مقالات زناشویی مشهد

بهترین مارک کاندوم

بهترین-مارک-کاندوم

بهترین مارک کاندوم چیست؟ بهترین مارک کاندوم که پاره نشه چیه؟ از کجا کاندوم بخریم؟ بهترین برند کاندوم در ایران کدام است؟

اینها سوالاتی است که اکثر افراد هنگام نیاز به کاندوم از خود می‌پرسند و در پی یافتن جواب مناسب برای آن هستند.

قبل از خرید بهترین برندها را بشناسید! ابتدا باید گفت کاندوم یکی از وسایل مربوط به بهداشت جنسی می‌باشد و علاوه بر اینکه از بارداری جلوگیری می‌کند، مانع از انتقال بیماری‌ها جنسی می‌شود. اگر برای رابطه خود به دنبال بهترین مارک کاندوم هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا پایان با این مقاله همراه ما باشید.

بهترین مارک کاندوم در ایران

بهترین مارک کاندوم در ایران

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، مردم جامعه بیشتر آگاه شده و سطح فکر آن‌ها بالا می‌رود. امروزه می‌بینیم که استفاده از انواع کاندوم بیش از پیش افزایش پیدا کرده و بازار جهانی کاندوم هم با سرعت زیادی در حال رشد و پیشرفت است.

دلایل گسترش و پیشرفت دنیای کاندوم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.ارائه کامل آموزشی به افراد و ارتقای دانش جنسی آن‌ها برای جلوگیری از مبتلا شدن به انواع بیماری‌های آمیزشی

2.تلاش برای بهبود روابط زناشویی بین زوجین به خصوص در کشورهای جهان سومی

در ادامه به معرفی بهترین مارک های معروف کاندوم می‌پردازیم:

1- کاندوم کاپوت (Kapoot) :

شاید نام این مارک از کاندوم را زیاد شنیده باشید چون این برند یکی از متنوع‌ترین نوع برندها در زمینه تولید و طراحی کاندوم می‌باشد.

کمپانی تولید کاندوم کاپوت، محصولات خود را در انواع شکل‌ها، رنگ‌ها، طعم‌ها و اندازه ‌های مختلف به بازار عرضه می‌کند و توانسته نقش مهمی در زندگی افراد ایفا کند.

کاندوم 7کاره گرم کاپوت

مزایای استفاده از کاندوم کاپوت:

1- از نظر اقتصادی قیمت مناسبی دارد و لازم نیست برای تهیه آن مبلغ زیادی خرج کنید.

2- این مارک از کاندوم به خاطر داشتن عصاره‌های گیاهی در فرمولاسیون خود، هورمون‌های جنسی هر فرد را تنظیم می‌کند.

3- کاندوم کاپوت با تنظیم کردن هورمون‌ها، میل جنسی را بالا افزایش داده و باعث رضایت از شریک جنسی و بهبود در رابطه و زندگی خواهد شد.

مواردی که در بالا گفته شد از مهم‌ترین ویژگی های مشترک در انواع مدل‌های کاندوم کاپوت می‌باشد.

می‌توانید خرید انواع مدل‌های کاندو‌م کاپوت را از سایت رویای شببه صورت آنلاین تهیه کنید.

 

3- کاندوم کدکس (KODEX) :

اگر مشکل حساسیت دارید از برند کدکس استفاده کنید چون این برند در تهیه کاندوم‌ از لاتکس صد در صد طبیعی استفاده می‌کند و همین مورد باعث جلوگیری از هر گونه حساسیتی خواهد کرد.

کاندوم هپی لیدی کدکس

کاندوم ناچ کدکس یکی از برندهای معتبر کاندوم در جهان است که انواع مختلفی از کاندوم مانند کاندوم تاخیری، خاردار، نازک، شفاف، کلاسیک، حلقوی، اناری با خاصیت تنگ کنندگی و … را در بر می‌گیرد. (ساخت چین)

مزایای استفاده از کاندوم کدکس:

  • هرگز پاره نمی‌شود
  • سه لایه و بسیار مقاوم
  • به هیچ وجه در واژن جا نمی‌ماند
  • دارای خاصیت ارتجاعی فوق العاده بالا
  • ساخته شده از لاتکس صد در صد طبیعی
  • کاملا طبیعی و عدم هیچگونه ماده پلاستیکی

کاندوم های تاخیری برند کدکس خیلی معروف هستند و در آن‌ها از ژل رگ گشا و تحریک کننده  L_AGIRIN استفاده شده است. این ماده خون‌رسانی به آلت را بالا برده و باعث برانگیخته بالا در رابطه شده و مدت زمان رابطه جنسی را طولانی و در نهایت لذت جنسی را افزیش میدهد.

اگر قصد خرید کاندوم کدکس را دارید بهترین محصولی هست که انتخاب میکنید.

3- کاندوم ساگامی (Sagami)

اگر از جمله افرادی هستید که به لاتکس حساسیت شدیدی دارند، پیشنهاد می‌کنیم حتما از کاندوم ساگامی استفاده کنید. مارک Sagami یک مارک بسیار معتبر می‌باشد که در ساختار خود از کاندوم‌های پلی اروتان شرکت صنایع لاستیکی ساگامی استفاده کرده است.

کاندوم ساگامی

امروزه این مارک یکی از برترین مارک‌های کاندوم است و قیمت بالایی هم دارد. البته باید بگوییم هر چند قیمت این مدل کاندوم بالاست اما به خاطر کیفیت بالای محصول، طرفداران بسیاری در دنیا دارد.

ویژگی های کاندوم ساگامی:

  • جدیدترین نسل کاندوم
  • عدم بوی نامطبوع لاتکس
  • بدون ایجاد هر گونه حساسیت و آلرژی
  • فوق العاده نازک با ضخامت 0.02 میلی متر

3- برند ایکس دریم xdraem :

کاندوم ایکس دریم ساخت کشور عزیزمان ایران است. بسته بندی زیبا در کنار کیفیت، باعث شده بسیاری از افراد باور نکنند که کاندوم های ایکس دریم داخل کشور خودمان تولید و عرضه می شود. جالبه بدونید که کشور ایران در زمینه تولید محصولات زناشویی تقریبا در خاورمیانه پیشتاز است. و تولیدات شرکت های مختلف ایرانی به اکثر کشور های همسایه صادر می شود.

کاندوم سوپر سیف ایکس دریم

دیگر ویژگی های ایکس دریم:

  • استفاده از جنس لاتکس مرغوب
  • مقاومت بسیار بالا در برابر پارگی
  • جلوگیری از انتقال بیماری مقاربتی و بارداری ناخواسته

تمامی کاندوم های این شرکت دارای مخزن اضافی در ابتدا کاندوم برای امنیت بیشتر و آغشته به لوبریکانت برای روان کنندگی بهتر می باشند.این شرکت دارای نشان استاندارد و پروانه بهداشت از کشور عزیز خودمان می باشد و دارای تاریخ انقضای بلند مدت برای استفاده بهینه می باشد.

4- کاندوم های فضایی خاردار:

کاندوم فضایی بهترین کاندوم خاردار از نظر بسیاری از مصرف کنندگان است. این مدل همانطور که از نامش پیداست کاملا متفاوت با سایر کاندوم هاست. وجود خارهای درشت و برجسته از جنس لاتکس بر روی نوک و بدنه کاندوم سبب تحریک حداکثری برای جنس مونث می شود.

کاندوم فضایی خاردار

آقایانی که در به ارگاسم رساندن شریک جنسی خود دچار مشکل هستند با استفاده از کاندوم فضایی تجربه فوق العاده ای از رابطه را توصیف می کنند.

مزایای استفاده از کاندوم فضایی شادو :

  • کمك به ارگاسم بهتر بانوان
  • تحريك فوق العاده نقطه جي
  • حداکثر لذت جنسی برای بانوان
  • چرب و شفاف ، دارای مخزن ذخیره
  • دارای خارهای برجسته ی نرم از جنس لاتکس در نوک و بدنه

بهترین کاندوم های تاخیری:

با ما باشید تا 8 مدل از کاندوم های تاخیری پرفروش را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید از مشکل زود انزالی رها پیدا کرده و به اوج لذت جنسی برسید. طبق آمار حدودا نیمی از مردان با مشکل زود انزالی مواجه هستند و همیشه به دنبال رفع این مشکل بوده اند و هستند.

خیلی از این افراد راههای درمانی مختلفی را امتحان کرده اند. استفاده از کاندوم تاخیری یکی از بهترین روش ها جهت تاخیر در انزال است.

در این مطلب قصد داریم 8 مدل از کاندوم های تاخیری پرفروش را به شما معرفی کنیم.

1- کاندوم پرولانگ دیلی کدکس:

کاندوم های تاخیری با داشتن مواد موثر تاخیری باعث ایجاد تاخیر در انزال شده و مدت زمان رابطه شما را افزایش می دهند و به سادگی این مشکل را تا حد زیادی برطرف می کنند که این مساله باعث افزایش اعتماد به نفس و رضایت جنسی در طرفین رابطه می شود.

porolang

 

محصولی که هم اینک مشاهده می کنید کاندوم تاخیری طولانی کدکس به نام Prolong Delay می باشد که با داشتن مواد ویژه خود باعث ایجاد تاخیر در انزال می شود ، این کاندوم تاخیری ساخته شده از لاتکس بسیار نازک است و به خوبی احساس را انتقال می دهد.

2- کاندوم خاردار درشت ناچ کدکس:

کاندوم خاردار درشت ناچ کدکس با خار های نقطه ای در سراسر کاندوم، باعث تحریک نقطه جی در زنان می شود.خارهای درشت از جنس لاتکس و بسیار نرم می باشد. این خار ها نه آنقدر درشت هستند که سبب آسیب به ناحیه تناسلی بانوان شود و آنقدر ریز هستند که قابل حس نباشد.

کاندوم خاردار درشت ناچ کدکس

کاندوم خاردار درشت ناچ کدکس دارای نقطه های برجسته در سراسر کاندوم بوده و این وجه تمایز این مدل با تمامی کاندوم های دیگر است. کاندوم خاردار درشت ناچ کدکس دارای 690 خار دکمه ای درشت روی بدنه خود می باشد.

گستردگی این خار ها در سراسر کاندوم پخش شده است. این کاندوم به آقایان کمک می کند که شریک جنسی شان را بهتر و سریعتر به ارگاسم برسانند.همچنین خار های درشت روی بدنه کاندوم سبب حجیم تر شدن آلت آنان می شود که همین مسئله نیز  باعث تحریک بیشتر خانم ها شده و آنها را از نظر روانی آماده رسیدن به ارگاسم می کند.

3- کاندوم 45 دقیقه کاپوت:

رتبه یک فروش کاندوم کاپوت و یکی از بهترین مدل های کاندوم تاخیری بازار می باشد. مدل 45 دقیقه ای بهترین پیشنهاد کاپوت برای ایجاد تاخیر در انزال می باشد.البته زمان تاخیر با توجه به شرایط بدنی افراد متفاوت است و نمی توان در مورد همه این میزان تاخیری را تایید کرد.

کاپوت 45 دقیقه

 

استفاده از این نوع کاندوم همانطور که از نامش پیداست برای ایجاد تاخیر در انزال است. این کاندوم به موادی مایع آغشته است که معمولاً در کمتر از ده دقیقه پس از کشیده شدن کاندوم بر روی آلت، ایجاد تاخیری میکند.

4- کاندوم تاخیری بدون وقفه کاپوت:

این کاندوم تاخیری به کمک روش اسکوئیزینگ موجب تأخیر در انزال می شود. این روش در بسیاری از تحقیات علمی بهترین راه برای تأخیر در انزال است. کاندوم تاخیری بدون وقفه کاپوت توقف توسط حلقه ای از جنس لاتکس خون را در انتهای آلت حبس می کند که این کار باعث ایجاد بی حسی موضعی در محل و در نتیجه تأخیر و لذت بیشتر می گردد.

 

کاندوم تاخیری بدون وقفه کاپوت

این ویژگی در کنار ماده مؤثر تأخیری سبب تجربه ای متفاوت از یک رابطه طولانی و لذت بخش خواهد شد.افزایش جریان خون و نعوظ طولانی به همراه تأخیر فوق العاده از دیگر ویژگی‌های کاندوم نان استاپ کاپوت است. ویژگی‌ اصلی کاندوم تاخیری بدون توقف کاپوت، همزمان سازی ارگاسم همراه با لذتی بیشتر است.

کاندوم نان استاپ کاپوت با رایحه ای تحریک کننده و مهیج جنسی و با داشتن اسانس های خارق العاده با تأثیر گذاری بر قسمت لیمبیک مغز با تحریک کنندگی جنسی بویایی احساس لذت بخشی برای شما ایجاد می‌کند.

5- کاندوم فوق تاخیری 90 DELAY:

جدید ترین و قوی ترین کاندوم تاخیری ناچ کدکس با ویژگی های فوق العاده معرفی شد در ادامه در مورد این محصول بیشتر میخوانیم.

محصولی کاملا جدید و اختصاصی از برند کدکس است که با وجود رینگ ویژه در این کاندوم، به وسیله روش اسکوئینگ موجب تاخیردر انزال شما میشود. شاید برایتان جالب باشد که روش اسکوئیزینگ طبق تحقیقات پزشکان و محققین برای تاخیر استفاده می شود واز هرگونه عارضه جانبی نیز جلوگیری می کند.

90

 

رینگ ویژه موجود در کاندوم 90 دقیقه دیلی کدکس با روش اسکوئیزینگ موجب تاخیر در انزال می شود.روش اسکوئیزینگ در تحقیقات علمی برای تاخیر شناخته شده است و فاقد هرگونه عارضه جانبی میباشد. همچنین در لایه داخلی کاندوم بنزوکائین استفاده شده باعث تاخیر می شود به این ترتیب کاندوم ۹۰ دقیقه دیلی با دو روش مختلف فیزیکال و کمیکال باعث تاخیر مضاعف در انزال میشود.

6- کاندوم نعنایی ایکس دریم:

کاندوم نعنایی ایکس دریم حاوی ماده ویژه تاخیری در جهت خنک کردن دستگاه تناسلی بانوان و افزایش میل جنسی بانوان در زمان رابطه جنسی می باشد. با خرید کاندوم خنک با رایحه ای ملایم و بوی نعناع باعث پخش شدن این عطر در فضا و موجب ایجاد تجربه ی جذاب برای شما و شریک جنسی تان می شود.

کاندوم نعنایی ایکس دریم

علاوه بر این که این کاندوم دارای روان کننده چرب و بدنه ای شفاف در جهت رابطه ای بدون درد می باشد.کاندوم ایکس دریم یکی از محصولات ساخت شرکت بزرگ ایکس دریم است که این شرکت در تولید محصولات خود از استانداردهای بین المللی تابعیت می کند و انواع کاندوم های این شرکت از لاتکس مرغوب تهیه می شوند و از لحاظ بهداشتی تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو هستند.

7-کاندوم 5×1 گرم ناچ کدکس:

کاندوم 5×1 گرم ناچ کدکس اینبار با اثری دو برابر جهت منقبض کردن و تنگ تر شدن واژن بانوان به بازار آمده است، این کاندوم با منقبض نمودن دیواره های داخلی واژن و القاء حس گرما به آلت آقایان، تحریک بیشتری را به همراه می آورد.

کاندوم 5×1 گرم ناچ کدکس

همچنین رایحه دلپذیر به همراه مواد روان کننده باعث می شود علاوه بر لذت جنسی سایر حس های پنج گانه بدن شما نیز فعال شده و خاطره بیاد ماندنی از استفاده از این کاندوم در ذهن شما ثبت گردد.

این کاندوم برای افرادی توصیه می شود که خواهان رابطه جنسی لذت بخش تر و اثری ماندگار می باشند. خانم هایی که تازه زایمان کرده اند یا احساس می کنند واژن آن ها در هنگام دخول کمتر تحریک می شود نیز بهتر است یک بار این کاندوم فوق العاده را استفاده کنند.

8-کاندوم مستر 3×1 کدکس:

کاندوم تا آخرین نفس یا مستر 3×1 کدکس دارای خار و حلقه های آناتومیک برای تحریک و افزایش لذت می باشد. همچنین وجود ماده تاخیری موثر در این محصول لذت یک آمیزش طولانی مدت را به شما خواهد داد.

کاندوم مستر 3×1 کدکس

کاندوم مستر 3×1 کدکس ساخته شده از لاتکس طبیعی توانسته است کاندوم هایی با مقاومت بالا و ضریب اطمینان بالا تولید کند. سومین ویژگی این کاندوم رایحه میوه آن است که شامل 3ویژگی در یک محصول میباشد.

 

banner-blog-condom

نتیجه گیری:

برای خرید محصولات زناشویی از جمله خرید کاندوم، باید به نام برند توجه کنید که مطمئن شوید معتبر است. ما در رویای شب با فروش محصولات ایرانی و خارجی اصل بصورت اینترنتی و حضوری، علاوه بر قیمت بسیار مناسب، از کیفیت بالایی هم برخور دارند، ما تمام تلاشمان را میکنیم تا مشتریان خود را راضی نگه داریم.

در پایان بابت خرید و حمایت‌تان از شما سپاسگزاریم.

300 1

برای خرید این محصول شما میتوانید به شعبات ما بصورت حضوری مراجعه کنید و یا میتوانید از فروشگاه ما به راحتی ثبت سفارش کنید.

محصولات رو ما بصورت فوری و در بسته بندی کاملا محرمانه برای شما ارسال خواهیم کرد.

شعبات رویای شب در مشهد:

شعبه 1 : شهرک غرب، بین شریعتی 25 و 27، جنب بانک مسکن ( تلفن: 09154719005 )

شعبه 2 : بلوار هنرستان، نبش هنرستان 34  ( تلفن: 09191496878 )

ساعت کاری مجموعه : 10 صبح الی 22 شب

همچنین تمام محصولات فروشگاه ما دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *