مقاله, مشکلات رایج زناشویی, مقالات زناشویی مشهد

مشکلات خرید کاندوم از داروخانه

مشکلات خرید کاندوم از داروخانه

مشکلات خرید کاندوم از داروخانه

مشکلات خرید کاندوم از داروخانه به علت شرایط فرهنگی خاصی که در جامعه حاکم است، گاها از خرید کردن کاندوم خجالت زده می شوند و ترجیح می دهند کلا منصرف شوند، اما عدم استفاده از کاندوم عواقب ناخوشایندی را به همراه دارد،از این رو برخی به دنبال راه هایی هستند تا بتوانند بدون دغدغه و نگرانی های معمول، کالای مورد نظر خود را از داروخانه ها تهیه کنند.

در این بخش تصمیم داریم به صورت اختصاصی در خصوص این معضل صحبت کنیم و با اسامی دیگر کاندوم آشنا شویم. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که نگرانی زیادی در رابطه با گفتن کلمه کاندوم دارید و در هنگام مراجعه به داروخانه دچار تردید در خرید آن می شوید. ا

ین تفکرات منفی را از خود دور کنید، چرا که ما اینجاییم تا با ارائه مطالب مفید در این زمینه بهترین راهکارها را در اختیارتان قرار دهیم.

کاندوم فضایی

برای خرید کاندوم چه بگوییم؟

برای خرید کاندوم از داروخانه 3 حالت وجود دارد اینکه شما اصلاً از مطرح کردن این موضوع خجالت نمی‌کشید انواع کاندوم را میشناسید و میدانید که به چه مدلی نیاز دارید. در این حالت به راحتی می توانید از داروخانه ها خرید کنید.

اما افرادی در حالت دوم هستند که هم خجالت می کشند و هم نام کاندوم مورد نیاز خود را نمی دانند؛ این افراد نمی دانند در داروخانه به جای کاندوم چه بگویند و باید به چه سبکی به فروشنده بفهمانند که به کاندوم و چه نوع کاندومی نیاز دارند.

در قدم اول شما باید بدانید که کاندوم ها انواع مختلفی دارند، برای خرید کاندوم باید خودتان از قبل انواع کاندوم را بشناسید و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کنید. اقدام دوم، بعد از شناخت انواع کاندوم های موجود، شما برای خرید کاندوم از داروخانه باید اسم شرکت تولید کننده کاندوم و اسم مدل مورد نظر به یاد داشته باشید.

کاندوم ها در ایران توسط چند شرکت معروف ایرانی تولید می شوند و برای هر کدام مدل ها و طرح های مختلف وجود دارد. با گفتن اسم شرکت یا برند موجود فروشنده متوجه می‌شود که شما به کاندوم نیاز دارد با گفتن اسم مدل در کنار اسم برند مدل کاندوم مورد نظر هم برای فروشنده روشن می شود.

برای مثال میتوانید بدون اینکه به اسم کاندوم اشاره کنید، بگویید کاپوت یا کدکس می خواهید.

در روش سوم شما فردی هستید که به صورت آنلاین کاندوم خریداری میکنید، خرید از فروشگاه های آنلاین محصولات زناشویی مزایای بسیاری دارد:

  • قیمت مناسبتر از داروخانه.
  • تنوع بسیار بالا.
  • همچنین می توانید مطمئن باشید که بهترین نوع کاندوم تاخیری، خاردار، ترکیبی، فضایی و کاندوم زنانه را انتخاب کرده اید.
  • به صورت محرمانه درب منزل تحویل میگیرید.

بدون شک با خرید از فروشگاه های محصولات زناشویی رویای شب ، بسیاری از مشکلاتی که در مورد خرید کاندوم تا به حال داشته اید از بین رفته و دیگر نیازی نیست نگران نگاه ملامت بار و سنگین کسانی که در داروخانه و یا مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی حضور داشتند، باشید.

فروشگاه رویای اینجاست تا به شما برای خرید کاندوم کمک کند.کافیه برای خرید کاندوم کلیک کنید.

چرا باید خجالت را هر جور شده کنار بگذاریم؟

بهترین راه برای ادامه لذت بردن از آمیزش و حفظ ایمنی آن، تعامل در مورد استفاده از کاندوم است. از آنجا که معمولاً مردان باید کاندوم بخرند و این مسئله چندان برای همه راحت نیست، باید این فرهنگ جا بیافتد. لذا بدون خجالت دلیل عدم استفاده از کاندوم را جویا شوید و راه حلی پیدا کنید.

انتقال بیماری های جنسی را باید جدی گرفت و واقعا از ظاهر و پوشش فرد نمی تواند اطمینان حاصل کرد که وی به بیماری جنسی مبتلا هست یا خیر.

مزایا استفاده از کاندوم فقط جلوگیری از بارداری نیست بلکه به شما کمک میکند در برابر بیماریهای مقاربتی ایمن باشید. دیگر مزایای کاندوم این است که به لذت جنسی شما می افزاید، روان کننده ای که در کاندوم است به افرادی که خشکی واژن را تجربه میکنند، کمک شایانی میکند. برخی از کاندوم ها خارهایی در بدنه خود دارند که باعث افزایش لذت جنسی برای بانوان میشود.

این همه مزایا در کاندوم است، حالا باز میخوای برای نخرید این محصول بهونه بیاری!!!

کاندوم تاخیری 1×8 فانکشن

نام علمی کاندوم :

نام علمی کاندوم در داروخانه از نیازمندی های متقاضیانی است که ترجیح می دهند آن را به صورت مستقیم و از طریق فروشگاه های حضوری خریداری کنند. نام علمی کاندوم، همان کاندوم (candom) است و همانطور که در بخش قبل توضیح دادیم برای خرید کاندوم بجای داروخانه میتوانید به فروشگاه ما ( رویای شب ) مراجعه می کنیدو بصورت محرمانه محصول خودتون رو سفارش بدید.

فروشندگان و متخصصین ما در رویای شب با تمامی این برندها و انواع آن آشنایی داشته و می توانند در این زمینه به خوبی شما را راهنمایی کنند. خرید کالا به صورت اینترنتی می تواند تمامی دغدغه های شما را درخصوص درخواست کاندوم و نوع آن را به طور کامل رفع کند.

شما می توانید بدون استرس و با خیالی آسوده محصولات خود را از مجموعه ما تهیه کنید.

فروشگاه رویای شب علاوه بر کاندوم، محصولاتی شامل:

اسپری تاخیری

کرم تاخیری

شربت تقویت قوای جنسی

دستگاه وکیوم

و محصولات متنوع و اصلی زیادی را به مشتریان خود ارائه میدهد.

300 1

برای خرید این محصول شما میتوانید به شعبات ما بصورت حضوری مراجعه کنید و یا میتوانید از فروشگاه ما به راحتی ثبت سفارش کنید.

محصولات رو ما بصورت فوری و در بسته بندی کاملا محرمانه برای شما ارسال خواهیم کرد.

شعبات رویای شب در مشهد:

شعبه 1 : شهرک غرب، بین شریعتی 25 و 27، جنب بانک مسکن ( تلفن: 09154719005 )

شعبه 2 : بلوار هنرستان، نبش هنرستان 34  ( تلفن: 09191496878 )

ساعت کاری مجموعه : 10 صبح الی 22 شب

همچنین تمام محصولات فروشگاه ما دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “مشکلات خرید کاندوم از داروخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *