مقاله, مشکلات رایج زناشویی, مقالات زناشویی مشهد

تفاوت کاندوم زنانه و مردانه

تفاوت کاندوم زنانه و مردانه

کاندوم زنانه در مقابل کاندوم مردانه

کاندوم از جمله وسیله های بهداشتی برای پیشگیری از حاملگی ناخواسته و یا انتقال بیماری های خطرناک محسوب می شود.کاندوم های مردانه و زنانه هر دو در بازار موجود است. و باید پس از یک بار استفاده کاندوم را دور انداخت (یکبار مصرف است).

کاندوم مردانه

کاندوم مردانه می‌تواند شما را در برابر عفونت‌های مقاربتی مانند اچ‌آی‌وی، کلامیدیا و سوزاک محافظت کند و همچنین روشی مناسب برای پیشگیری از بارداری است.

کاندوم زنانه

کاندوم‌های زنانه از عفونت‌های مقاربتی محافظت می‌کنند، اگرچه به اندازه کاندوم‌های مردانه مؤثر نیستند. کاندوم زنانه را باید طوری تنظیم کرد که دهانه واژن را بپوشاند. ممکن است در حین مقاربت کاندوم زنانه جا به جا شود.

مزایای استفاده از کاندوم

مزایای استفاده از کاندوم به عنوان یک روش پیشگیری از بارداری بسیار زیاد است، به همین دلیل است که احتمالا یکی از رایج ترین روش های جلوگیری محسوب میشود.

کاندوم ها بدون نسخه پزشک قابل خرید هستند، در حالی که سایر روش های پیشگیری از بارداری نیاز به نسخه پزشک دارند. مزیت کاندوم های زنانه این است که می توانند حتی پس از مقاربت در جای خود باقی بمانند. اما کاندوم‌های مردانه نمی‌توانند در جای خود باقی بمانند و زمانی که نعوظ مرد از دست می‌رود کاندوم در میاید.

میزان موفقیت کاندوم به عنوان یک روش پیشگیری از بارداری در صورت استفاده صحیح بالاست. کاندوم نیز وسیله ای ارزان قیمت برای پیشگیری از بارداری است.

کاندوم مستر 3×1 کدکس

کاندوم زنانه در مقابل کاندوم مردانه: کدام یک موثرتر است؟

یک زوج در یک رابطه جنسی می توانند از روش های گوناگونی برای پیشگیری از بارداری استفاده کند. از سوی دیگر، به نظر می رسد کاندوم سریع ترین روش پیشگیری از بارداری باشد. هر دو کاندوم مردانه و زنانه در صورت استفاده مناسب در پیشگیری از بارداری ناخواسته بسیار موفق هستند.

اگرچه هیچ روش پیشگیری از بارداری 100% موثر نیست، اما کاندوم به طور کلی عملکرد بسیار خوبی دارد. هنگام استفاده از کاندوم زنانه، 21 درصد خطر باردار شدن وجود دارد. اما در کاندوم مردانه 14 درصد خطر بارداری وجود دارد. در طول زمان سکس فقط یک نفر میتواند از کاندوم استفاده کند، استفاده همزمان از کاندوم زنانه و مردانه باعث اصطحکاک زیادی میشود که منجر به پارگی کاندوم ها میشود.

قبل از خرید کاندوم زنانه یا مردانه به چه نکاتی باید توجه کرد:

قبل از خرید کاندوم زنانه یا مردانه به نکاتی باید توجه کنید که در ادامه آن ها را شرح می دهیم:

  • زمانی که قصد خرید کاندوم را دارید به علامت CE یا BSI Kitemark توجه داشته باشید، زیرا این علائم نشانگر این است که کاندوم با استانداردهای ایمنی بالایی تست شده است.
  • قبل از دخول باید مطمئن شوید که کاندوم سر جای درست خود قرار گرفته تا موقع نزدیکی از واژن خارج نشود.
  • استفاده از کاندوم سبب نازایی زوجین نمی‌ شود و مشکلی برای بارداری های بعدی ایجاد نمی کند.
  • کاندوم ها یک بار مصرف هستند و باید برای هر رابطه جنسی از کاندوم نو و پلمپ شده استفاده شود.
  • توجه به تاریخ انقضای کاندوم ضروری است، چون ممکن است بعد از پایان این تاریخ کارایی لازم را نداشته و منجر به بارداری شود.
  • باید کاندوم را قبل از اقدام به رابطه جنسی از پوشش محافظ آن خارج کرد.
  • قبل از استفاده از کاندوم حتماً آن چک کنید تا از پاره نبودن آن مطمئن شوید.

نتیجه گیری

در مورد پیشگیری از بارداری، کاندوم مردانه از کاندوم زنانه بهتر است. از آنجایی که قرار دادن کاندوم روی آلت تناسلی در حالت نعوظ راحت تر از قرار دادن کاندوم زنانه در کانال واژن و اطمینان از تماس حلقه داخلی با دهانه رحم است، به نظر میرسد کاندوم مردانه طرفداران بیشتری نیز دارد.

 

300 1

برای خرید این محصول شما میتوانید به شعبات ما بصورت حضوری مراجعه کنید و یا میتوانید از فروشگاه ما به راحتی ثبت سفارش کنید.

محصولات رو ما بصورت فوری و در بسته بندی کاملا محرمانه برای شما ارسال خواهیم کرد.

شعبات رویای شب در مشهد:

شعبه 1 : شهرک غرب، بین شریعتی 25 و 27، جنب بانک مسکن ( تلفن: 09154719005 )

شعبه 2 : بلوار هنرستان، نبش هنرستان 34  ( تلفن: 09191496878 )

ساعت کاری مجموعه : 10 صبح الی 22 شب

همچنین تمام محصولات فروشگاه ما دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “تفاوت کاندوم زنانه و مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *