مقاله, آنچه باید آقایان بدانند, آنچه باید بانوان بدانند

بهترین زمان برای رابطه جنسی در طول روز

بهترین زمان برای رابطه جنسی در طول روز

بهترین زمان برای رابطه جنسی در طول روز:

تحقیقات نشان می دهد که داشتن رابطه جنسی باعث آرامش اعصاب، کاهش فشار خون و کاهش استرس می شود و همچنین می تواند منجر به یک روز شادتر و پربارتر شود. اگرچه ممکن است به طور معمول به رابطه جنسی به عنوان یک فعالیت شبانه فکر کنید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که روال خود را تغییر دهید.

بدن شما برای سکس صبحگاهی ساخته شده است. دکتر جسیکا اوریلی، متخصص سکس، می گوید: «نه تنها سطح تستوسترون و انرژی در صبح بالاتر است، بلکه افزایش سطح اکسی توسین شما و شریک زندگیتان بالا میرود، در حالی که اندورفین ها خلق و خوی شما را تقویت می کنند». نمی توان انکار کرد که یکی از بهترین قسمت های بیدار شدن از خواب، نوشیدن یک فنجان قهوه تازه است. اما میدانید چی بهتر از نوشیدن یک فنجان قهوه برای شروع روز شما هست؟ داشتن رابطه جنسی صبحگاهی

رابطه جنسی صبحگاهی به شما کمک می کند تا در روز کارهای خود را راحتتر انجام دهید. می تواند سطح انرژی شما را افزایش دهد و استرس را از بین ببرد. داشتن ارگاسم قطعا خلق و خوی شما را بهبود می بخشد.

صادقانه بگویم، دلیلی وجود ندارد که رابطه جنسی صبحگاهی را در برنامه روزانه خود قرار ندهید.

همانطور که نام آن نشان می دهد، فعالیت های جنسی که همسران بلافاصله پس از بیدار شدن در صبح به آن می پردازند، رابطه ی جنسی صبحگاهی نامیده می شود.

چند مزیت باور نکردنی:

  • بدن شما آماده است

صبح زمان مناسبی برای رابطه جنسی است زیرا، رک و پوست کنده، بدن شما برای آن آماده است. به این دلیل که سطح استروژن و تستوسترون در این زمان در اوج خود است. چرا این مهم است؟ خوب، یک مطالعه در سال 2013 نشان داده است که میل جنسی شما تحت تأثیر میزان ترشح کردن هورمونهای بدن شما قرار می گیرد، هر چه این سطوح بالاتر باشد، احساس بهتری خواهید داشت.

 

  • نعوظ را افزایش میدهد

هیچ چیزی رضایت بخش تر از یک ارگاسم همزمان در صبح نیست. از آنجا که ارگاسم در زنان بیشتر طول می کشد، اگر شما بتوانید بیشتر دوام بیارید، احتمال وقوع ارگاسم متقابل بیشتر می شود. خوشبختانه، تحقیقی در سال ۲۰۰۷ نشان می دهد که افزایش سطوح تستوسترون در بدن، باعث افزایش عملکرد جنسی و بالا بردن میل جنسی می شود. بررسی دیگری نشان می دهد که سطوح تستوسترون بالاتر روی قدرت نعوظ تأثیر مثبت دارد.

ژل خوراکی کاماگرا

  • “هورمون عشق” اکسی توسین را آزاد می کند

رابطه جنسی صبحگاهی می تواند شما و همسرتان را به هم نزدیکتر کند. چطور؟ رابطه جنسی باعث تولید اکسی توسین می شود که به آن “هورمون عشق” نیز می گویند. هنگامی که در حین رابطه جنسی این هورمون آزاد می شود، احساس می کنید بیشتر با شریک زندگی خود ارتباط برقرار می کنید.

  • کاهش استرس

آیا می خواهید از شر استرس خلاص شوید؟ سکس صبحگاهی داشته باشید. یک مطالعه در سال 2010 نشان داد که فعالیت های لذت بخش می تواند سطح هورمون استرس شما را کاهش دهد. این بدان معناست که رسیدن به ارگاسم قبل از رفتن به محل کار می تواند کمک کند در طول روز شادتر باشید.

  • اندورفین آزاد می کند

رابطه جنسی صبحگاهی اندورفین تولید می کند، مواد شیمیایی جادویی تسکین دهنده درد در بدن شما که به تقویت خلق و خوی شما نیز کمک می کند. به همین دلیل است که معمولاً بعد از رسیدن به ارگاسم احساس شادی بیشتری می کنید.

  • به عنوان یک ورزش محسوب می شود

مطمئناً، داشتن رابطه جنسی صبحگاهی ممکن است معادل یک ساعت دویدن روی تردمیل نباشد، اما همچنان یک تمرین نفس گیر است. بر اساس تحقیقات دانشکده پزشکی هاروارد، رابطه جنسی حدود پنج کالری در دقیقه می سوزاند. درست معادل چندساعت پیاده روی.

  • برای مغز شما مفید است

آیا می خواهید قدرت مغز خود را تقویت کنید؟ سکس صبحگاهی جواب این سوال است. مطالعات متعدد نشان می‌دهد که سکس، ترکیبی از انتقال‌دهنده‌های عصبی و هورمون‌ها را آزاد می‌کند  به‌ویژه، دوپامین، هورمون احساس خوب  که می‌تواند برای سلامت مغز مفید باشد.

  •  سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند

مطمئنا، ویتامین C ممکن است برای سیستم ایمنی بدن شما معجزه کند. سرحال بودن در صبح نیز همینطور است. محققان یک مطالعه در سال 2015 دریافتند که رابطه جنسی می تواند با تحریک دفاع طبیعی بدن در برابر باکتری ها، ویروس ها و سایر میکروب ها، ایمنی شما را تقویت کند.

  • می تواند به شما کمک کند جوان تر به نظر برسید

 

سکس صبحگاهی ممکن است منبع جوانی شما باشد. برخی از کارشناسان فکر می کنند که رابطه جنسی کلید جوانتر به نظر رسیدن است زیرا اکسی توسین، بتا اندورفین و سایر هورمون ها ترشح می شود. تحقیقات قدیمی نشان می دهد که داشتن رابطه جنسی حداقل سه بار در هفته می تواند شما را چندین سال جوانتر از افرادی که رابطه جنسی کمتری دارند نشان دهد. ارگاسم حتی می تواند از چندین جهت برای پوست شما مفید باشد!

  • شما می توانید بدون هیچ گونه مزاحمتی از رابطه ی جنسی لذت ببرید

آیا شما بچه دار هستید یا شاید همراه با خانواده زندگی می کنید و سپری کردن یک زمان باکیفیت با همسرتان کمی سخت است؟ خب، شما تنها نیستید! برای خیلی از زوج هایی که به وظایف خانوادگی خود پایبند هستند، صمیمیت جنسی از اولویت کمتری برخوردار می شود. ولی نباید اینطور باشد! رابطه ی جنسی صبحگاهی می تواند به احیای شور و هیجان بین شما و همسرتان کمک کند.

کاندوم سوپر سیف ایکس دریم

در ادامه نکاتی را در مورد اینکه چگونه رابطه جنسی صبحگاهی را در برنامه روزانه خود قرار دهید بحث میکنیم با ما همراه باشید:

  • نگران زمان هستید؟

می توانید زنگ ساعت خود را 20 دقیقه زودتر تنظیم کنید و قبل از اینکه دوش بگیرید رابطه جنسی داشته باشید.

  • فکر می کنید خیلی خسته خواهید شد؟

مطمئناً، صبح ها خیلی خوابالود خواهید بود – چه کسی اینطور نیست؟ اما این بدان معنا نیست که نمی توانید از کمی هیاهو در رختخواب لذت ببرید. به سمت پوزیشن هایی بروید که نیاز زیادی به انرژی شما ندارد.

  • نگران بوی بد دهان هستید؟

هیچ کس نفس صبحگاهی را دوست ندارد، اما اجازه ندهید که این لذت را از شما بگیرد. قرص نعناع را کنار تخت خود قرار دهید یا از قرار گرفتن در موقعیت های رو در رو خودداری کنید.

300 1

برای خرید این محصول شما میتوانید به شعبات ما بصورت حضوری مراجعه کنید و یا میتوانید از فروشگاه ما به راحتی ثبت سفارش کنید.

محصولات رو ما بصورت فوری و در بسته بندی کاملا محرمانه برای شما ارسال خواهیم کرد.

شعبات رویای شب در مشهد:

شعبه 1 : شهرک غرب، بین شریعتی 25 و 27، جنب بانک مسکن ( تلفن: 09154719005 )

شعبه 2 : بلوار هنرستان، نبش هنرستان 34  ( تلفن: 09191496878 )

ساعت کاری مجموعه : 10 صبح الی 22 شب

همچنین تمام محصولات فروشگاه ما دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *