مقاله, آنچه باید آقایان بدانند, آنچه باید بانوان بدانند, مقالات زناشویی مشهد

خرید کاندوم از دیجی کالا

خرید کاندوم از دیجی کالا

خرید کاندوم از دیجی کالا

کاندوم یکی از روش‌های جلوگیری از بارداری و همچنین پیشگیری از انتقال بیماری‌های مقاربتی است. کاندوم انواع مختلفی دارد و از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شود.

کاندوم یک پوشش از جنس‌های مختلفی مانند لاتکس است که بر روی آلت تناسلی مردان و یا درون واژن زنان قرار می‌گیرد و از ورود اسپرم‌ها و برخی از ویروس‌ها و باکتری‌ها به داخل بدن هر یک از شریک‌های جنسی جلوگیری می‌کند. نحوه‌ درست استفاده از کاندوم در موفقیت‌آمیز بودن این روش در جلوگیری از بارداری بسیار اهمیت دارد.

در یک نگاه: کاندوم

  • در صورت استفاده صحیح در هر بار رابطه جنسی، کاندوم مردانه 98 درصد موثر است. این به این معنی است که از هر 100 نفر 2 نفر باردار شدند.
  • محصولات مبتنی بر روغن، مانند مرطوب کننده، لوسیون و وازلین، می توانند به کاندوم های لاتکس و پلی ایزوپرن آسیب برسانند، اما استفاده از آنها با کاندوم های پلی اورتان ایمن است.
  • روان کننده مبتنی بر آب برای همه مدل کاندوم مناسب است و باعث پارگی یا خراب شدن کاندوم نمیشود.
  • ممکن است کاندوم در حین رابطه جنسی پاره شود. اگر این اتفاق بیفتد، باید به روش های پیشگیری از بارداری اورژانسی روی بیاوردید .
  • کاندوم ها باید در مکان هایی نگهداری شوند که خیلی گرم یا سرد نباشند و دور از سطوح باشند زیرا ممکن است ، کاندوم پاره شود.
  • اگر به لاتکس حساسیت دارید، می توانید به جای آن از کاندوم پلی اورتان یا پلی ایزوپرن استفاده کنید.
  • کاندوم نباید بیش از یک بار استفاده شود. هر بار که رابطه جنسی دارید از یک کاندوم جدید استفاده کنید.
  • روی بسته بندی کاندوم ها تاریخ مصرف نوشته شده است. از کاندوم های تاریخ گذشته استفاده نکنید.
  • همیشه از کاندوم هایی استفاده کنید که علامت CE اروپا یا علامت UKCA را روی بسته دارند. این بدان معنی است که آنها با استانداردهای ایمنی بالا آزمایش شده اند.

کاندوم تاخیری 1×8 فانکشن

نحوه استفاده از کاندوم

  • کاندوم را از بسته بندی بیرون بیاورید، مراقب باشید که کاندوم پاره نشود. بسته را با دندان یا قیچی باز نکنید.
  • کاندوم را روی نوک آلت تناسلی در حالت نعوظ قرار دهید.
  • اگر در انتهای کاندوم یک پستانک وجود دارد، از انگشت شست و اشاره خود برای فشار دادن هوای آن استفاده کنید.
  • به آرامی کاندوم را به سمت بالا بکشید تا تمام آلت تناسلی شما را بپوشاند.
  • اگر کاندوم به راحتی به سمت بالا نمیرود، ممکن است آن را اشتباه گذاشته اید. اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است روی آن اسپرم وجود داشته باشد، بنابراین آن را دور بیندازید و دوباره کاندوم جدید را امتحان کنید.
  • بعد از رابطه جنسی، کاندوم را در حالی که آلت تناسلی هنوز نعوظ است بیرون بیاورید.
  • کاندوم را از آلت تناسلی خارج کنید و مراقب باشید که منی نریزد.
  • کاندوم را در سطل زباله بیندازید، نه در توالت.
  • مطمئن شوید که آلت تناسلی شما دوباره به ناحیه تناسلی همسرتان برخورد نکند.
  • اگر تصمیم داشتید مجددا رابطه جنسی برقرار کنید، حتما از کاندوم جدید استفاده کنید.

چه کسانی می توانند از کاندوم استفاده کنند؟

اکثر مردم می توانند با خیال راحت از کاندوم استفاده کنند، اما ممکن است مناسب ترین روش پیشگیری از بارداری برای همه نباشد.

برخی از افراد به کاندوم لاتکس حساسیت دارند. اگر به این دلیل از کاندوم استفاده نمیکنید، کاندوم های پلی اورتان یا پلی ایزوپرن هستند که احتمال واکنش به آلرژیک در آنها بسیار کمتر است.
اگر در حفظ نعوظ مشکل دارید، ممکن است نتوانید از کاندوم استفاده کنید زیرا آلت تناسلی باید در حالت نعوظ باشد تا از نشت مایع منی یا لیز خوردن کاندوم جلوگیری شود.

کاندوم با اسپرم کش

برخی از کاندوم ها دارای اسپرم کش هستند. شما باید در استفاده از این نوع کاندوم ها، از روان کننده استفاده نکنید، زیرا در برابر بیماری های مقاربتی محافظت نمی کند و ممکن است خطر عفونت را افزایش دهد .

مزایا کاندوم

برخی از مزایای استفاده از کاندوم:

  • هنگامی که به طور صحیح و مداوم استفاده شوند، روشی قابل اعتماد برای جلوگیری از بارداری و محافظت از هر دو شریک جنسی در برابر عفونت های مقاربتی، از جمله کلامیدیا، سوزاک و HIV هستند.
  • شما فقط باید در هنگام رابطه جنسی از آنها استفاده کنید، آنها نیازی به آمادگی از قبل ندارند و برای رابطه جنسی برنامه ریزی نشده مناسب هستند.
  • در بیشتر موارد، استفاده از کاندوم عوارض پزشکی ندارد.
  • به راحتی قابل دسترس است.

ویرگو

استفاده از روان کننده

درون کاندوم ها روان کننده وجود دارد،همین امر باعث میشود تا رابطه جنسی لذت بخشی تجربه کنید، اما ممکن است دوست داشته باشید از روان کننده بیشتری استفاده کنید. این به ویژه برای رابطه جنسی مقعدی توصیه می شود تا احتمال پارگی کاندوم را کاهش دهد. اگر از کاندوم های لاتکس یا پلی ایزوپرن استفاده می کنید، از روان کننده های روغنی مانند لوسیون، روغن بدن یا وازلین استفاده نکنید. به این دلیل است که روان کننده های روغنی می توانند به کاندوم آسیب برسانند و احتمال پارگی آن را افزایش دهند.

قیمت کاندوم معمولی در دیجی کالا

کاندوم ساده به جلوگیری از انتقال بیماری های مقاربتی کمک می کند. این محصول از یک لایه نازک لاتکس ساخته شده و با این ضخامت قادر است مانع از انتقال منی و عوامل بیماری زا به شریک جنسی شود. خاصیت کاندوم ساده در نداشتن ترکیبات حساسیت زا است.

علاوه بر این ضخامت کاندوم ساده تاثیری در زمان انزال نداشته و موجب دیر انزالی نیز نمی‌شود. ظریف بودن، انعطاف پذیری و بدن نما بودن کاندوم ساده موجب می‌شود استفاده از این کاندوم، لذتی در حدود رابطه بدون کاندوم برای طرفین داشته باشد.

قیمت کاندوم کاپوت دیجی کالا

کاپوت Kapoot از مارک های پر طرفدار کاندوم و محصولات بهداشت جنسی در ایران است. این برند به سفارش شرکت سیلانه سبز و توسط شرکت انجیر طلایی در ایران و با کیفیت بالا تولید می شود. کاپوت دارای مدل های متنوع محصولات جنسی با کیفیت است که بین زوج های ایرانی بسیار نام آشناست و طرفداران زیادی دارد. کاندوم معروف ترین محصول این برند است. انواع کاندوم از جمله خاردار، نازک، تاخیری، ساده و … با استفاده از لاتکس با کیفیت مالزی تولید می شوند. این کیفیت ساخت و تجربه کاری بلند مدت باعث شده است تا بسیاری از زوج های جوان برای خرید کاندوم به سراغ برند کاپوت بروند.

قیمت کاندوم خاردار دیجی کالا

کاندوم‌های خاردار دارای بافت سطحی هستند که از برآمدگی‌های کوچکی تشکیل شده است که در اطراف محیط کاندوم قرار دارند. وقتی از امتحان یکنواخت کاندوم‌های معمولی خسته شده‌اید، وقت آن است که به کاندوم خاردار روی بیاورید. این کاندوم با بافت آجدار در سراسر سطح بیرونی همراه است که نه تنها اصطکاک ایجاد می‌کند و لذت بیشتری را القا می‌کند، بلکه میزان تحریکی را که یک زن در طول مقاربت تجربه می‌کند، چند برابر می‌کند.

این نوع کاندوم برای زوج‌هایی است که به دنبال لذت جنسی بیشتر هستند، مناسب است. همچنین برای زنان مسن و کسانی که روابط زناشویی زیادی را تجربه کرده‌اند، می‌توان استفاده کرد. بسیاری از زنان به دلیل باز شدن دیواره‌های واژن، نمی‌توانند ارگاسم لذت بخشی را تجربه کنند. از این رو کاندوم خاردار به کمک این افراد آمده و با طراحی خاص خود به ایجاد اصطکاک بین واژن و کلیتوریس کمک می‌کند و راه را برای لذت بیشتر جنسی هموار می‌کند.

کاندوم ۰۳ کاپوت

قیمت کاندوم خاردار ژله ای دیجی کالا

کاندوم ژله ای خاردار که به کاندوم سیلیکونی خاردار هم معروف است یکی دیگر از انواع کاندوم های موجود در بازار است. این کاندوم در گروه کاندوم خاردار قرار میگیره ولی خارهایی به مراتب درشت تر و بزرگ از کاندوم های خاردار معمولی داره و تاثیر بسیار زیادی در رسیدن بانوان به اوج لذت جنسی یا ارگاسم دارد.

خرید کاندوم از دیجی کالا

اگرچه خرید حضوری و مراجعه به فروشگاه های مختلف و جستجو در میان آن ها جز روش های مرسوم برای تهیه اقلام مورد نیاز خانواده ها می باشد، ولی امروزه با وجود مشغله هایی چون ساعات کاری زیاد و سپری شدن زمان در ترافیک های طولانی، افراد به دنبال روش های جایگزین سریع تر و در دسترس مثل خرید آنلاین هستند. به همین منظور سایت های متعددی مثل فروشگاه اینترنتی دیجی کالا اقدام به عرضه و فروش محصولات مورد نیاز خانواده ها کرده اند.شما با مراجعه به این سایت معتبر می توانید کالاهای مورد نیاز خود را به آسانی سفارش دهید.

همچنین فروشگاه رویای شب یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های محصولات بهداشتی و زناشویی نیز محسوب میشود. تمامیه محصولات فروشگاه رویای شب اورجینال دارای سیب سلامت و تاییدیه وزارت بهداشت بوده و بدون عوارض جانبی میباشد.

قبل از خرید از فروشگاه رویای شب میتوانید با مشاوران با تجربه فروشگاه، مشاوره رایگان بگیرید و محصولات متناسب با نیاز خود را خریداری نمایید.

پشتیبانی 24 ساعت ادمین ها و پاسخگویی در کمترین زمان باعث شده است تا شما عزیزان در هر زمان از روز بتوانید سفارش خود را ثبت نمایید.

 

300 1

برای خرید این محصول شما میتوانید به شعبات ما بصورت حضوری مراجعه کنید و یا میتوانید از فروشگاه ما به راحتی ثبت سفارش کنید.

محصولات رو ما بصورت فوری و در بسته بندی کاملا محرمانه برای شما ارسال خواهیم کرد.

شعبات رویای شب در مشهد:

شعبه 1 : شهرک غرب، بین شریعتی 25 و 27، جنب بانک مسکن ( تلفن: 09154719005 )

شعبه 2 : بلوار هنرستان، نبش هنرستان 34  ( تلفن: 09191496878 )

ساعت کاری مجموعه : 10 صبح الی 22 شب

همچنین تمام محصولات فروشگاه ما دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *