مقاله, آنچه باید آقایان بدانند, مشکلات رایج زناشویی

بهترین اسپری تاخیری در بازار

بهترین اسپری تاخیری در بازار

محبوب ترین اسپری تاخیری:

زود انزالی یکی از رایج ترین اختلالات جنسی در بین آقایان است، که در بیشتر موارد سبب کاهش اعتماد به نفس در فرد و افزایش نارضایتی جنسی می شود. در حالت کلی برای بروز این اختلال، می توان دلایل متفاوتی را ذکر کرد. اما یکی از راه حل های مرسوم برای رفع سریع زود انزالی در آقایان، استفاده از محبوب ترین اسپری تاخیری است.

انتخاب محبوب ترین اسپری تاخیری در میان برندهای موجود در بازار، کاری سخت و مشکلی است. استفاده از این محصولات علاوه بر این که یک روش درمانی سریع می باشد، می تواند در افزایش لذت در رابطه و به ارگاسم رساندن بانوان موثر باشد. باید این نکته را مد نظر داشته باشید که استفاده از اسپری های تاخیری را نمی توان به عنوان یک روش درمان قطعی در نظر گرفت، اما به عنوان یک راهکار سریع برای تجربه یک رابطه لذت بخش، گزینه مناسبی هستند.

اسپری تاخیری سیمپلکس :

اسپری تاخیری سیمپلکس

اسپری تاخیری سیمپلکس با افزایش میزان مدت زمان رابطه تا ۴۵ دقیقه باعث ایجاد افزایش لذت در زوجین، افزایش استقامت، افزایش میزان اعتماد به نفس در آقایان خواهد شد. همانطور که می‌دانیم امروزه بیشتر آقایان دچار زود انزالی هستند این امر باعث میشود که خانم در رابطه، به رضایت جنسی کامل نرسد.

این امر در طولانی مدت موجب از بین رفتن شور و اشتیاق رابطه جنسی زوجین خواهد شد و باعث طلاق عاطفی میشود. اسپری سیمپلکس با داشتن ویتامین E به قدرت نعوظ نیز کمک میکند.

ویژگی های اسپری تاخیری سیمپلکس:

  1. دارای اسانس تحریک کننده جهت تحریک حس بویایی
  2. افزایش جریان خون در آلت تناسلی
  3. بدون هر گونه عوارض برای بدن
  4. قابل استفاده همراه با کاندوم
  5. کمک به نعوظ طولانی مدت
  6. مناسب استفاده آقایان
  7. استفاده سریع و آسان
  8. حاوی ویتامین E

کرم تاخیری ماتادور :

امروزه اکثر آقایان دچار زود انزالی هستند و این امر باعث شده که خانم در رابطه به رضایت جنسی کامل نرسد و شور و اشتیاق رابطه جنسی در طولانی مدت بین زوجین دور خواهد شد و باعث طلاق عاطفی میشود.

برای درمان زودانزالی مردان باید دنبال راه چاره بود چرا که این مشکل باعث می ‌شود که مردان نتوانند همسر‌ خود را به اوج لذت یا ارگاسم برسانند و همچنین خودشان نیز از رابطه ای که دارند لذت نمی برند.

رفع زود انزالی:

زودانزالی در مردان سبب ایجاد فشارهای روحی و استرس بیشتر در مردان شده و یأس و ناامیدی را در آنان به دنبال خواهد داشت. حتی در برخی موارد مردان از انجام رابطه جنسی و زناشویی امتناع می کنند.

افزایش میل جنسی:

کرم تاخیری ماتادور با افزایش میزان مدت زمان رابطه تا 45 دقیقه باعث ایجاد افزایش لذت در زوجین، افزایش استقامت، افزایش میزان اعتماد به نفس در آقایان خواهد شد.

مزیت ها:

  • این کرم کاملا گیاهی و بدون عوارض‌ است
  • باعث حفظ رطوبت و رفع درد در ناحیه واژینال
  • کرم تاخیری ماتادور بدون بی حسی و کرختی است
  • یکی از سریع ترین و راحت ترین روش مقابله با زود انزالی
  • کرم ماتادور نعوظ را از بین نبرده و باعث خوابیدن آلت نمیشود
  • استفاده از این کرم باعث طولانی شدن رابطه جنسی میشود
  • حاوی ویتامین E است که باعث تقویت قوای میل جنسی میشود

کرم تاخیری MM3:

کرم تاخیری MM3 بدون ایجاد بی حسی سبب تاخیر در انزال می شود. به این گونه که با تاثیر بر روی عصب های ناحیه جنسی، باعث تاخیر در انتقال فرمان از عصب ها به مغز جهت انزال می شوند.

در اغلب موارد آقایان دوست دارند تا انزال شان به تأخیر بیفتد و مدت زمان زیادی در رابطه جنسی باشند. برای این کار روش های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها استفاده از کرم تاخیری است.

عملکرد کرم MM3:

این محصول با تأثیر بر سلولهای عصبی آلت تناسلی مرد و کاهش حساسیت های بیش از اندازه آن موجب می شود که انزال با تأخیر انجام شود. این محصولات تنها دو درصد لیدوکائین دارند که بی حسی کمتری به آلت می دهد در عوض عوارض کمتری نیز دارند. وجود ویتامین E در این محصول به کمک شایانی به لطافت و سلامتی پوست می کند. کرم های تاخیری در افزایش سایز آلت تناسلی بسیار مؤثر هستند، بزرگ بودن آلت تناسلی در برخی از مردان سبب اعتماد به نفس می شود و رابطه بهتری با این احساس ایجاد می شود.

مدت زمان اثر گذاری کرم:

هنگام استفاده از محصولات جنسی تاخیری نباید عجله کنید. اگر برای اولین بار می خواهید از این نوع محصولات استفاده کنید باید بیشتر آرامش داشته باشید تا بهترین نتیجه از آن حاصل شود و همچنین در دفعات دیگر کاملاً واقف به مسئله می شوید و می توانید می دانید که چقدر زمان لازم است.

استفاده از برندهای برتر می‌تواند طول مدت زمان اثر را کاهش دهد و شما هر چه زودتر مشغول رابطه جنسی شوید. میزان سلامتی سلولهای پوست آلت تناسلی نیز در مدت زمان تأثیر کرم می تواند تاثیرگذار باشد. این محصولات در هنگام تولید چنین ارزیابی می شوند که کمترین عوارض را داشته باشند و برای همین سعی می شود عوامل بی حسی کم شود و بر سلول های محرک آلت تناسلی آسیب وارد نشود.

مدت زمان تأثیر بر روی افراد مختلف یکسان نیست و می‌تواند تا 10 دقیقه متفاوت باشد. با این وجود روی کرم های تاخیری اغلب در 20 دقیقه مدت زمان اثر، نوشته می شود که در عمل می تواند کمتر و یا بیشتر باشد.

خصوصیات MM3:

  • راحت و محتاطانه تردر رابطه عمل میکنید
  • باید کمی قبل از مقاربت اعمال شود
  • شما کنترل بیشتری روی برنامه دارید
  • اثر بی حس کننده و خنک کننده مفید

 

آیا استفاده از اسپری تاخیری عوارض دارد؟

اسپری و کرم تاخیری مانند هر مکمل و یا داروی دیگری، دارای عوارضی است. اسپری‌ و کرم های تاخیری از ایمن‌ترین و سریع‌ترین راه‌حل‌های انزال زودرس هستند که احتمال انزال زودرس را به طرز قابل قبولی کاهش می‌دهند.

از دیگر مزایای آن‌ها عملکرد سریعشان است که ظرف 10-15 دقیقه اثر می‌گذارند و تأثیرشان حدودا بین یک تا سه ساعت به طول می‌انجامد. کرم اسپری تاخیری مدت‌زمان نزدیکی را تا 65 درصد افزایش می‌دهند. تحقیقات نشان می‌دهند که بسته به نوع تاخیری، این محصول می‌تواند حدود 15 تا 40 دقیقه به مدت زمان رابطه جنسی اضافه کند.

رضایت جنسی بسیاری از زوج‌ها پس از استفاده از اسپری‌ و کرم های تاخیری تاکنون افزایش‌یافته است. از دیگر نقاط قوت آن‌ها این است که با کاندوم و… و انواع لوبریکانت قابل‌استفاده هستند.

مواد تشکیل‌دهنده بی‌خطری دارند و تا حد زیادی ایمن هستند. همچنین عموماً عوارض جانبی ناخوشایندی ندارند. نحوه استفاده از آن‌ها آسان بوده و به‌راحتی قابل تهیه‌اند.

 

300 1

برای خرید این محصول شما میتوانید به شعبات ما بصورت حضوری مراجعه کنید و یا میتوانید از فروشگاه ما به راحتی ثبت سفارش کنید.

محصولات رو ما بصورت فوری و در بسته بندی کاملا محرمانه برای شما ارسال خواهیم کرد.

شعبات رویای شب در مشهد:

شعبه 1 : شهرک غرب، بین شریعتی 25 و 27، جنب بانک مسکن ( تلفن: 09154719005 )

شعبه 2 : بلوار هنرستان، نبش هنرستان 34  ( تلفن: 09191496878 )

ساعت کاری مجموعه : 10 صبح الی 22 شب

همچنین تمام محصولات فروشگاه ما دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “بهترین اسپری تاخیری در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *