مقاله, مقالات زناشویی مشهد

خرید کرم تاخیری پرولانگ در مشهد

خرید کرم تاخیری پرولانگ در مشهد

خرید کرم تاخیری پرولانگ در مشهد – انزال زودرس (PE) زمانی است که قبل از مقاربت یا کمتر از یک دقیقه بعد از شروع رابطه جنسی به ارگاسم می رسید. زمان مشخصی برای انزال مرد در حین رابطه جنسی وجود ندارد، اما اگر کمتر از یک دقیقه انزال کردید و نعوظ خود را از دست داده اید، ممکن است شما و همسرتان احساس کنید زمان کافی برای لذت بردن از رابطه جنسی ندارید.

این می تواند ناامید کننده و حتی شرم آور باشد، اما یک مسئله رایج بین مردان است. بین 30 تا 40 درصد در دوره ای از زندگی خود به آن مبتلا می شوند. بنابراین، به خاطر داشته باشید، اگر فقط گاهی اوقات اتفاق بیفتد، جای نگرانی نیست.

علل زود انزالی:

  • علل ژنتیکی
  • علل روانی (مانند اضطراب، استرس، مشکلات رابطه)
  • سایر مشکلات سلامتی (مانند سطح غیر طبیعی هورمون)

یک سوم تا یک چهارم مردان مبتلا به انزال زودرس، نیز در حفظ نعوظ مشکل دارند.

درمان زود انزالی:

درخواست کمک برای انزال زودرس از یک پزشک عمومی (پزشک) یا درمانگر جنسی ایده خوبی است.

درمان انزال زودرس بسته به علت و اینکه مادام العمر یا اکتسابی است، متفاوت است.

  • “تکنیک توقف-شروع”. اگر در حین فعالیت جنسی احساس انزال دارید، توقف کنید و استراحت کنید تا این احساس برطرف شود و سپس دوباره شروع کنید.
  • “تکنیک فشار”. اگر احساس می کنید نزدیک به انزال هستید، فشار دادن آلت تناسلی خود درست در زیر سر آلت تناسلی می تواند این احساس را از بین ببرد.
  • طب سوزنی یا تمرینات کف لگن
  • خودارضایی قبل از رابطه جنسی
  • کاهش حساسیت آلت تناسلی شما (به عنوان مثال استفاده از کاندوم،ژل و کرم تاخیری)
  • داروها (به عنوان مثال داروهای ضد افسردگی می توانند زمان انزال را کاهش دهند)
  • درمان مشکل زمینه ای

کرم تاخیری:

کرم تاخیری یکی از انواع محصولاتی است که برای ایجاد تاخیر در انزال استفاده می شود. معمولا آقایان به دو دلیل از محصولات تاخیری استفاده می کنند.

  • جهت جلوگیری از زود انزالی
  • افزایش زمان رابطه برای لذت بیشتر

کرم های تاخیری زیادی در بازار موجود هستند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص خود بوده اما کاربرد تمامی آن ها تقریبا یکی می باشد. از مزیت های کرم‌های تاخیری این است که ضمن افزایش زمان انزال، با عمل افزایش جریان خون رسانی به دیگر بافت‌های آلت، باعث افزایش سفتی و سختی آلت شده و هچنین باعث افزایش طول اندام تناسلی مردان در رابطه شده و لذت بیشتری را برای شریک جنسی خود نیز فراهم آورد. یکی دیگر از مزیت‌های کرم تاخیری توجه به سلامت دستگاه تناسلی است و آن خاصیت آنتی باکتریال بودن آن می‌باشد. با خاصیت آنتی باکتریالی که دارد تمامی میکروب های بیماری زای موجود در دستگاه تناسلی را کشته و رابطه جنسی امنی را فراهم می کند و از انتشار عفونت جلوگیری می کند.

استفاده از کرم‌های تاخیری می‌تواند لذت را دوباره به رابطه جنسی برگرداند. ممکن است مدتی روابط جنسی زوجین به دلیل استرس ها و اضطراب های زندگی دچار اضطراب عملکرد جنسی شوند. با درمان این مشکلات و با مصرف کرم پرولانگ می‌توانند این لذت را به روابط خود بازگردانند. این کرم‌ با وجود مواد بی حس کننده بنزوکائین، با کاهش حس تحریک پذیری آلت، مشکل زود انزالی شخص را حل کرده و زوجین می توانند لذت کافی را با هم ببرند.

مزیت کرم تاخیری نسبت به اسپری تاخیری :

اسپری های تاخیری حاوی بنزوکائین زیادی بوده (حدود ده درصد) و با بی حس کردن آلت موجب تاخیر در انزال می شوند. استفاده طولانی مدت از اسپری تاخیری اعصاب آلت را از کار انداخته و فرد به مرور زمان با کاهش لذت جنسی روبرو می شود. برخی از کرم های تاخیری حساسیت های پوستی ایجاد می نمایند، به همین سبب قبل از خرید کرم های تاخیری به اعتبار برند و استاندارد وزارت بهداشت توجه نمایید.

کرم تاخیری چقدر تاثیر گذار است ؟

این که یک کرم چقدر میتواند باعث تاخیر در انزال شود سوال خیلی از افراد است. اینکه به شما بگوییم کرم تاخیری چقدر تاثیر دارد، بستگی به مواردی مثل:

  • سن مصرف کننده
  • شدت زود انزالی
  • سابقه مصرف مخدرها
  • وجود بیماری یا سابقه بیماری خاص
  • عوامل ژنیتیکی و … دارد

به این معنی که یک محصول ممکن است روی یک فرد ۱۰ دقیقه و روی فرد دیگری ۳۰ دقیقه تاثیر گذار باشد. پس هیچگاه به طور دقیق و تضمین شده نمیتوان گفت یک محصول چقدر روی شما اثر خواهد گذاشت.

اما اگر به طور میانگین بخواهیم برای شما بگوییم، تاثیر این نوع محصول بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه است. یعنی میتواند انزال مرد را تا ۳۰ دقیقه به تاخیر بیاندازد. پس قطعا می تواند استفاده از این محصول بسیار کارآمد باشد و باعث بالارفتن اعتماد به نفس در آقایان شود.

کرم تاخیری پرولانگ:

کرم تأخیری پرولانگ یکی از پرطرفدارترین محصولات تاخیری به شمار می رود.ویژگی بارز این محصول ایجاد تأخیر در انزال بدون ایجاد کرختی و بی حسی است، و همچنین این کرم تأخیری برای افرادی که زود انزالی شدید دارند گزینه ایده آلی است. ماده تأخیری این کرم گیاهی بوده و فاقد عوارض است و این را اضافه کنم که کرم تأخیری پرولانگ دارای ویتامین E نیز میباشد.

معایب استفاده از کرم تاخیری پرولانگ:

در اغلب موارد کرم تاخیری پرولانگ بدون عوارض جانبی است. مگر اینکه فرد مصرف کننده به ترکیبات به کار رفته در محصول حساسیت داشته باشد.

به این معنی که برخی از افراد که خیلی کم هستند، ممکن است به ماده بنزوکائین که سبب بی حسی می شود، حساسیت داشته باشند. خوب طبیعتا این افراد از هر نوع محصولی که این ماده در آن ها به کار رفته باشد نمی توانند استفاده کنند.

پس به قطعیت می توان گفت شما با تهیه این نوع محصول از فروشگاه معتبر و خرید محصول با اصالت و دارای تاریخ مصرف، دچار هیچ عوارضی نخواهید شد. ولی این نکته را همیشه در نظر داشته باشید که از هیچ محصولی به دفعات زیاد و متعدد و پشت سر هم استفاده نکنید. همیشه سعی کنید در کنار استفاده از محصولات مختلف، همیشه روابط عادی نیز داشته باشید.

شما میتوانید با خیال راحت از فروشگاه رویای شب خرید کنید. برای مشاهده و خرید محصولات از فروشگاه رویای شب برروی همین متن کلیک فرمایید.

دلایل استفاده از کرم تاخیری پرولانگ:
  • راحت و محتاطانه تردر رابطه عمل میکنید
  • باید کمی قبل از مقاربت اعمال شود
  • شما کنترل بیشتری روی برنامه دارید
  • اثر بی حس کننده و خنک کننده مفید
  • به راحتی می توان کل آلت تناسلی خود را با آن بپوشانید

شما میتوانید با مشاوران رویای شب در ارتباط باشید، با استفاه از خدمات مشاوره شما می‌توانید از یک شخص بی طرف کمک گرفته و مشکلات خود و همسرتان را به طور تخصصی حل کنید.

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “خرید کرم تاخیری پرولانگ در مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *