم خارج شده و به مجرای واژن می رسد. این ترشحات، واژن خانم را مرطوب می‌کند تا دخول راحت‌‌تر انجام شود. روان کننده ها می توانند با کاهش اصطکاک، فعالیت های جنسی را لذت بخش تر و راحت تر کنند.

انواع روان کننده ها:

روان کننده های مختلفی وجود دارد که به طور خاص برای مقاربت، خودارضایی و سایر انواع فعالیت های جنسی ساخته شده اند. آنها عبارتند از:

  • روان کننده های مبتنی بر آب:

 این روان کننده ها به کاندوم یا اسباب بازی های جنسی آسیب نمی رسانند و به طور معمول امن ترین گزینه برای مقاربت و خودارضایی هستند. یکی از معایب این روان کننده، این است که نسبتاً سریعتر جذب و خشک میشوند، اما میتوانید هروقت که احساس خشکی کردید دوباره روان کننده را تمدید کنید.

 

  • روان کننده های مبتنی بر سیلیکون: 

روان کننده های مبتنی بر سیلیکون برای مقاربت جنسی بسیار مناسب است، زیرا به کاندوم آسیبی نمیرساند. با این حال، مردم باید از استفاده از روان کننده های مبتنی بر سیلیکون همراه با اسباب بازی های جنسی خودداری کنند، زیرا ممکن است به محصولات سیلیکونی آسیب برساند.

رمانتیک

  • روان کننده های مبتنی بر روغن:

 استفاده از روان کننده های روغنی در صورتی که افراد بدون روش جلوگیری از بارداری درگیر رابطه جنسی باشند، بی خطر است. با این حال، این نوع روغن‌ها می‌توانند به اسباب‌بازی‌های جنسی و کاندوم‌های لاتکس آسیب برسانند. این می تواند خطر بارداری و ابتلا به عفونت را افزایش دهد.

لیستی از جایگزین روان کننده ها:

در مواردی که افراد قادر به تهیه روان کننده های نیستند، می توانند از یکی از گزینه های زیر استفاده کنند:

  • آلوئه ورا:

آلوئه ورا مبتنی بر آب است و می تواند آبرسانی خوبی باشد و در عین حال اصطحکاک را نیز کاهش دهد. غلظت آن، آن را به یک جایگزین روان کننده خوب تبدیل می کند.

  • روغن زیتون:

یکی دیگر از روان کننده های جایگزین، روغن زیتون است، زیرا به سرعت و به راحتی پخش می شود. با این حال، پوست به راحتی این نوع روغن را جذب نمی کند، به این معنی که می تواند منافذ را مسدود کند و منجر به عفونت شود. اگر کسی از روغن زیتون به عنوان یک روان کننده استفاده می کند، مهم است که آن را بعد از رابطه جنسی به طور کامل از روی پوستش بشویید. از آنجایی که روغن زیتون یک روان کننده مبتنی بر روغن است، استفاده از آن با کاندوم های لاتکس یا سایر روش های پیشگیری از بارداری مشکل ساز است  زیرا می تواند باعث پارگی کاندوم شود.

روغن ماساژ مکس لیدی

  • روغن نارگیل: روغن نارگیل خواص مرطوب کنندگی نیز دارد. از آنجایی که مردم عموماً بو و طعم نارگیل را دوست دارند، می تواند جایگزین مناسبی برای روان کاری نیز باشد. با این حال، مانند روغن زیتون، افراد در صورت استفاده از  کاندوم برای پیشگیری از بارداری، نباید از روغن نارگیل استفاده کنند.

البته این را اضافه کنم که استفاده از روان کننده مطمئن تر است، زیرا برخی از افراد ممکن است به آلوئه ورا، روغن زیتون و … حساسیت نیز داشته باشند.

مواردی که به عنوان روان کننده نباید استفاده کرد :

در مورد خرید کرم یا ژل روان کننده برخی از مایعات وجود دارند که مردم معتقدند روان کننده خوبی هستند اما در واقع می توانند منجر به عفونت شوند. برخی از این موارد عبارتند از:

  • وازلین:

 افرادی که از وازلین به عنوان روان کننده استفاده می کنند، ممکن است باعث عفونت شوند. یک مطالعه قدیمی نشان داده است که زنانی که از وازلین به عنوان روان کننده استفاده می کردند، بیشتر در معرض ابتلا به واژینوز باکتریایی بودند.

  • لوسیون و صابون:

 برخی از لوسیون ها و صابون ها حاوی عطر و مواد نگهدارنده مانند پارابن هستند. اینها می توانند اندام تناسلی را تحریک کنند و منجر به عفونت شوند. با این حال، اگر محصولات ملایم یا بدون عطر باشند، افراد می توانند از لوسیون یا صابون به عنوان روان کننده استفاده کنند. اما خیلی کم، زیرا استفاده بیش از حد از صابون در ناحیه واژن احتمال خشکی واژن را زیاد میکند.

  • کره: 

از آنجایی که کره یک محصول لبنی است و نگه داری آن در یخچال است، اگر افراد از آن برای فعالیت جنسی استفاده کنند، خطراتی وجود دارد. به عنوان مثال، اگر کسی کره را وارد واژن یا مقعد کند و پس از آن، آن ناحیه را به درستی تمیز نکند، ممکن است کره شروع به فاسد شدن کند. این ممکن است باعث عفونت ناشی از رشد باکتری شود.

  • تف زدن (آب د هان):

برخی افراد ممکن است تصور کنند که بزاق جایگزین خوبی برای روان کننده است. با این حال، این می تواند باعث عفونت شود. یک مطالعه نشان داده است که، کسانی که از بزاق به عنوان روان کننده استفاده می‌کنند، می‌توانند سوزاک را گسترش دهند. یک مطالعه قدیمی همچنین نشان می دهد که بزاق دهان در رابطه جنسی ممکن است باعث عفونت قارچی واژن شود.

  • روغن بچه:

روغن بچه به عنوان روان کننده خطر عفونت و آسیب به روش های مانع پیشگیری از بارداری را به همراه دارد.

ژل روان کننده چنس

مزایا و معایب روان کننده بر پایه آب :

  • مزایا – به راحتی با شستن آب از روی پوست پاک میشود، ایمن برای استفاده از لاتکس، پلی اورتان/پلی ایزوپرن
  • معایب – به سرعت جذب و خشک می شود، بنابراین ممکن است نیاز به استفاده مجدد داشته باشد

مزایا و معایب روان کننده بر پایه سیلیکون:

  • مزایا – ماندگاری طولانی، ایمن برای استفاده از لاتکس، پلی اورتان/پلی ایزوپرن
  • معایب – شستشوی آن دشوار است.

مزایا و معایب روان کننده بر پایه روغن:

  • مزایا – ماندگاری طولانی، ایمن برای استفاده از کاندوم های داخلی – روان کننده های مبتنی بر روغن می توانند استحکام کاندوم های لاتکس و پلی اورتان/پلی ایزوپرن را تضعیف کنند و خطر پارگی را افزایش دهند.
  • معایب – می تواند منافذ را مسدود کند .

در آخر :

اگرچه بهترین کار خرید و استفاده از روان کننده های مبتنی بر آب یا سیلیکون است، اما اگر افراد قادر به انجام این کار نباشند، جایگزین هایی وجود دارد که می توانند در نظر بگیرند.  افراد باید استفاده از لوسیون، کره یا تف به عنوان جایگزین روان کننده، به دلیل افزایش خطر عفونت یا تحریک اجتناب کنند.

شما میتوانید در زمینه خرید کرم یا ژل روان کننده با مشاوران رویای شب در ارتباط باشید، با استفاه از خدمات مشاوره شما می‌توانید از یک شخص بی طرف کمک گرفته و مشکلات خود و همسرتان را به طور تخصصی حل کنید.

مقالات مرتبط:

انواع ژل روان کننده

خرید ژل تنگ کننده واژن در مشهد

خرید کرم یا ژل روان کننده

300 1

برای خرید این محصول شما میتوانید به شعبات ما بصورت حضوری مراجعه کنید و یا میتوانید از فروشگاه ما به راحتی ثبت سفارش کنید.

محصولات رو ما بصورت فوری و در بسته بندی کاملا محرمانه برای شما ارسال خواهیم کرد.

شعبات رویای شب در مشهد:

شعبه 1 : شهرک غرب، بین شریعتی 25 و 27، جنب بانک مسکن ( تلفن: 09154719005 )

شعبه 2 : بلوار هنرستان، نبش هنرستان 34  ( تلفن: 09191496878 )

ساعت کاری مجموعه : 10 صبح الی 22 شب

همچنین تمام محصولات فروشگاه ما دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *