دسته‌بندی نشده

خرید انواع کاندوم خاردار در مشهد

خرید انواع کاندوم خاردار در مشهد

خرید انواع کاندوم خاردار در مشهد

وقتی صحبت از تجربه‌های جدید و ایجاد تنوع در رابطه جنسی می‌شود، استفاده از کاندوم خاردار یکی از اولین پیشنهاداتی است که متخصصان به زوج‌ها می‌کنند. این کاندوم‌ها می‌توانند یکنواختی رابطه را از بین ببرند و تجربه جدید و جذابی را برای زن و مرد ایجاد کنند.

البته این کاندوم‌ها برای همه افراد مناسب نیستند و در صورت استفاده نادرست یا خرید نوع کاندوم نامناسب، می‌توانند باعث آسیب شوند. در این مقاله به بررسی مزایا و معایب و همچنین نکاتی می‌پردازیم که هنگام خرید و استفاده از کاندوم خاردار باید به آن‌ها توجه کنید.

انواع کاندوم خاردار :

  • کاندوم ژله‌ای یا سیلیکونی: 

این محصول نمونه‌ای پرطرفدار است زیرا دارای یک ماژول تحریک کننده بوده که می‌تواند با تحریک نقطه جی، زنان را به اوج لذت برساند. همچنین جنس آن سیلیکونی بوده و از قابلیت شستشو برخوردار است.

  • کاندوم معمولی:

 این نوع کاندوم نیز دارای برجستگی‌های ریز و ماده روان کننده است و با تحریک بانوان، ارگاسمی لذت بخش را برای آنان رقم می‌زند. استفاده از این نوع بسیار معمول بوده و فروش زیادی دارد.

  • کاندوم خار درشت: 

کاندوم خاردار درشت همان گونه که از نامش پیداست دارای خارهای بزرگتری است و قدرت تحریک بیشتری دارد. این محصول برای بانوانی که تمایل دارند در زمانی کوتاه به ارگاسم برسند؛ مناسب است.

  • کاندوم با خارهای خیلی درشت:

کاندوم تاخیری 1×8 فانکشن

این محصول با نام کاندوم فضایی نیز شناخته می‌شود و خارهایی بسیار درشت و قدرت تحریک پذیری بالایی دارد. این محصول اعتماد به نفس را در آقایان افزایش می‌دهد. محصول مورد نظر به چند دسته شامل کاندوم فضایی اره ماهی، کاندوم فضایی طوقی، شمشیری، چرخشی و کاندوم فضایی دکمه دار تقسیم می‌شود.

فواید کاندوم خاردار چیست؟

اکثر مردم بر این باورند که کاندوم فقط برای پیشگیری از بیماری‌های مقاربتی و جلوگیری از بارداری قابل استفاده است، اما امروزه کاربران نیز از این محصول برای ایجاد تنوع، ایجاد لذت جنسی و داشتن ارگاسم با کیفیت بالاتر استفاده می‌کنند. کاندوم خاردار کاربردهای مختلفی دارد.

دسته اولی که از این محصول استفاده می‌کنند به دنبال رابطه جنسی در اوج لذت هستند و دسته دیگر خانم‌هایی هستند که به دلیل گشاد شدن دهانه رحم دیرتر این لذت را احساس می‌کنند و در نهایت دسته سوم متقاضیانی هستند که رابطه جنسی خشن را دوست دارند. البته این نوع رابطه جنسی بیمارگونه به حساب می‌آید.

البته استفاده از این محصول در گروه اول و سوم کاملاً سلیقه‌ای است، اما دسته دوم شامل خانم‌هایی می‌شود که به دلیل سن و زایمان، دهانه رحم آنها مانند گذشته نیست و دیواره واژن دیرتر تحریک می‌شود.

عوارض کاندوم خاردار چیست؟

کاندوم خاردار مانند انواع دیگر کاندوم‌ها ابزاری بهداشتی است که مانع انتقال عفونت و جلوگیری از بارداری می‌شود. همچنین ایجاد لذت بیشتر در سکس را برای زوجین به دنبال دارد اما باید به گونه‌ای منطقی مورد استفاده قرار گیرد.

این محصول علیرغم مزایایی که دارد؛ استفاده زیاد آن نیز عوارضی را ایجاد می‌کند که شامل:

  • سوزش و خارش
  • تخریب روحی و روانی
  • از بین رفتن لطافت واژن
  • ایجاد خراش‌ در دهانه رحم
  • افزایش احتمال عفونت واژن در خانم‌ها
  • حساسیت های پوستی روی آلت تناسلی شود
  • کاهش لذت رابطه جنسی و ارگاسم کمتر در بلندمدت به‌خاطر ازبین‌بردن حساسیت دیواره کانال واژن
  • عوارض روحی و روانی و کاهش اعتمادبه‌نفس در صورت استفاده طولانی‌مدت از این محصول و مشکل ارگاسم

 

کاندوم هپی لیدی کدکس

نمونه‌ای از مضرات استفاده زیاد از کاندوم خاردار است. از این رو بهتر است زوج‌های جوان از این محصول زیاد استفاده نکنند تا شادابی واژن حفظ شده و قوای جنسی آن‌ها در دراز مدت تحلیل نرود. و همچنین اگر بخواهیم تحقیقات بیشتری در رابطه با عوارض کاندوم خاردار کنیم، به نکته بسیار مهمی می رسیم که می تواند تمام اطمینان ما از این محصول را به صفر برساند. کاندوم های خاردار امکان پارگی دارند.

در حقیقت آمار نشان می دهد که از هر 150 نفر که از کاندوم های خاردار استفاده می کنند، 5 نفر دچار پارگی کاندوم شده و ممکن است منجر به بارداری های ناخواسته شود. یکی از دلایکی که باعث پارگی کاندوم خاردار می شود، رابطه طولانی مدت بوده که باعث از بین رفتن ماده روان کننده سطح آن می باشد و در اثر سایش این محصول با سطح واژن پارگی اتفاق می افتد.

چه کسانی نباید از کاندوم خاردار استفاده کنند؟

از نظر پزشکی، استفاده از این محصول به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود. مصرف مداوم این کاندوم در بلندمدت مشکل ارگاسم برای زوج‌های جوان ایجاد می‌کند و سلامت روحی و جسمی زوج‌ها به ‌خطر می‌افتد. سردی رابطه و عدم تمایل به رابطه جنسی، اختلال در ارگاسم و کاهش اعتمادبه‌نفس از عوارض سکس با این محصول هستند. بنابراین بهتر است زوج‌های جوان از کاندوم خاردار استفاده نکنند.

آیا استفاده از کاندوم خاردار درد دارد؟

معمولا استفاده از این کاندوم سبب ایجاد درد نمی‌شود و برای بعد از زایمان و تحریک بیشتر دیواره‌های واژن در زوج‌های با سنین بالاتر مناسب است. این محصول برای زوج‎‌هایی که تازه رابطه خود را آغاز نموده‌اند توصیه نمی‌شود. این کاندوم مانند سایر کاندوم‌ها وسیله‌ای بهداشتی است که از انتقال بیماری و عفونت جلوگیری نموده و سبب ایجاد زخم نیز نمی‌شود. حساسیت نیز یکی از مواردی است که در بعضی افراد مشاهده می‌شود. این افراد می‌توانند از کاندومی که جنس آن با پوست آن‌ها سازگار است؛ استفاده کنند.

کرم تاخیری ماتادور
نتیجه :

کاندوم خاردار، یکی از ابزارهای بهداشت جنسی است که با هدف جلوگیری از بیماری‌های مقاربتی و انتقال عفونت عرضه می‌شود. در واقع، زوج‌ها با این کاندوم از بارداری ناخواسته جلوگیری می‌کنند. این محصول به‌خاطر داشتن برجستگی‌‌های سطحی میزان لذت جنسی را در مردان و زنان افزایش می‌دهد، مدت زمان به ارگاسم رسیدن در خانم‌ها را کمتر کرده و به‌ خاطر مواد تاخیری باعث به تعویق افتادن انزال در مردان دارای زودانزالی می‌شود.

استفاده از این محصول در بلندمدت عوارض دارد و میزان لذت جنسی در زوج‌ها را کاهش می‌دهد و احتمال عفونت در خانم‌ها بیشتر می‌شود.چنانچه در ابتدای راه هستید و قرار است اولین سکس را داشته باشید، بهتر است سکس با کاندوم ساده را در اولویت قرار دهید.

 

300 1

برای خرید این محصول شما میتوانید به شعبات ما بصورت حضوری مراجعه کنید و یا میتوانید از فروشگاه ما به راحتی ثبت سفارش کنید.

محصولات رو ما بصورت فوری و در بسته بندی کاملا محرمانه برای شما ارسال خواهیم کرد.

شعبات رویای شب در مشهد:

شعبه 1 : شهرک غرب، بین شریعتی 25 و 27، جنب بانک مسکن ( تلفن: 09154719005 )

شعبه 2 : بلوار هنرستان، نبش هنرستان 34  ( تلفن: 09191496878 )

ساعت کاری مجموعه : 10 صبح الی 22 شب

همچنین تمام محصولات فروشگاه ما دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *