مشکلات رایج زناشویی, آنچه باید آقایان بدانند

معرفی اسپری viga

معرفی اسپری viga

معرفی اسپری viga – بین 30 تا 40 درصد از مردان در مقطعی از زندگی خود از انزال زودرس که به عنوان PE نیز شناخته می شود رنج می برند. انزال زودرس می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در بین زن و شوهر شود و منجر به ناراحتی عاطفی و حتی جسمی شود.

بسیاری از آقایان برای رفع مشکل زود انزالی به دنبال راه‌ حلی برای این مشکل نیز هستند و اسپری‌های تاخیری یک راه حل موثر بوده است.

اسپری‌های تاخیری محصولاتی مبتنی بر حساسیت زدایی هستند که به مردان مبتلا به انزال زودرس کمک می‌کنند تا در طول رابطه جنسی دوام بیشتری داشته باشند. اسپری تاخیری یک درمان ایمن و آسان برای استفاده است که می توانید 10 تا 15 دقیقه قبل از فعالیت جنسی از آن استفاده کنید.

اسپری تاخیری چیست؟

اسپری تاخیری یک محلول موضعی است که برای کمک به مردان برای افزایش عملکرد جنسی طراحی شده است. این اسپری با حساسیت زدایی آلت تناسلی کار می کند، که می تواند به تاخیر در انزال کمک کند.

اسپری‌های تاخیری معمولاً قبل از فعالیت جنسی روی آلت تناسلی استفاده می‌شوند و به سرعت برای کاهش حساسیت و افزایش استقامت جنسی عمل می‌کنند. در حالی که مارک ها و انواع مختلفی از اسپری های تاخیری موجود هستند، همه آنها با بی حس کردن موقت عصبهای آلت تناسلی به طور مشابه عمل می کنند.

توجه به این نکته ضروری است که اسپری های تاخیری راه حلی دائمی برای انزال زودرس یا سایر مشکلات عملکرد جنسی نیستند. آنها برای کمک به مردان در طول فعالیت جنسی به طور موقت طراحی شده اند.

اگر علاقمند به استفاده از اسپری تاخیری هستید، انتخاب محصول باکیفیت و رعایت دقیق دستورالعمل ضروری است. بهتر است با پزشک یا ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود صحبت کنید تا مطمئن شوید که اسپری تاخیری برای شما ایمن و مناسب است.

ما در این مقاله به معرفی اسپری تاخیری viga نیز میپردازیم :

اسپری تاخیری ویگا چیست؟

اسپری تاخیری ویگا یکی از انواع اسپری تاخیری موجود در بازار ایران است. این محصول ساخت کشور آلمان است اما به طور مستقیم از خود آلمان وارد ایران نمی شود. این اسپری در دوز های مختلف در کشور های عربی بسته بندی و وارد کشور می شود. معروف ترین و بهترین مدل این محصول، اسپری تاخیری ویگا ۵۰۰۰۰ است، که عدد ۵۰ هزار نشان دهنده دوز این محصول است. اسپری ویگا یکی از پرطرفدار ترین اسپری های داخل ایران است.

این اسپری در مدل های ۵۰ هزار، ۱۰۰ هزار و … وجود دارد. همچنین لازم است مصرف کنندگان به این نکته توجه داشته باشند محبوبیت و فروش بالای اسپری ویگا سبب شده است که افرادی با استفاده از بسته بندی و قوطی های کاملا مشابه این محصول، اقدام به تولید اسپری های تاخیری تقلبی با نام ویگا نمایند و سلامتی جنسی مردان را به خطر بیندازند، از این رو اکیدا توصیه می شود تا اسپری تاخیری اورجینال ویگا را از سایت های معتبر و فروشگاه های قابل اعتماد تهیه نمایید.

طریقه مصرف و نحوه استفاده از اسپری تاخیری ویگا:

برای اینکه بهترین نتیجه رو از اسپری ویگا بگیرید و لذت ببرید، باید به درستی از آن استفاده کنید. پس حتما برای استفاده بهتر و اثر بخشی بیشتر مراحل زیر رو به ترتیب انجام بدید.

  1. شستشوی ناحیه جنسی: قبل از استفاده بهتر است ناحیه جنسی با آب و صابون شسته شود. این عمل باعث جذب بهتره مواد اسپری خواهد شد.
  2. استفاده ۱۵ دقیقه قبل از رابطه: شما ۱۵ دقیقه قبل از شروع رابطه و یا انجام دخول باید از اسپری ویگا استفاده کنید. ۵ دقیقه زمان مصرف است و ۱۰ دقیقه برای اثر کردن محصول باید صبر کنید و سپس اقدام به انجام رابطه کنید.
  3. طریقه مصرف اسپری تاخیری ویگا: قبل از اسپری کردن قوطی را ۱۵ ثانیه تکان دهید. بعد مقدار کافی ( دلخواه ) از محصول، بر روی قسمت زیر کلاهک آلت اسپری کنید. سپس ۱ تا ۲ دقیقه به طول آلت ماساژ دهید تا خوب پخش شود. ماساژ باعث جذب بهتر هم می شود. همچنین از اسپری کردن محصول بر روی بیضه ها خودداری کنید.
  4. شستشو بعد از استفاده: در اخرین مرحله و قبل از اقدام به دخول، دوباره ناحیه جنسی رو با آب شستشو بدید. این کار باعث میشه مواد بی حسی روی آلت مرد با قسمت واژن بر خورد نداشته باشد. در صورت عدم شستشو ممکن است باعث بی حسی واژن، و در نتیجه کاهش لذت خانوم شود.

تاثیر اسپری ویگا و رابطه جنسی:

ممکن است به هر دلیل، مردانی باشند که دچار زودانزالی هستند و یا به دلیل استرس ها، هیجانات و دغدغه های فکری، دچار زود انزالی شده باشند، شاید افرادی نیز هستند که تمایل دارند تا زمان بیشتری را در رابطه جنسی باشند و لذت بیشتری از سکس ببرند. اسپری ویگا، یکی از بهتریناست.

این اسپری امکان طولانی تر شدن رابطه های جنسی را تا ۱۰ برابر زمان معمولی یک رابطه افزایش می دهد و لذت در کنار هم بودن زن و مرد را چندین برابر می کند.

معایب استفاده از اسپری تاخیری ویگا:

در صورتی که شما به دفعات خیلی زیاد و پشت سر هم از این اسپری استفاده کنید، ممکن است باعث ایجاد حساسیت، سوزش و یا خارش پوستی شود. همچنین استفاده بیش از اندازه باعث عادت به این محصول خواهد شد و در صورت استفاده نکردن باعث زود انزالی خواهد شد. پس به اندازه مصرف کنید و در کنار استفاده از اسپری ویگا، روابط عادی و بدون استفاده از این محصول هم داشته باشید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان از اسپری تاخیری تاریخ گذشته استفاده نکنید.

مزایا اسپری تاخیری ویگا:

  • تاخیری در انزال آقایان نزدیک به ۳۰ دقیقه
  • افزایش اعتماد به نفس در آقایان
  • افزایش مدت زمان رابطه و لذت بیشتر زوجین
  • بهبود نسبی نعوظ بدون ایجاد کرختی
  • حاوی ویتامین E و رایحه مطبوع
  • قابل استفاده همزمان با انواع کاندوم

برای خرید ” کاندوم ” از فروشگاه رویای شب برروی همین متن کلیک کنید.

 

 

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “معرفی اسپری viga

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *