مقالات زناشویی مشهد, مقاله

سن خرید کاندوم محدودیت دارد؟

سن خرید کاندوم

سن خرید کاندوم محدودیت دارد؟

شاید برای خیلی از افراد سوال باشه که خرید کاندوم محدودیت سنی داره یا نه؟

مخصوصا برای نوجوانان ممکنه این سوال زیاد پیش بیاد. معمولا یه نوجوون پیش خودش فکر میکنه که ممکنه متصدی داروخانه قضاوتش کنه.

یا پیش خودش بگه این هنوز پشت سیبیلش سبز نشده اومده دنبال خرید کاندوم!

یا حتی خیلی بدتر، شاید از این بترسه که نکنه جرم باشه و ببرنش آگاهی، یا اینکه به پدر مادرش اطلاع بدن! همین میشه که شما بدلیل نداشتن آموزش جنسی مناسب، بجای اینکه بخای یکی از نیازهای بهداشتی جنسی که همون خرید کاندوم هست رو با ترس انجام بدی یا اصلا انجام ندی!

حالا بیاین به این سوال پاسخ بدیم. اینکه آیا برای خرید کاندوم محدودیت سنی داریم یا نه؟

بزارین به این سوال از چند جنبه مختلف نگاه کنیم و بهش پاسخ بدیم.

حداقل سن خرید کاندوم از منظر قانون:

در این باره باید بگیم که خوشبختانه در کشور ما بر خلاف یکسری از کشورهایی که خیلی سخت گیر هستن، هیچ محدودیت قانونی در این مورد وجود نداره. پس شما در هر سنی که هستید از لحاظ قانونی میتونید به داروخانه مراجعه و برای نیاز بهداشت جنسی خودتون کاندوم بخرید. پس اگر براتون سواله که آیا در هنگام خرید کاندوم کارت ملیتون رو چک میکنن، جواب منفیه!

در این باره باید بگیم که خوشبختانه در کشور ما بر خلاف یکسری از کشورهایی که خیلی سخت گیر هستن، هیچ محدودیت قانونی در این مورد وجود نداره. پس شما در هر سنی که هستید از لحاظ قانونی میتونید به داروخانه مراجعه و برای نیاز بهداشت جنسی خودتون کاندوم بخرید.

کاندوم یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگیری از بارداری است که به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مقاربتی مانند کلامیدیا، سوزاک، تریکومونیازیس و ایدز HIV کمک می‌کند. آنها به عنوان یک مانع فیزیکی عمل می کنند و مانع از ورود اسپرم به رحم می شوند.

Untitled سابتی copy 3

از کجا می توانید کاندوم بخریم؟

کاندوم ها به راحتی در داروخانه ها و اکثر سوپرمارکت ها و همچنین فروشگاه های آنلاین محصولات زناشویی در دسترس هستند، درک این نکته مهم است که کاندوم یکبار مصرف است و قابل استفاده مجدد نیست و باید قبل از هر تماس جنسی از کاندوم جدید استفاده کنید.

چگونه از کاندوم استفاده کنیم؟

جنس کاندوم معمولا از لاتکس یا پلی اورتان است. روی آلت تناسلی در حالت نعوظ قرار می‌گیرد. کاندوم باید طوری قرار بگیرد که تمام طول آلت تناسلی را بپوشاند؛ به این شکل از نشت مایع منی به داخل دستگاه تناسلی زن جلوگیری خواهد شد.

سن خرید کاندوم :

هیچ محدودیت سنی و قانونی در این مورد وجود ندارد. پس شما در هر سنی که هستید از لحاظ قانونی میتونید به داروخانه مراجعه و برای نیاز بهداشت جنسی خودتان کاندوم بخرید. اگر احساس خجالت می‌کنید یا نگران هستید که دیگران به شما نگاه کنند، می‌توانید کاندوم را به صورت آنلاین از رویای شب خریداری کنید و به صورت کاملا محرمانه از مامور پست تحویل بگیرید.

اگر جوان هستید و برای اولین بار است که کاندوم می خرید، اجازه ندهید خجالت باعث شود از خرید کاندوم منصرف شوید. به یاد داشته باشید که کاندوم می تواند شما را از بیماری های مقاربتی و بارداری ناخواسته نجات دهد.

کاندوم تاخیری 1×8 فانکشن

 

فرهنگ جامعه به ما چیه؟

خب جواب این سوال خیلی راحته!

اگر نگرانین که تو داروخانه کسی بهتون چپ چپ نگاه کنه یا روتون نمیشه بگین کاندوم میخواین پس بهتره اینترنتی خرید کنید. طبیعیه که برای خیلی ها خرید کاندوم از داروخانه سخت باشه، اما خرید اینترنتی از  فروشگاه رویای شب راه حل مناسبی هست

زیرا:

  • هیچ کس نمیفهمه.
  • بسته بندی و تحویل کالا به شکل محرمانه است.
  • حتی اگر دوست ندارید که کاندوم خریداری شده بیاد در خونتون، میتونین آدرس اداره پست شهرتون رو بدین و از همونجا بسته رو به شکل محرمانه دریافت کنید.
  • پیک هم یه فرد معتمده که قبلش باهاتون تماس میگیره و بسته محرمانه کاندوم  رو فقط به خودتون تحویل میده .

 

300 1

برای خرید این محصول شما میتوانید به شعبات ما بصورت حضوری مراجعه کنید و یا میتوانید از فروشگاه ما به راحتی ثبت سفارش کنید.

محصولات رو ما بصورت فوری و در بسته بندی کاملا محرمانه برای شما ارسال خواهیم کرد.

شعبات رویای شب در مشهد:

شعبه 1 : شهرک غرب، بین شریعتی 25 و 27، جنب بانک مسکن ( تلفن: 09154719005 )

شعبه 2 : بلوار هنرستان، نبش هنرستان 34  ( تلفن: 09191496878 )

ساعت کاری مجموعه : 10 صبح الی 22 شب

همچنین تمام محصولات فروشگاه ما دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “سن خرید کاندوم محدودیت دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *