مقالات زناشویی مشهد, مشکلات رایج زناشویی

خرید کاندوم سیلیکونی مشهد

خرید کاندوم سیلیکونی مشهد

خرید کاندوم سیلیکونی مشهد :

همانطور که می‌دانید استفاده از کاندوم یکی از ساده‌ترین و رایج‌ترین روش‌های پیشگیری از بارداری است و به زوج‌ها کمک می‌کند تا از حاملگی ناخواسته پیشگیری کنند. اگرچه هدف اصلی کاندوم پیشگیری از بارداری با این وجود خیلی از افراد تنها به دلیل محافظت در برابر بیماری‌ها یا عفونت‌های جنسی نظیر زگیل تناسلی، ایدز، یا عفونت‌های قارچی از این محصول استفاده می‌کنند.

کاندوم سیلیکونی همانطور که از اسمش پیداست از جنس سیلیکون میباشد و قابل استفاده در چندین مرتبه است که به آن کاندوم چند بار مصرف نیز گفته میشود از این کاندوم بیشتر برای لذت جنسی استفاده میشود. البته باید این موضوع را اضافه کرد که این کاندوم برای پیشگیری از بارداری و بیماری های مقاربتی مناسب نیست.

کاندوم خاردار ژله ای یا سیلیکونی مناسب چه افرادی است؟

استفاده از کاندوم سیلیکونی برای آقایانی که شریک جنسی آنها به سختی به ارگاسم می رسد و برای افراد حرفه ای که رابطه ی جنسی برای آن ها یکنواخت شده و نیازمند ایجاد تنوع در رابطه هستند توصیه میگردد.

همچنین استفاده از این کاندوم، برای بانوانی که به تازگی زایمان داشته اند، میتواند بسیار لذت بخش بوده و تجربه ی رابطه ی جنسی را برای آن ها افزایش دهد.

استفاده از این کاندوم به بانوانی که دفعه اول است که رابطه جنسی دارند، توصیه نمیگردد

در مجموع کاندوم سیلیکونی جهت تحریک بیشتر نواحی جنسی خانم ها ساخته شده اند و با سایش و تحریکی که انجام می دهند بانوان را به اوج لذت رسانده و رضایت جنسی را ایجاد می کنند.

اگر شما هم با مشکلات ارگاسم مواجه هستید، حتما این کاندوم را استفاده کرده و از امکانات جادویی کاندوم سیلیکونی بهره ببرید.

تفاوت های کاندوم های سیلیکونی سری جدید با سری قدیم:

  • مدل های جدید دارای ضخامتی دو برابر سری قبلی می باشد.
  • بخاطر کیفیت بالاتر و جنس مرغوب تر و ضخامت بیشتر، می توان این کاندوم را دفعات بیشتری استفاده نمود و به سادگی پاره نمی گردد.

آیا استفاده از کاندوم سیلیکونی برای پیشگیری از بارداری یا بیماریهای مقاربتی مناسب است؟

خیر، مقالاتی که در این مورد نوشته شده اند. این محصولات در سایت های معتبری همچون آمازون آمریکا نیز به فروش میرسد. و تاییدیه مراجع بین المللی پزشکی را نیز دارند.
البته این کاندوم ها مناسب پیش گیری از بارداری یا انتقال بیماریهای مقاربتی نیستند و باید در زیر آن از یک کاندوم معمولی استفاده شود.

نحوه ی استفاده از کاندوم های سیلیکونی:
  • در ابتدا از کاندوم های تاخیری یا ساده لاتکس، بر روی آلت بکشید.
  •  کاندوم سیلیکونی را بر روی آن قرار دهید.
  •  پس از ارضا، کاندوم سیلیکونی را در آورده و کاندوم زیرین آن را دور بیاندازید.
  • کاندوم سیلیکونی را با آب و کف به آرامی شست و شو دهید تا برای رابطه بعدی بتوانید استفاده کنید.

نکته بهداشتی: استفاده مجدد از یک کاندوم، صد در صد بهداشتی نیست و اگر با شریک های متفاوتی امتحان شود، ممکن است برای شریک جنسی مشکلاتی به همراه داشته باشد.

آیا کاندوم های سیلیکونی، تاخیری هستند؟

مواد تاخیری داخل این کاندوم ها استفاده نشده است، اما به علت ضخامتی که دارند میزان لامسه را بر روی پوست آلت مرد کم کرده و باعث تاخیر در انزال میشود.

ویژگی کاندوم سیلیکونی:
  • از جنس سیلیکون نرم و لطیف میباشد
  • چند بار مصرف میباشد
  • در بسته بندی پلمپ شده عرضه میشود
  • فیری سایز و منعطف میباشد
  • به صورت کاندوم سیلیکونی زائده دار و ساده عرضه میشود
  • جهت تحریک و به ارگاسم رساندن بانوان مورد استفاده قرار میدهد
  • بدون سایز بندی، بدنه کشسان و انعطاف پذیر
  •  قابل شستشو و استفاده مجدد
  • به عنوان یک تاخیری فیزیکی برای آقایان است
  • کیفیت بالا
  • بی رنگ
  • دارا بودن سلامت فیزیکی
  • نرم بودن خارهای کاندوم

عوارض کاندوم خاردار چیست؟

کاندوم خاردار ژله ای یا کاندوم خاردار درشت به هیچ عنوان توسط جامعه پزشکان تایید نمی‌شود. این محصول علاوه بر عوارض جسمی، می‌تواند از نظر روحی نیز به زوجین آسیب برساند و حتی باعث از هم پاشیدگی بنیان خانواده گردد!

برای بررسی عوارض جسمی این محصول ابتدا بایستی ساختار اندام‌های تناسلی زنانه را مورد بررسی قرار دهیم. دستگاه تناسلی خارجی زنانه از فرج، واژن و هایمن و قسمت داخلی آن از واژن، رحم، لوله‌های رحمی یا فالوپ، و تخمدان‌ها تشکیل شده است. واژن یک لوله عضلانی است که از فرج در بیرون بدن تا رحم در داخل بدن ادامه دارد و در هنگام برقراری رابطه جنسی، آلت تناسلی مرد در این قسمت قرار می‌گیرد.

آلت تناسلی مردانه پوستی نرم و لطیف دارد و کلاهک آن از یک برجستگی تشکیل شده که باعث تحریک بیشتر زنان می‌شود و نقطه جی را هدف قرار می‌دهد. با توجه به بافت بسیار حساس و نازک واژن، آلت تناسلی مردانه هیچ گونه آسیبی به زن نمی‌رساند و تنها باعث لذت بخشیدن به زنان می‌شود. کاندوم‌های استاندارد موجود در بازار نیز هیچگونه عوارضی برای زنان نخواهند داشت، اما کاندوم خاردار درشت به دلیل دارا بودن برجستگی‌های بی‌شماذ می‌تواند واژن را در معرض آسیب جدی قرار می‌دهد.

زوج‌هایی که از کاندوم خاردار ژله ای استفاده می‌کنند به دنبال تحریک بیشتر و لذت مضاعف در رابطه جنسی هستند؛ اما متاسفانه از این موضوع غافل می‌شوند که این نوع کاندوم، به مرور زمان عوارض جبران‌ناپذیری برای آن‌ها به دنیال خواهد داشت، به خصوص اگر جوان بوده و تازه رابطه جنسی را آغاز کرده باشند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *