مقاله

مقایسه کاندوم کاپوت با کدکس

مقایسه کاندوم کاپوت با کدکس

مقایسه کاندوم کاپوت با کدکس: کدکس و کاپوت دو تا از بهترین برندهایی هستند که در زمینهٔ تولید انواع کاندوم‌ها فعالیت می‌کنند. کیفیت محصولات این دو برند بسیار عالی است و به همین دلیل طرفداران زیادی دارند. یکی از راه‌های خرید انواع کاندوم‌های باکیفیت و مناسب، مراجعه به فروشگاه های آنلاین محصولات زناشویی است.

شما در فروشگاه رویای شب میتوانید بهترین و متنوع ترین محصولات بهداشتی و زناشویی را خریداری کنید. همچنین میتوانین از مشاورین ما کمک بگیرید و محصولی را مطابق با نیازتون خریداری بفرمایید.

بررسی انواع برند کاندوم:

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که نام شرکت و برند کاندوم مسئله چندان مهمی نیست؛ اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، لازم است بدانید که تصور شما کاملا اشتباه است؛ زیرا نام برند کاندوم بسیار اهمیت دارد و در صورت استفاده از برندهای متفرقه، احتمال پاره شدن کاندوم یا حساسیت‌زایی آن افزایش پیدا می‌کند؛ از این رو می‌خواهیم دو مورد از بهترین نوع برند کاندوم را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم:

  • کاندوم کدکس
  • کاندوم کاپوت

برندهای کاندوم کاپوت و کدکس معروف ترین و پرطرفدارترین کاندوم ها در ایران محسوب میشوند، البته این برندها علاوه بر کاندوم محصولات دیگری نیز دارند مانند اسپری تاخیری، روان کننده و…

معرفی برند کاپوت:

شرکت کاپوت برای تولید کاندوم، از عصاره‌های گیاهی در فرمولاسیون خود استفاده می‌کند، به همین دلیل نیز استفاده از این کاندوم‌ها، باعث تنظیم هورمون‌های جنسی در افراد می‌شود. شایان ذکر است که انتخاب کاندوم کدکس یا کاپوت، همواره یکی از انتخاب‌های سخت برای افراد است.

مقایسه کاندوم کاپوت با کدکس

برند کاپوت Kapoot از مارک های پر طرفدار کاندوم در ایران است. این برند به سفارش شرکت سیلانه سبز و توسط شرکت انجیر طلایی با کیفیت بالا تولید می شود. این برند دارای مدل های متنوع کاندوم از جمله خاردار ، نازک ، تاخیری ، ساده و … می باشد.

تمامی این مدل ها از لاتکس با کیفیت مالزی تولید شده و تمامی استاندارد های لازم را داراست.  کاندوم کاپوت به دلیل تنوع در رنگ، طعم، اندازه، شکل و… محبوبیت زیادی در بین مردم دارد. محصولات این شرکت علاوه‌بر جلوگیری از بارداری، به درمان مشکلات جنسی افراد نیز کمک زیادی می‌کنند.

یک کار جالبی که این شرکت در راستای برند سازی کرده است تلاش برای جایگزین کردن اسم کاپوت بجای اسم کاندوم است برای افرادی که خجالت می کشند اسم کاندوم را در داروخانه یا محل های فروش کاندوم به زبان بیاورند این کارخانه با تبلیغات بسیار این موضوع را جا انداخته است که اگر کسی به شما گفت من کاپوت میخواهم شما بدانید منظورش کاندوم است.

کاندوم ۰۳ کاپوت

ویژگی‌های کاندوم کاپوت:

کاندوم‌های کاپوت به دلیل ویژگی‌های خوبی که دارند، از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردارند.

ازجمله این ویژگی‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. در فرمولاسیون تولید کاندوم‌های کاپوت، ازعصارهٔ گیاهان استفاده می‌شود که باعث تنظیم هورمون‌های جنسی میشود.
  2. استفاده از این کاندوم‌ها باعث افزایش میل جنسی در افراد می‌شود.
  3. قیمت این کاندوم‌ها در مقایسه با کیفیتی که دارند، بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

معرفی برند کدکس:

شرکت تولیدی سیلانه سبز در سال 2001 به‌صورت رسمی فعالیت خود را شروع کرده‌اند و گروهی از محققین این شرکت به تولید محصولاتی کدکس اقدام کردند. در مورد تاریخچه برند کدکس می‌توان به این اشاره کرد که این برند به نام ناچ کدکس است و در بازار به نام کدکس معروف است.

مقایسه کاندوم کاپوت با کدکس

یکی از معروف‌ترین برندها در زمینه تولید محصولات مراقبت‌های رابطه جنسی کدکس است. از بین محصولات این برند کاندوم شناخته‌تر است. تمام محصولات این برند از تجهیزات و مواد اولیه مرغوب تولید و برای مصرف عموم عرضه‌ شده است.

محصولات کدکس در ایران با استفاده از تکنولوژی ژاپنی به تولید محصولات متنوع مراقبت جنسی از جمله کاندوم اقدام کرده است.

بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده، از مواد پلاستیکی برای ساخت کاندوم استفاده می‌کنند. بسیاری از افراد به مواد لاتکسی حساسیت دارند و به همین دلیل استفاده از کاندوم‌هایی که از لاتکس ساخته شده‌اند، برای آن‌ها مناسب نیست.

کدکس یکی از بهترین برندهای تولیدکنندهٔ کاندوم است که از لاتکس صددرصد طبیعی برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند، به همین دلیل استفاده از محصولات این برند، هیچ‌گونه حساسیتی در افراد به‌وجود نمی‌آورد.

علاوه‌بر این، کاندوم‌های تولیدشده توسط این برند، از انعطاف‌پذیری و خاصیت کشسانی بالایی برخوردارند، به همین دلیل نیازی نیست افراد نگران پاره شدن کاندوم در حین رابطهٔ جنسی باشند.

برند کدکس یکی از بهترین برندهای تولیدکنندهٔ کاندوم در سطح جهان است که انواع کاندوم‌های تأخیری، خاردار، حلقوی، نازک، شفاف و… را تولید می‌کند. گفتنی است که برخی از افراد، هنگام خرید بین دو برند کاندوم کدکس یا کاپوت دچار تردید می‌شوند.

کاندوم تاخیری 1×8 فانکشن

ویژگی‌های کاندوم کدکس:

همان‌طور که اشاره کردیم، کاندوم کدکس یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است که به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد، طرفداران زیادی دارد. ازجمله ویژگی‌های خوب کاندوم کدکس می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • برای تولید کاندوم‌های کدکس، از هیچ‌گونه مواد پلاستیکی استفاده نشده و مواد به‌کاررفته کاملاً طبیعی است.
  • شرکت کدکس برای تولید کاندوم، از لاتکس صددرصد طبیعی استفاده می‌کند.
  • کاندوم‌های کدکس خاصیت ارتجاعی و کشسانی بسیار بالایی دارند، به همین دلیل در حین رابطه به‌هیچ‌وجه پاره نمی‌شوند.
  • این نوع کاندوم‌ها به‌هیچ‌وجه در حین رابطه بیرون نمی‌آیند و در واژن جا نمی‌مانند.
  • کاندوم‌های کدکس به‌صورت سه لایه هستند، به همین دلیل نیز از انتقال بیماری‌های ویروسی و بارداری به‌خوبی جلوگیری می‌کنند.
  • کاندوم کدکس در انواع مختلفی تولید می‌شود، به همین دلیل نیز هر فردی می‌تواند با توجه به نیاز و سلیقهٔ خود، از آن‌ها استفاده کند.

کاندوم کدکس یا کاندوم کاپوت؟

بعد از معرفی دو برند کاپوت و کدکس، این سؤال مطرح می‌شود که کاندوم کدکس بهتره یا کاندوم کاپوت؟ با توجه به این‌که این دو برند از فرمولاسیون متفاوتی برای تولید محصولات خود استفاده می‌کنند، کیفیت محصولات آن‌ها نیز متفاوت است. هرکدام از محصولات این دو برند، دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند، به همین دلیل افراد باید هنگام خرید، ابتدا به نیاز خود توجه کنند، سپس براساس نیاز خود، کاندوم کدکس یا کاپوت را انتخاب کنند. افرادی که مشکلات جنسی مانند زودانزالی یا میل جنسی کمی دارند، بهتر است که از برند کاپوت استفاده نمایند. شایان ذکر است که قیمت کاندوم‌های کاپوت نسبت‌به کدکس ارزان‌تر است.

 

300 1

برای خرید این محصول شما میتوانید به شعبات ما بصورت حضوری مراجعه کنید و یا میتوانید از فروشگاه ما به راحتی ثبت سفارش کنید.

محصولات رو ما بصورت فوری و در بسته بندی کاملا محرمانه برای شما ارسال خواهیم کرد.

شعبات رویای شب در مشهد:

شعبه 1 : شهرک غرب، بین شریعتی 25 و 27، جنب بانک مسکن ( تلفن: 09154719005 )

شعبه 2 : بلوار هنرستان، نبش هنرستان 34  ( تلفن: 09191496878 )

ساعت کاری مجموعه : 10 صبح الی 22 شب

همچنین تمام محصولات فروشگاه ما دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *