مقاله, مقالات زناشویی مشهد

کاندوم خاردار در مشهد

کاندوم خاردار در مشهد

کاندوم خاردار در مشهد :

همانطور که می دانید رعایت بهداشت جنسی بسیار مهم است و زوجین موظف به استفاده از کاندوم در حین رابطه جنسی هستند.

کاندوم خاردار چیست؟

کاندوم خاردار یک وسیله بهداشتی است که در هنگام رابطه جنسی استفاده می شود و به حفظ بهداشت جنسی زوجین و جلوگیری از بارداری کمک می کند. این محصول از تنوع بالایی برخوردار است و کاربران می توانند با توجه به نیاز خود از آن استفاده کنند. این محصول بر اساس نوع روکش، کارایی، طعم و عطر طبقه بندی می شود و هر کدام کاربرد متفاوتی دارند.

کاندوم های ساده، کاندوم های خاردار، کاندوم های شیاردار و کاندوم های طعم دار نمونه هایی از انواع این محصول بهداشتی هستند که زوجین می توانند از آنها برای جلوگیری از انتقال بیماری مقاربتی استفاده کنند و رابطه ای خوشایند و ایمن را تجربه کنند.

معرفی کاندوم خاردار در مشهد :

کاندوم خاردار یک وسیله بهداشتی است که برای مراقبت جنسی استفاده می شود. این محصول تنوع زیادی دارد و متقاضیان زیادی در بازار پیدا کرده است. کاندوم ها معمولاً بر اساس ظاهر، ویژگی های کاربردی و مواد به کار رفته در ساختارشان طبقه بندی می شوند و زوج ها بر اساس نیاز خود از آن استفاده می کنند، که از میان آن می توانیم به کاندوم خاردار فضایی، کاندوم خاردار درشت، کاندوم خاردار چرخشی، کاندوم خاردار ضد حساسیت، کاندوم تاخیری میوه ای ، کاندوم ژله ای و…. اشاره کنیم. کاندوم های خاردار در دو نوع زنانه و مردانه به بازار عرضه شده اند.

با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا بیشتر راجب مدل های مختلف کاندوم خاردار در مشهد بپردازیم:

کاندوم ژله ای یا سیلیکونی:

این محصول به دلیل دارا بودن خارهای بزرگ و نرم از جنس سیلیکون می تواند نقطه جی خانم ها را تحریک کند و زمان ارگاسم را کاهش دهد. و همچنین این محصول قابل شستشو است.

کاندوم خاردار درشت:

کاندوم خاردار درشت همانطور که از نامش پیداست خارهای درشت تر نیز دارد و قدرت تحریک بیشتری دارد. این محصول برای خانم هایی مناسب است که می خواهند در مدت زمان کوتاهی به ارگاسم برسند.

کاندوم فضایی:

این محصول دارای خارهای بسیار بزرگ و تحریک پذیری بالایی است. این محصول باعث افزایش اعتماد به نفس در مردان می شود. این کاندوم شامل چند دسته است :

  • کاندوم فضایی اره ماهی
  • کاندوم فضایی طوق دار
  • کاندوم شمشیر
  • کاندوم فضایی چرخان
  • دکمه دار

تقسیم می شود.

مزایای کاندوم خاردار چیست؟

اکثر مردم بر این باورند که کاندوم فقط برای پیشگیری از بیماری های مقاربتی و جلوگیری از بارداری قابل استفاده است، اما امروزه کاربران نیز از این محصول برای ایجاد تنوع، ایجاد لذت جنسی و داشتن ارگاسم با کیفیت بیشتر استفاده می کنند.کاندوم خاردار کاربردهای مختلفی دارد.

  • دسته اول کسانیکه در رابطه جنسی خود به دنبال اوج لذت جنسی هستند.
  •  دسته دوم خانم هایی که به دلیل گشادی واژن دیرتر به ارگاسم میرسند.
  • و در نهایت دسته سوم متقاضیانی هستند که رابطه جنسی خشن را دوست دارند.البته این نوع رابطه جنسی بیمارگونه است.

البته استفاده از این محصول در دسته اول و سوم کاملا سلیقه ای است، اما دسته دوم زنانی را شامل می شود که به دلیل سن و زایمان، واژن آنها مانند گذشته تنگ نیست.

کاندوم خاردار در مشهد

عوارض جانبی کاندوم خاردار در مشهد چیست؟

کاندوم خاردار مانند سایر انواع کاندوم ها ابزاری بهداشتی است که از انتقال بیماری مقاربتی و بارداری جلوگیری می کند. همچنین منجر به لذت بیشتر در رابطه جنسی می شود، اما باید به صورت منطقی از آن استفاده کرد. با وجود مزایای این محصول؛ استفاده زیاد از آن نیز عوارضی را به همراه دارد، نمونه هایی از مضرات استفاده زیاد از کاندوم خاردار شامل موارد زیر است:

  • کاهش لذت در طولانی مدت با استفاده مکرر از کاندوم خاردار
  • عفونت از عوارض کاندوم خاردار (کاندوم خاردرشت علاوه بر مشکلاتی که در پایین آمدن حس واژن دارد آسیب های فیزیکی را هم به کانال واژن وارد می کند، شاید شما هیچ وقت متوجه نشوید اما کاندوم خاردار درشت خراش های بسیار ریزی روی دیواره واژن ایجاد می کند، این خراشها محل ورودی انواع باکتری ها ، میکروب ها ، قارچ ها و ویروس های خطرناک می باشد.)
  • تخریب روحی و روانی

بنابراین بهتر است زوج های جوان بیش از حد از این محصول استفاده نکنند تا سلامت واژن حفظ شود و قدرت جنسی آنها در دراز مدت تحلیل نرود.

آیا استفاده از کاندوم خاردار ضرر دارد؟

معمولا استفاده از این کاندوم باعث درد نمی شود و برای بعد از زایمان و برای تحریک بیشتر دیواره های واژن در زوج های مسن مناسب است. این محصول برای زوج هایی که به تازگی رابطه خود را شروع کرده اند توصیه نمی شود.

کاندوم خاردار بهتر است یا کاندوم معمولی ؟

همانطور که گفته شد کاندوم باید با توجه به نوع نیاز استفاده شود. کاندوم های معمولی و کاندوم های خاردار کاربردهای مشابهی دارند، اما از کاندوم های خاردار نیز برای ایجاد لذت بیشتر در رابطه جنسی استفاده می شود. افرادی که بیشتر رابطه جنسی دارند طبیعتا نیاز به ایجاد تنوع دارند به همین دلیل برای ایجاد لذت بیشتر کاندوم خاردار توصیه می شود.

نحوه استفاده از کاندوم خاردار در مشهد:

ظاهرا روش استفاده از کاندوم خاردار ساده به نظر می رسد اما برای حفظ سلامتی و ایجاد لذت بیشتر رعایت نکاتی ضروری است.

  • اولین نکته ای که باید به آن توجه کرد تاریخ انقضا، نوع بسته بندی و علامت استاندارد آن است.
  • نکته دوم اینکه بسته بندی باید از قسمت مشخص شده باز شود تا کاندوم آسیب نبیند.
  • در مرحله بعد باید کاندوم خاردار را روی آلت کشیده و در نهایت از پوشاندن کامل آلت اطمینان حاصل کنید.

کاندوم خاردار در مشهد

چه افرادی نباید کاندوم خاردار استفاده کنند؟

استفاده از کاندوم خاردار برای زوج های جوانی که در ابتدای رابطه جنسی هستند. مناسب نیست. زیرا دیواره واژن سفت است و باعث زخم و عفونت می شود.

تاثیر کاندوم خاردار:

معمولاً ماده داخل این کاندوم در مردان انزال را به تاخیر می اندازد و لذت جنسی را برای هر دو طرف افزایش می دهد (کاندوم هم تاخیری و هم خاردار است) و در خانم ها نیز باعث تحریک دیواره های واژن و نقطه G و باعث ارگاسم لذت بخش می شود.

کاندوم خاردار چگونه کار می کند؟

همانطور که می دانید کاندوم روی آلت تناسلی قرار می گیرد و از ورود مایع حاوی اسپرم به داخل واژن جلوگیری می کند اما بهتر است زوجین از این محصول بهداشتی همزمان با کاندوم دیگری استفاده نکنند. زیرا اصطکاک ایجاد شده می تواند باعث چسبیدن یا پاره شدن کاندوم و در نتیجه کاهش ضریب ایمنی آن شود.

جنس کاندوم خاردار:

کاندوم خاردار انواع مختلفی دارد. برخی از آنها ژلی یا سیلیکون هستند و برخی دیگر از جنس لاتکس، پلی اورتان یا پلی استایرن (لاتکس مصنوعی) ساخته می شوند.

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “کاندوم خاردار در مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *