آنچه باید آقایان بدانند, مشکلات رایج زناشویی, مقالات زناشویی مشهد, مقاله

روشهای تقویت نعوظ فوری

روشهای تقویت نعوظ فوری

اختلال نعوظ(ED) ، ناتوانی در ایجاد یا حفظ حالت نعوظ به مدت کافی هنگام مقاربت جنسی است. ED می تواند به دلیل عوامل فیزیکی یا روانی مانند مشکلات در جریان خون یا اضطراب ناشی از عملکرد جنسی باشد. کاملا طبیعی است که گاهی اوقات مشکلاتی را  در حفظ نعوظ تجربه کنید. با این حال، اگر به طور مکرر این اتفاق میافتد و زندگی شما را مختل کرده است، می‌توانید درمان‌های مختلفی را امتحان کنید.

نحوه درمان اختلال نعوظ:

در برخی موارد، ED یک علت فیزیکی دارد، مانند مشکل در وضعیت سلامتی یا مشکل در گردش خون. افراد می توانند اقداماتی را برای تقویت گردش خون خود انجام دهند، مانند انجام ورزش منظم، ترک سیگار و ایجاد تغییرات در رژیم غذایی.

پزشک همچنین ممکن است داروهای تجویزی ED مانند سیلدنافیل (ویاگرا) را توصیه کند.

ED همچنین می تواند به دلیل استرس، مشکلات در رابطه و عوامل عاطفی مانند اضطراب، افسردگی یا تروما رخ دهد. درمان های سلامت روان و مشاوره رابطه می تواند در این امر کمک کننده باشد.

برخی از افراد نیز از درمان های طبیعی، داروهای بدون نسخه (OTC)، وکیوم مردانه و کرم کمک میگیرند.

1.داروهای بدون نسخه:

علاوه بر ویاگرا، داروهای درمان اختلال نعوظ دیگری از جمله آوانافیل (استندرا)، تادالافیل (سیالیس) و وردنافیل (لویترا) در بازار موجود می باشند. این داروها، همگی خونرسانی به آلت تناسلی را بهبود می بخشند. مصرف این داروها به همراه تحریک جنسی، می تواند نعوظ کافی را برای شروع و تکمیل رابطه ی جنسی فراهم کند.

همچنین ژل های خوراکی در بازار موجود است که میتواند به درمان اختلال نعوظ کمک بسزایی بکند.

1.ژل خوراکی کاماگرا:

ژل خوراکی کاماگرا

ژل خوراکی کاماگرا (حاوی 100 میلی گرم سیلدنافیل خوراکی ) یه محصول مناسب برای نعوظ و همچنین یک درمانگر بسیار عالی و موثر برای مردان مبتلا به اختلال ED میباشد.

برخلاف قرص‌های خوراکی، این ژل را می‌توان با روشهای مختلفی از جمله استفاده از قاشق چای‌خوری برای بیرون آوردن ژل و یا مستقیماً در دهان فرو برده و به راحتی میل کرد.

این محصول شباهت زیادی به انواع ویاگراها دارد زیرا ماده اصلی آن برپایه سیلدنافیل میباشد، این ژل قابل حل شدن در آب میباشد و میتواند همراه با آن و یا به تنهایی میل گردد. علائم انفجاری نعوظ حدودا 30 دقیقه پس از مصرف رخ میدهد و از 3 الی 24 ساعت شما را با نعوظی سخت تامین خواهند کرد.

این دارو با گشاد کردن رگ های خونی بدن، به ویژه در اطراف ناحیه تناسلی عمل می کنند.این به نوبه خود باعث می شود تا جریان خون گسترده تری برای ایجاد نعوظ فراهم شود.

2. وکیوم مردانه:

دستگاه وکیوم مردانه بدون هیچگونه عوارض خاصی، کمک به رفع اختلال نعوظ و همچنین افزایش حجم آلت تناسلی آقایان می‌کند.

افزایش جریان خون در آلت تناسلی مردان، باعث به وجود آمدن نعوظ می‌شود.

دستگاه وکیوم آقایان با مکندگی و حالتی شبیه بادکش، به افزایش جریان خون و ماندگاری آن در آلت تناسلی مردان کمک می‌کند و باعث می‌شود نعوظ به وجود آمده در مدت بیشتری حفظ شود. همچنین این مکندگی باعث افزایش سایز خواهد شد.  مزیت بزرگ وکیوم مردانه این است که بدون هیچ ضرر یا خطری این کار را انجام می‌دهد.

3.کرم چند کاره ژل فورت:

کرم چند کاره ژل فورت

کرم‌های اختلال نعوظ که به عنوان کرم‌های نعوظ نیز شناخته می‌شوند، شکل جدیدی از درمان برای ED هستند. این کرم های دارویی قبل از رابطه جنسی به صورت موضعی روی آلت تناسلی استفاده می شوند. این داروها به طور بالقوه با عوارض جانبی سیستمیک کمتری مرتبط هستند، به ویژه برای کسانی که دیابت یا بیماری قلبی دارند.

جینسینگ و سایر ترکیبات گیاهی موجود در کرم گیاهی ژل فورت باعث گشاد شدن عروق و پمپاژ خون با فشار بالا به سمت آلت تناسلی می گردد و موجب ایجاد نعوظ شدید می شود.

با افزایش یافتن نعوظ رابطه جنسی دارای لذت و کیفیت بیشتری می گردد.

1.درمان های طبیعی :

1.ورزش کردن:

ورزش بهترین درمان ED است که می تواند بیشترین تأثیر را برروی شما داشته باشد. ورزش کردن جریان خون را بهبود می بخشد، که برای نعوظ قوی بسیار مهم است و با افزایش اکسید نیتریک در رگ های خونی، فشار خون را بهبود می بخشد، که دقیقاً همان کاری را میکند که ویاگرا انجام میدهد.

2. رژیم غذایی:

غذاهایی که می خورید می توانند تاثیر مستقیمی بر اختلال نعوظ داشته باشند. رژیم غذایی سرشار از میوه، سبزیجات، غلات کامل، ماهی، خطر ابتلا به ED را کاهش می دهد.

یک رژیم غذایی سالم همچنین میتواند به تناسب اندام کمک کند، زیرا هر شخصی که چاق تر باشد ممکن است به ED مبتلا شود . همچنین چاقی خطر ابتلا به بیماری های عروقی و دیابت را افزایش می دهد، دو عاملی که به ED کمک می کنند.

3.خواب: 

خواب یک درمان طبیعی اختلال نعوظ است، الگوهای خواب ضعیف می‌تواند عاملی برای اختلال نعوظ باشد. یک بررسی منتشر شده در مجله Brain Research بر رابطه پیچیده بین سطح هورمون‌های جنسی مانند تستوسترون و خواب اشاره کرده است که سطح تستوسترون با خواب کافی افزایش می‌یابد و سطوح پایین‌تر هورمون با اختلال عملکرد جنسی مرتبط است. 

4. سیگار را ترک کنید:

برای بسیاری از مردان، ترک سیگار یک درمان مناسب برای اختلال نعوظ است، به ویژه هنگامی که ED در نتیجه بیماری عروقی است، که زمانی رخ می دهد که خون رسانی به آلت تناسلی به دلیل انسداد یا باریک شدن شریان ها محدود می شود. استعمال دخانیات نیز می تواند باعث تنگ شدن رگ های خونی شود. 

5. الکل ممنوع:

الکل یک از عوامل موثر در افسردگی است و می تواند باعث اختلال نعوظ موقت و یا طولانی مدت شود. سیستم عصبی مرکزی مسئول آزاد کردن اکسید نیتریک است که یک ماده شیمیایی ضروری برای تولید و حفظ نعوظ است و مصرف زیاد الکل سیستم عصبی مرکزی را تحت فشار قرار می‌دهد و باعث می‌شود که عملکرد کمتری داشته باشد. کمبود نیتریک اکسید به اختلال نعوظ منجر می شود.

6.دارو:

ممکن است دارویی که مصرف میکنید عوارض جانبی به همراه داشته باشد که این امر سبب اختلال نعوظ میشود. داروهای رایج عبارتند از: داروهای فشار خون بالا، داروهای ضد افسردگی، داروهای قلبی، داروهای کاهش کلسترول، داروهای ضد روان پریشی، داروهای هورمونی و شیمی درمانی.

اگر فکر می کنید داروی شما ممکن است باعث ED شود، با پزشک خود صحبت کنید، اما سرخود مصرف این داروها را قطع نکنید. برخی از داروها باید تحت نظر پزشک کاهش یابد.

7.جینسینگ قرمز و آب انار:

دو درمان طبیعی اختلال نعوظ جینسینگ قرمز و آب انار هستند. جینسینگ تولید اکسید نیتریک را افزایش می‌دهد و منجر به بهبود جریان خون می‌شود. آب انار یک آنتی اکسیدان قوی است و می‌تواند به پیشگیری از تصلب شرایین کمک کند. 

8.طب سوزنی:

از آنجایی که عملکرد جنسی افراد یک ماهیت پیچیده داشته و فاکتورهای بیولوژیک، روانی و روحی در آن دخیل‌اند، لذا بسیاری اعتقاد دارند که طب سنتی می‌تواند بهتر از پزشکی مدرن بر هر یک از این فاکتورها تاثیر بگذارد. از این رو طب سوزنی که یکی از تکنیک‌های اصلی درمان در طب سنتی است، در درمان اختلالات جنسی در مردان و زنان بسیار مورد توجه می‌باشد.

300 1

برای خرید این محصول شما میتوانید به شعبات ما بصورت حضوری مراجعه کنید و یا میتوانید از فروشگاه ما به راحتی ثبت سفارش کنید.

محصولات رو ما بصورت فوری و در بسته بندی کاملا محرمانه برای شما ارسال خواهیم کرد.

شعبات رویای شب در مشهد:

شعبه 1 : شهرک غرب، بین شریعتی 25 و 27، جنب بانک مسکن ( تلفن: 09154719005 )

شعبه 2 : بلوار هنرستان، نبش هنرستان 34  ( تلفن: 09191496878 )

ساعت کاری مجموعه : 10 صبح الی 22 شب

همچنین تمام محصولات فروشگاه ما دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *