مقاله, مشکلات رایج زناشویی, مقالات زناشویی مشهد

کاندوم ضخیم در نی نی سایت

کاندوم ضخیم در نی نی سایت

کاندوم ضخیم در نی نی سایت

برخی از مردان آلت تناسلی کوچکی دارند و در برقراری ارتباط با شریک جنسی با مشکل مواجه می شوند و اعتماد به نفس خود را از دست می دهند. ضمن اینکه برخی از بانوان برای رسیدن به ارگاسم نیاز به تحریک بیشتری دارند و با استفاده از کاندوم های معمولی لذت لازم را دریافت نمی کنند. پیشنهاد فروشگاه رویای شب برای این گونه افراد استفاده از کاندوم ضخیم نی نی سایت است.این محصول از جنس و ساختار سیلیکون طراحی شده است و با کاندوم های معمولی که از جنس لاتکس هستند متفاوت است.در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد این محصول ارائه شده است با ما همراه باشید.

کاندوم ضخیم

یکی از مواردی که شاید باعث شود بعضی زوجین نسبت استفاده از کاندوم های ضخیم سیلیکونی تردید داشته باشند این است که کاندوم سیلیکونی ظاهری خشن دارند و ممکن است احساس کنید هنگام استفاده از آن درد زیادی را باید تحمل کنید. اما کاندوم های ژله ای از خارهای نرم ساخته شده اند و اگر با روان کننده استفاده شود به خوبی می تواند باعث تحریک ناحیه جی اسپات و دیواره واژن شود.

اما ذکر این نکته مهم است که سلیقه و انتظارات و فانتزی های یک زوج با زوجی دیگر متفاوت است و این محصول می تواند برای شخصی بسیار جذاب و لذت بخش باشد و برای شخص دیگر یک وسیله بی کاربرد قلمداد شود.

IMG 20230720 140325 717 1

همچنین یکی از مسائل مهمی که زوجین قبل استفاده از کاندوم باید بدانند این است که آیا این کاندوم ضخیم برای شخص مناسب است، آیا در هنگام رابطه زناشویی حین استفاده از کاندوم ضخیم احساس درد سوزش یا ناراحتی ندارد. بدن اشخاص با یکدیگر متفاوتند. بنابراین اگر میخواهید از کاندوم های ضخیم استفاده کنید حتما نظر شریک جنسی خود را در این رابطه بپرسید.

 کاندوم های ضخیم خاردار:

کاندوم خاردار کاندومی است که بر روی آن برجستگی هایی متناسب قرار دارد کاندوم خاردار مینامند، تعداد و فاصله بین این برجستگی ها بستگی به مارک کاندوم دارد. کاندوم های خاردار مزایای خوبی برای خانمها و آقایان دارد.

یک اصل مهم در رابطه جنسی و میل جنسی مردان این است که درصد قابل توجهی از لذت جنسی آقایان زمانی است که میبینند شریک جنسی شان از رابطه لذت می برد برای همین است که بسیاری از آقایان همواره به دنبال وسایلی هستند که بتوانند رضایت شریک جنسی شان نیز تامین گردد. کاندوم سیلیکونی ضخیم یکی از همین مواردی است که می تواند به کمک شما بیاید.

کاندوم ضخیم طرح دار:

این نوع کاندوم کمی شل تر از کاندم های دیگر است دلیلش این است که قسمت سر کاندوم دارای برجستگی هایی است و هر چه سر این نوع کاندم ها بزرگتر باشد اصطکاک بیشتری ایجاد کرده و باعث تحریک الت تناسلی میشود. خرید کاندوم ضخیم

کاندوم های ضخیم عمدتا از جنس سیلیکون ساخته شده اند که بسیار مقاوم هستند و تا درصد بالایی از انتقال بیماری های مقاربتی و همچنین اچ آی وی جلوگیری می کند، بنابراین این نوع کاندوم ها بسیار مناسب هستند، اما قبل از هر چیز حساسیت نسبت به سیلیکون را در نظر بگیرید..

کاندوم های ضخیم و اسپرم کس:

در ساخت این نوع کاندوم ها از یک نوع ماده شیمیایی استفاده شده که این ماده وقتی با کاندوم استفاده میشود سبب از بین رفتن اسپرم میشود، در نظر داشته باشید که اسپرم کش ها 100درصد مناسب جلوگیری از بارداری و خیلی قابل اعتماد نیستند.

کاندوم فوق ایمن ایکس دریم:

این نوع کاندوم استقامت بالایی و ضخامت زیادی دارد و مختص کسانی که در رابطه جنسی دارای تحرک و فشار بالایی هستند برای آن که این اطمینان را داشته باشند که هنگام رابطه جنسی کاندوم دچار پارگی نشود میتوانند از این کاندوم های ضخیم استفاده کنند.

 

کاندوم سوپر سیف ایکس دریم

بهترین کاندوم های تاخیری ضخیم:

در حال حاضر انواع مختلفی از کاندوم در بازار با مارک های مختلف وجود دارد. این کاندوم ها مخصوص کسانی که دچار مشکل زود انزالی هستند، این کاندوم موجب تاخیر در انزال و طولانی شدن رابطه جنسی میشود.

یک کاندوم ضخیم خوب دارای ویژگی هایی از جمله:

بهترین کاندوم ضخیم کاندومی که مقاومت بالایی داشته باشد در برابر انتقال بیماری های عفونی، بیماری های مقاربتی، اچ آی وی، و جلوگیری کند از بارداری ، همچنین یک کاندوم ضخیم خوب علاوه بر انتقال گرما نباید به قدری تنگ باشد که باعث ناراحتی فرد استفاده کننده شود.

اما بهتر انواع کاندوم ها را امتحان کنید تا در نهایت بهترین کاندومی که متناسب با ویژگی های بدنی و فیزیولوژی شماست را انتخاب کنید، در نهایت این شمایید که می دانید چه نوعی از کاندوم ضخیم مناسب شماست و نه شخص فروشنده و این امر زمانی ممکن است که شما از کاندوم ضخیم با ویژگی دلخواه استفاده کنید.

 

ویژگی کاندوم ضخیم

در مجموع بهترین کاندوم ضخیم دارای این ویژگی هاست:

  • دارای مقاومت بالا در مقابل فشار و تحرک بالا
  • اگر فرد دچار مشکل زود انزالی است مانع از انزال زودرس شود.
  • و همچنین فرد را در مقابل بیماری های عفونی و بیماری های مقاربتی و بارداری در امان نگه دارد.

به عنوان مثال کاندوم ضخیم خاردار کاندومی بسیار مقاوم و همچنین پرطرفدار میان زوجین می باشد. کاندوم های ضخیم تاخیری نیز جزو بهترین نوع کاندوم های ضخیم بشمار می آیند این نوع کاندوم ها اگر ضخیم است ولی به خوبی گرما را انتقال داده از زود انزالی مرد جلوگیری میکند.

خرید کاندوم

محصولات زناشویی رویای شب از گروه های کالایی مختلف و برند های معتبر همراه با استانداردهای لازم موجود است؛ دسته بندی مناسب محصولات در فروشگاه رویای شب و امکان مقایسه محصولات با یکدیگر باعث شده تا دوستداران ما با چشمانی باز محصول مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایند.

ارسال تمامیه کالاهای خریداری شده در بسته بندی های خاص به گونه ای که قابل تشخیص برای دیگران نباشد، درب منزل ارسال می شود.

 

کاندوم تاخیری 1×8 فانکشن

محصولات فروشگاه رویای شب شامل:

  • کاندوم های متنوع
  • اسپری، ژل و کرم های تاخیری
  • شربت های تقویت قوای جنسی
  • دستگاه وکیوم
  • پکیج های متنوع زناشوی و…

برای بازدید و خرید از محصولات سایت رویای شب کلیک کنید.

 

300 1

برای خرید این محصول شما میتوانید به شعبات ما بصورت حضوری مراجعه کنید و یا میتوانید از فروشگاه ما به راحتی ثبت سفارش کنید.

محصولات رو ما بصورت فوری و در بسته بندی کاملا محرمانه برای شما ارسال خواهیم کرد.

شعبات رویای شب در مشهد:

شعبه 1 : شهرک غرب، بین شریعتی 25 و 27، جنب بانک مسکن ( تلفن: 09154719005 )

شعبه 2 : بلوار هنرستان، نبش هنرستان 34  ( تلفن: 09191496878 )

ساعت کاری مجموعه : 10 صبح الی 22 شب

همچنین تمام محصولات فروشگاه ما دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *