آنچه باید آقایان بدانند, مشکلات رایج زناشویی, مقالات زناشویی مشهد

معرفی ژل تیتان

معرفی ژل تیتان

 

 معرفی ژل تیتان – امروزه شاهد تبلیغات فراوانی از انواع روش‌های افزایش سایز و قطر آلت تناسلی در مردان هستیم. تبلیغ انواع دستگاه‌ها، قرص‌ها و داروهای شیمیایی و گیاهی که ادعا دارند بدون ضرر بوده و در کمترین مدت بیشترین افزایش طول آلت و در نتیجه لذت جنسی را خواهند داشت.

باید گفت که اکثر آقایان با این سوال درگیرند که “آلت من کمی کوچک نیست؟” و از آن به بعد به دنبال راهی برای بزرگ کردن آلت خود می‌گردند. خیلی از آقایا ن آلت تناسلی خود را مهم ترین عضو از قسمت بدن می دانند و روی ضخامت و طول بیش از حد حساس هستند. بزرگی و سفتی آلت بر لذت بیشتر در رابطه بسیار تاثیر گذار است. طول آلت تناسلی بصورت استاندارد بین ۱۵ الی ۱۷ سانتی متر است. مردانی که آلت های آنها از این سایز کوچکتر است دارای اعتماد به نفس پایین هستند و ممکن است نتوانند رابطه جنسی با شریک خود برقرار کنند.

ما در این مقاله به شما ژل تیتان را معرفی میکنیم، ژلی که در کوتاه ترین مدت زمان آلت تناسلی شما را بزرگتر میکند. با ما همراه باشید…

ژل تیتان چیست؟

این ژل جریان خون به آلت تناسلی را بهبود می بخشد ، که یک عامل اصلی در بزرگ شدن آلت تناسلی مرد است. آنزیم های ویژه ژل تیتان تأثیر مثبتی بر بافت آلت تناسلی مرد دارند و از این رو به 20٪ افزایش ضخامت آلت تناسلی مرد کمک می کنند.

این محصول کاملا بدون ضرر است و هیچگونه عوارضی ندارد. این محصول کاملا گیاهی بوده و بی خطر است. مواد تشکیل دهنده این محصول کاملا طبیعی بوده و حاوی مواد فعال بیولوژیکی مانند اسیدهای سوکسینیک و هالورینیک است.

ساختار دارویی تیتان بصورت ژل است و به مصرف کننده هنگام ماساژ الت تناسلی بسیار کمک میکند و اینکه شما میتوانید با مقدار کمی از این ژل به راحتی الت خود را به این ژل آغشته کنید.

تاثیرات ژل بر آلت تناسلی :

این محصول از مواد طبیعی بی نظیری ساخته شده است که به افزایش غلظت هورمون های جنسی در خون کمک کرده و عملکرد جنسی را به طور طبیعی تحریک می کند. فرم ژل با کاربرد آسان می تواند باعث افزایش طول آقایان می شود.

چه مدت طول می کشد تا تیتان عمل کنند؟

 اولین اثرات کاربردی پس از دو هفته قابل مشاهده است.

عوارض ژل تیتان چیست؟

 بهتر است بدانید تیتان ژل عوارض جانبی خاصی ندارد و در موارد بسیار اندک می تواند شامل موارد زیر باشد:

تحریک خفیف پوست و التهاب . البته بهترین روش متوجه شدن حساسیت پوست به محصول این است که قبل از مصرف مقدار کمی از ژل را روی دست خود بمالید.

تفاوت ژل تیتان گلد با تیتان قرمز:

ژل تیتان در رنگ های قرمز و طلایی تولید می شود. رنگ طلایی این ژل تاثیرش بیشتر از رنگ قرمز است. این ژل نتیجه ۳ برابری را تضمین می کند.

طریقه استفاده از ژل تیتان:

این ژل بصورت روزانه قابل استفاده است. روزی یک از ژل را روی آلت خود بمالید تا ژل جذب پوستتان شود. و سپس بین 20 الی 30 دقیقه صبر کنید تا تاثیر بی نظیر این ژل را ببینید. بعد از استفاده از ژل آلت خود را با آب ولرم بشویید. زمان استفاده از این ژل در یک زمان مشخص نیز میباشد.

مشاوره رویای شب :

مشاوره جنسی یک نیاز برای هر زن و شوهری است.

یکی از مشکلاتی که این روزها بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و سبب به وجود آمدن مشکلات بسیار زیادی برای خانواده‌ها و افراد می‌شود و خانواده های بسیار زیادی را در معرض نابودی و فروپاشی قرار داده است مشکلات جنسی است.

که در زمینه های مختلف و برای سنین مختلف بروز می‌کند و جنسیت های مختلف به نوعی می‌توانند با آن درگیر شده و دچار اختلالات و مشکلات متعدد جنسی شود که از آنجایی که نقش این مورد بسیار مهم و حائز اهمیت است.

به عنوان یک اصل اساسی و پایه در جهت شکل گیری خانواده ها نقش دارد.

بنابراین همین مشکل می‌تواند سبب به وجود آمدن مشکلات بسیار زیاد بعدی در خانواده ‌ها شده و در صورت برطرف نشدن حتی سبب فروپاشی بسیاری از خانواده‌ها می‌شود در این زمینه مشاوره می ‌تواند نقش بسیار مهمی ایفا نماید. مشاورین رویای شب اینجاست تا به شما عزیزان کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *