مقاله, آنچه باید آقایان بدانند, آنچه باید بانوان بدانند, مشکلات رایج زناشویی

معرفی کاندوم ساده

معرفی کاندوم ساده

کاندوم ساده چیست ؟

کاندوم ساده که به آن کاندوم کلاسیک نیز گفته می‌شود یکی از پرفروش ترین نوع کاندوم است. جنس اکثر کاندوم‌های ساده لاتکس است. از این جهت به آن کاندوم ساده کلاسیک می‌گویند که از لحاظ ظاهری هیچ برجستگی نداشته و در آنها از مواد تاخیری استفاده نمی‌شود. فقط بعضی از این نوع کاندوم‌ها دارای مواد روان کننده (لوبریکانت) هستند. این کاندوم‌ها معمولا دارای رنگ شفافی هستند. برخی از کاندوم‌ها آغشته به مواد اسپرم‌کش بوده تا احتمال بارداری را به کمترین میزان برسانند.

 

کاندوم ساده چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های که باعث بیشتر شدن فروش کاندوم ساده در کنار سایر انواع کاندوم می‌شود، این است که این محصول به هیچ عنوان باعث ایجاد حساسیت در بین افراد نمی شود، همچنین عفونت را گسترش نمی‌دهد. در بعضی از موارد افراد با استفاده از انواع مختلف کاندوم خاردار عفونت موجود در بدن را گسترش می‌دهند و عفونت واژن و رحم بیشتر می‌شود، این در حالی است که استفاده از کاندوم ساده به هیچ عنوان باعث این موضوع نمی‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های کاندوم ساده این است که این محصول با کیفیت بسیار بالای تولید می‌شود و به همین دلیل امکان پاره شدن آن در حدود صفر است، همین موضوع باعث می‌شود پیشگیری از رابطه جنسی با استفاده از آن بهتر و راحت تر انجام شود. با استفاده از کاندوم ساده می توانید لذت رابطه جنسی طبیعی را تجربه کنید، زیرا در برخی از موارد افراد با استفاده از انواع مختلف کاندوم خاردار لذت های بیشتری می‌برند و بعد از گذشت مدت زمانی دیگر لذت از رابطه جنسی تجربه نمی‌کنند، به همین دلیل کاندوم ساده بهترین گزینه برای لذت جنسی

کاندوم ساگامی

مزایای استفاده از کاندوم معمولی:

  • پیشگیری از بارداری
  • پیشگیری از انتقال بیماری‌های مقاربتی مانند زگیل تناسلی، هپاتیت، ایدز و سوزاک

نحوه استفاده از کاندوم ساده:

کاندوم را از جهت مشخص شده باز کنید، از قیچی و ناخن برای باز کردن آن استفاده نکنید چراکه ممکن است به کاندوم آسیب وارد شود. پس از باز کردن بسته بندی، قبل از قرار دادن روی آلت تناسلی باید آلت مرد در حالت نعوظ باشد. نوک برجسته کاندوم را گرفته و با فشار کمی هوای داخل آن را خارج کنید. بر روی آلت قرار داده و تا پایین بکشید. مطمئن شوید کاندوم به درستی تا انتهای آلت تناسلی پایین آمده است. برای اینکه گنجایش نوک کاندوم را افزایش دهید، بهتر است کمی نوک آن را بکشید تا جا باز کند. بعد از اتمام رابطه انتهای کاندوم را گرفته و آهسته خارج کنید تا مایع منی به بیرون نریزد.

بهترین کاندوم ساده :

بهترین از نظر افراد مختلف می‌تواند تعاریف متفاوتی داشته باشد. بهترین کاندوم، کاندومی است که در حین رابطه سریع پاره نشود. برای طرفین حساسیت ایجاد نکند. از انتقال بیماری‌های مقاربتی و بارداری پیشگیری نماید. در حال حاضر کاندوم ساده کدکس و کاندوم ساده کاپوت جزء کاندوم‌های پرطرفدار هستند.

انواع مدل کاندوم های ساده:

کاندوم تاخیری 1×8 فانکشن

کاندوم ساده از نظر جنس شامل دو نوع مختلف است :

الف ) جنس لاتکس : در این دسته از کاندوم ها میتوان به برند کاندوم کدکس و کاپوت اشاره کرد. در تولید این کاندوم ها از لاتکس نازک، با کیفیت و با ضخامت ۳۰ میکرون یا ۰.۰۳ میلیمتر استفاده شده است. این مدل ها نازکترین کاندوم لاتکس جهان نیز محسوب می شود. و یکی از پرفروش ترین مدل نیز میباشند.

ب) جنس پلی اورتان : تنها کاندوم موجود در این دسته مدل ساگامی ژاپن است. این مدل به ضخامت ۰.۰۲ میلیمتر یا ۲۰ میکرون می باشد و از جنس پلی اورتان است و مقاوم ترین و بهترین کاندوم جهان محسوب می شود. این مدل به دلیل وارداتی بودن دارای قیمت نسبتا بالایی است.

مدل های ساده و ضخیم: این مدل ها مورد توجه مشتریانی هست که از پاره شدن کاندوم هنگام رابطه هراس دارند. همچنین با کاهش حس لامسه، سبب کنترل بهتر انزال می شود.

 

300 1

برای خرید این محصول شما میتوانید به شعبات ما بصورت حضوری مراجعه کنید و یا میتوانید از فروشگاه ما به راحتی ثبت سفارش کنید.

محصولات رو ما بصورت فوری و در بسته بندی کاملا محرمانه برای شما ارسال خواهیم کرد.

شعبات رویای شب در مشهد:

شعبه 1 : شهرک غرب، بین شریعتی 25 و 27، جنب بانک مسکن ( تلفن: 09154719005 )

شعبه 2 : بلوار هنرستان، نبش هنرستان 34  ( تلفن: 09191496878 )

ساعت کاری مجموعه : 10 صبح الی 22 شب

همچنین تمام محصولات فروشگاه ما دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “معرفی کاندوم ساده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *