مقاله, آنچه باید آقایان بدانند, آنچه باید بانوان بدانند

بهترین تاخیری در ایران

بهترین تاخیری در ایران

بهترین تاخیری در ایران: برای بهبود زود انزالی راهکارهای فراوانی وجود دارد که استفاده از اسپری تاخیری تنها یکی از آنها محسوب می‌شود. اگر به دنبال بهترین تاخیری در ایران هستید، با ما همراه باشید.

به عنوان یک مرد اگر هر بار در هر رابطه جنسی پیش از آنکه همسرتان به ارگاسم برسد، دچار انزال شوید، قطعا تجربه جنسی خوبی نخواهید داشت.

نگران نباشید انزال زودرس یا PE شایع‌ترین نوع اختلال جنسی در مردان است به طوری‌که بیش از 30% از مردان در جهان در دوره‌هایی از زندگی خود به طور جدی تحت تاثیر این مشکل قرار می‌گیرند.

در این مقاله بهترین محصولات تاخیری در ایران را به شما معرفی می کنیم، پس با ما همراه باشید.

زود انزالی چیست؟

انزال به معنای دفع منی از بدن است. زود انزالی به وضعیتی گفته می‌شود که زودتر از آنچه یک مرد یا شریک زندگی‌اش در طول رابطه‌ی جنسی دوست دارد، انزال اتفاق‌ افتد.

1.درمان زود انزالی:

زود انزالی به یک مشکل شایع در روابط زناشویی تبدیل شده است. یکی از راه حل های مرسوم برای رفع سریع زود انزالی در مردان استفاده از محصولات تاخیری است. انتخاب بهترین مارک اسپری تاخیری در میان برندهای موجود، انتخاب سختی است.

اسپری تاخیری علاوه بر این که یک روش درمان سریع برای زود انزالی مردان می باشد، در افزایش حس لذت در رابطه و به ارگاسم رساندن بانوان هم استفاده می ­شود. اسپری های تاخیری را نمی توان به عنوان یک درمان قطعی در نظر گرفت اما به عنوان یک راهکار سریع برای تجربه یک رابطه لذت بخش گزینه مناسبی هستند.

کرم تاخیری MM3

بهترین اسپری تاخیری:

اسپری ها و محصولات تاخیری و حجم دهنده از پرفروش ترین محصولات جنسی هستند. بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده را نمی توان تنها با معرفی یک مارک در نظر گرفت، زیرا رضایت مردم در استفاده از این اسپری ها شرط است. اما با بررسی مارک ها می توانید با انواع اسپری های تاخیری و مدل های حجم دهنده بهتر آشنا شوید.

چند نمونه از ویژگی های بهترین اسپری تاخیری را خلاصه بیان می کنیم:

  • اسپری تاخیری حتما اورجینال باشد.
  • اسپری تاخیری خوشبو و طعم دار باشد.
  • اسپری تاخیری دارای فرمولاسیون جدید باشد.
  • اسپری تاخیری خیلی قوی باشد و سریع عمل کند.
  • بهترین اسپری تاخیری نباید باعث بروز حساسیت شود.
  • بهترین مارک های اسپری تاخیری حتما باید دارای تاییدیه وزارت بهداشت باشند.

عوارض اسپری تاخیری برای زنان باردار:

یکی از مسائل مهم که زوج ها در دوران بارداری باید به آن توجه داشته باشند، سلامت جنین است. جنین از طریق خون مادر تغذیه می کند.

ممکن است ممکن است در زمان استفاده از اسپری تاخیری، مواد شیمیایی داخل اسپری وارد جریان خون شود و به جنین آسیب برساند.

یکی از عوارض اسپری تاخیری برای زنان باردار، تاثیر بر روی جنین است، پس استفاده از اسپری در زمان بارداری ممنوع است.

عوارض اسپری تاخیری مردان برای زنان:

یکی از اشتباهات رایج خیلی از افراد، استفاده از اسپری تاخیری برای زنان است. اسپری برای تاخیر در انزال آقایان تولید شده است. اما بسیار از افراد از اسپری تاخیری برای کاهش درد خانم ها در زمان انجام رابطه استفاده می کنند.

از جمله عوارض اسپری تاخیری مردان برای زنان، التهاب پوستی و سوزش در ناحیه واژن است. بهتر است برای کاهش درد دخول در زنان، از ژل لوبریکانت استفاده شود.

اسپری تاخیری یا ژل تاخیری یا کاندوم تاخیری؟

کاندوم تاخیری 1×8 فانکشن

این محصولات حاوی درصدهای مختلف لیدوکائین است که باعث بی حسی موضعی و کند شدن انزال می شود. لیدوکائین، بنزوکائین، بنزیل الکل، اتانول و پروپیلن گلایکول از جمله مواد موثر موجود در اسپری‌های تاخیری هستند. در این میان لیدوکائین و بنزوکائین جزء شناخته‌شده‌ترین‌ها بوده که مورد تائید FDA نیز به شمار می‌آیند.

درصد تقریبی لیدوکائین به شرح زیر است:

  • کاندوم های تاخیری: حاوی 2% لیدوکائین است
  • ژل های تاخیری: حاوی 5% لیدوکائین است
  • اسپری های تاخیری: 10% لیدوکائین

همانطور که مشاهده می کنید، اسپری تاخیری حاوی بالاترین درصد لیدوکائین است و بنابراین باعث طولانی ترین زمان در انزال می شود.

انواع اسپری تاخیری:

شناخت دقیق انواع اسپری تاخیری به شما در انتخاب بهترین نوع اسپری تاخیری کمک زیادی می کند.

  • اسپری تاخیری لیدوکائین:

در این نوع از اسپری های تاخیری هم مانند کاندوم های دارای لیدوکائین از این ماده استفاده شده که باعث ایجاد بی حسی موضعی می شود و انزال را به تاخیر می اندازد.

  • اسپری تاخیری اتانول:

اتانول هیچ گونه عوارض پوستی ایجاد نمی کند. این یکی از پرکاربردترین مواد در تهیه اسپری های تاخیری است و از خواص زیادی برخوردار است. اتانول استفاده شده در اسپری های تاخیری همان اتانول مورد استفاده در ساخت ادکلن است و برای پوست عوارضی به همراه ندارد.

  • اسپری تاخیری بنزوکائین:

بیشتر اسپری های تاخیری از بنزوکائین ساخته می شوند. بنزوکائین به وسیله بی حس کردن موضعی پوست می تواند برای جلوگیری از انزال زودرس استفاده شود. مدت زمان اثر این محصول به طور میانگین بین 30 تا 40 دقیقه می باشد.

  • اسپری تاخیری پروپیلن گلیکل:

یکی از مواد پر استفاده در صنایع آرایشی و بهداشتی پروپیلن گلیکل است که علاوه بر داشتن خاصیت بی حس کنندگی موضعی، دارای خواص ضد عفونی و ضد التهابی هم هست.

  • اسپری تاخیری بنزیل الکل:

در ترکیب لوازم آرایشی مختلف از بنزیل الکل به خاطر داشتن رایحه خوش استفاده می شود. یکی از موارد استفاده از این ماده در اسپری های تاخیری است چراکه هیچ گونه عوارض پوستی و حساسیتی به همراه ندارد.

خرید اسپری تاخیری:

اگرچه خرید حضوری و مراجعه به فروشگاه های مختلف و جستجو در میان آن ها جز روش های مرسوم برای تهیه اقلام مورد نیاز خانواده ها می باشد،

ولی امروزه با وجود مشغله هایی چون ساعات کاری زیاد و سپری شدن زمان در ترافیک های طولانی، افراد به دنبال روش های جایگزین سریع تر و در دسترس مثل خرید آنلاین هستند.

به همین منظور سایت های متعددی مثل فروشگاه اینترنتی دیجی کالا اقدام به عرضه و فروش محصولات مورد نیاز خانواده ها کرده اند.

همچنین فروشگاه رویای شب یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های محصولات بهداشتی و زناشویی نیز محسوب میشود. تمامیه محصولات رویای شب اورجینال دارای سیب سلامت و تاییدیه وزارت بهداشت بوده و بدون عوارض جانبی میباشد.

قبل از خرید از رویای شب میتوانید با مشاوران با تجربه فروشگاه، مشاوره رایگان بگیرید و محصولات متناسب با نیاز خود را خریداری نمایید.

پشتیبانی 24 ساعت ادمین ها و پاسخگویی در کمترین زمان باعث شده است تا شما عزیزان در هر زمان از روز بتوانید سفارش خود را ثبت نمایید. یکی از بهترین محصولات پرطرفدار این فروشگاه کرم های تاخیری میباشند.

معرفی بهترین تاخیری در ایران:

برخی از انواع اسپری تاخیری که در بازار وجود دارند، دارای تائیدیه‌ها و مجوزهای لازم برای فروش در داروخانه نبوده و به همین دلیل نمی‌توانیم از آنها به عنوان بهترین نام ببریم. ما در اینجا سعی می‌کنیم ابتدا از محصولاتی شروع کنیم که فروش آنها در داروخانه‌ها و فروشگاه آنلاین رویای شب بلامانع بوده و از لحاظ کیفی کاملا کنترل شده باشند:

1.اسپری تاخیری سیمپلکس:

تاخیر در انزال و نعوظ طولانی مدت را با اسپری تاخیری سیمپلکس حاوی ویتامین E تجربه کنید. ترکیبات موجود در این اسپری به افزایش جریان خون در آلت تناسلی کمک کرده و در رفع اختلال نعوظ موثر است.

اسپریتاخیری سیمپلکس

این اسپری همراه با کاندوم قابل استفاده بوده و این مورد از مزایای آن است. شما می‌توانید این اسپری را که حاوی لیدوکائین است در رایحه‌های مختلف از فروشگاه رویای شب تهیه کرده و استفاده کنید.

2.کرم تاخیری ماتادور:

امروزه اکثر آقایان دچار زود انزالی هستند و این امر باعث شده که خانم در رابطه به رضایت جنسی کامل نرسد و شور و اشتیاق رابطه جنسی در طولانی مدت بین زوجین دور خواهد شد و باعث طلاق عاطفی میشود.

کرم تاخیری ماتادور

کرم تاخیری ماتادور یکی از بهترین، پرطرفدارترین و باکیفیت ترین کرم تاخیری در ایران است که با افزایش میزان مدت زمان رابطه تا 45 دقیقه باعث ایجاد افزایش لذت در زوجین، افزایش میزان اعتماد به نفس در آقایان خواهد شد.

3.ژل لوبریکانت تاخیری سیمپلکس:

این ژل محصولی از برند سیمپلکس به نام لانگ لاو است. این ژل حاوی مواد تاخیری است و از زود انزالی جلوگیری می کند. ژل لوبریکانت تاخیری سیمپلکس Long Love علاوه بر ایجاد تاخیر در انزال و افزایش مدت زمان مقاربت و کاهش درد، باعث بالا بردن حس لذت و ارضاء کامل مخصوصا در بانوان میشود.

ژل تاخیری سیمپلکس لانگ لاو

ژل لوبریکانت Long Love با فرمولاسیونی ویژه موجب تاخیر در انزال آقایان شده و در کاهش درد به هنگام مقاربت نیز موثر است. این ژل رایحه بسیار مطبوعی با ماندگاری بالایی داشته، همچنین در رفع بوی نامطبوع ناحیه واژن مفید بوده و باعث افزایش میل جنسی نیز میشود.

نحوه استفاده از اسپری تاخیری:

بهترین راه برای آگاهی از طریقه استفاده از اسپری تاخیری این است که دستور روی بسته‌بندی آن را مطالعه کنید.

  • اسپری تاخیری بین 10 تا 30 دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی باید مورد استفاده قرار گیرد.
  • ابتدا باید آلت تناسلی را خوب شسته و خشک نمایید تا اسپری تاخیری جذب بهتری در بدن داشته باشد.
  • سپس قوطی محصول را تکان داده و بعد مقدار مناسبی از محصول را روی آلت تناسلی یا زیر رگ آلت اسپری کنید.
  • به طور معمول چنانچه در منابع علمی آمده است، اسپری تاخیری می‌تواند بین 5 تا 15 دقیقه تاخیر در انزال حاصل نماید.
  • دقت کنید که اسپری تاخیری درمانی موقت برای زود انزالی است و برای درمان قطعی باید از پزشک متخصص مشاوره بگیرید.

سخن پایانی:

این مطلب را به معرفی بهترین اسپری و محری در بازار ایران اختصاص دادیم. محصولاتی که معرفی شدند، به راحتی قابل خریداری هستند و تائیدیه‌های وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو را دارند. با استفاده از این محصولات می‌توانید روابط زناشویی بهتری را تجربه کرده و رضایتمندی را در شریک جنسی خود نیز شاهد باشید. در پایان این مطلب پاسخگوی تمام پرسش‌های شما در مورد محصولات جنسی هستیم برای ما کامنت بگذارید.

300 1

برای خرید این محصول شما میتوانید به شعبات ما بصورت حضوری مراجعه کنید و یا میتوانید از فروشگاه ما به راحتی ثبت سفارش کنید.

محصولات رو ما بصورت فوری و در بسته بندی کاملا محرمانه برای شما ارسال خواهیم کرد.

شعبات رویای شب در مشهد:

شعبه 1 : شهرک غرب، بین شریعتی 25 و 27، جنب بانک مسکن ( تلفن: 09154719005 )

شعبه 2 : بلوار هنرستان، نبش هنرستان 34  ( تلفن: 09191496878 )

ساعت کاری مجموعه : 10 صبح الی 22 شب

همچنین تمام محصولات فروشگاه ما دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *