مقاله

فروشگاه محصولات توانبخشی زناشویی مشهد

فروشگاه محصولات توانبخشی زناشویی مشهد،ابتدا بیاید ببینیم معنی توانبخشی جنسی چیست؟

توانبخشی جنسی، یعنی تغییر حس و حال،اندازه، سایز و ارتقا زمان رابطه و درمان مشکلات جنسی آقایان و بانوان.

توان بخشی جنسی غیر دارویی زمانی کاربرد دارد که افراد می خواهند بدون استفاده از داروها مشکلات جنسی خود را درمان کنند.این دستگاه توسط بسیاری از پزشکان تجویز می شود. حتی بدون نسخه هم در داروخانه ها در دسترس است،همچنین برای خرید راحت و امن میتوانید از فروشگاه محصولات زناشویی رویای شب اقدام فرمایید.فروشگاه رویای شب مشهد با سبد کالایی کامل، تخصصی ترین فروشگاه در زمینه محصولات آمیزشی و کمک جنسی در مشهد میباشد.

تاثیر دستگاه توانبخشی جنسی بر کیفیت زندگی جنسی:

مشکلات جنسی یکی از مهم ترین عوامل موثر بر کیفیت زندگی افراد و خانواده ها است. انجام اقدامات لازم به منظور بر طرف کردن مشکلات جنسی گامی موثر در جهت ارتقای کیفت زندگی آنها خواهد بود. از آنجایی که رابطه جنسی نقش ضروری در کیفیت زندگی و رابطه زناشویی دارد. در این میان افرادی که تجربه بیماری ها و ناتوانی جنسی مزمن را دارند ؛با اختلال عملکرد جنسی و کاهش رضایت جنسی که باعث کاهش کیفیت زندگی افراد می شود مواجه اند. پس اقدامات لازم و غیر دارویی از جمله استفاده از دستگاه های توانبخشی از جمله وکیوم، لارجرباکس و… ضروری است.

با ما همراه باشید تا چمد نمونه از دستگاه توانبخشی جنسی کارآمد را به شما عزیزان معرفی کنیم:

روش‌های فیزیکی افزایش آلت تناسلی:

زمانی که بیمار مشکل نعوظ نداشته باشد از روش‌های فیزیکی برای افزایش طول آلت تناسلی استفاده می‌شود. این روش‌ها تغییر کمی در طول آلی تناسلی ایجاد می‌کنند و استفاده از آن‌ها به کسانی توصیه می‌شود که طول آلت تناسلی آن‌ها متوسط رو به پایین است. به طور کلی ابزارهای فیزیکی افزایش طول آلت تناسلی به دو نوع دستگاه وکیوم مردانه و دستگاه اکستندر تقسیم بندی می‌شوند.

فروشگاه محصولات توانبخشی زناشویی مشهد

1)دستگاه وکیوم مردانه ترنادو:

عملکرد دستگاه به گونه ای است که خون را از اطراف به سمت بالای آلت تناسلی هدایت میکند. اینکار سبب افزایش گردش خون و همچنین باز شدن عروق میگردد. وکیوم باعث زنده شدن بافت های اسفنجی از بین رفته میگردد. استفاده همزمان این دستگاه در کنار روغن خراطین حجم دهنده می تواند موثر باشد.

مدت استفاده از دستگاه وکیوم در هر بار نباید بیشتر از 30 دقیقه باشد. و همچنین در طول روز می توان تا 3 بار از دستگاه استفاده نمود به شرط آنکه فاصله زمانی مناسب بین دو بار استفاده از آن رعایت شود.

مزایا:

  • افزایش طول و قطر آلت تناسلی
  • دستگاهی استاندارد و کاملا ایمن
  • بدون هیچگونه عوارض جانبی
  • بالا بردن اعتماد به نفس در آقایان
  • افزایش سایز آلت تناسلی 1 تا 3 سانت
  • رفع انحراف آلت بصورت محدود
  • سفت و محکم کردن سریع آلت
  • بهترین درمان برای کنترل انزال زود رس و نعوظ

معایب:

  • نیاز به برنامه‌ریزی زمانی برای مقاربت جنسی
  • مضر برای افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی،عروقی، کم خونی و دیابت

این دستگاه‌ها در داروخانه ها به سختی یافت می‌شوند و بهترین راه خرید دستگاه وکیوم مردانه خرید اینترنتی است. گذشته از مزیت‌های عمومی خرید اینترنتی مثل عدم نیاز به خروج از منزل و رفت و آمدهای غیرضروری، تحویل آسان، امکان مقایسه طیف گسترده ای از محصولات و … خرید محصولات جنسی به صورت اینترنتی مزیت ویژه ای دارد!پس تا دیر نشده یکسری به فروشگاه آنلاین رویای شب بزنید.خیلی از افراد با خرید حضوری محصولات جنسی به ویژه دستگاه‌های افزایش طول آلت تناسلی راحت نیستند و معمولا بی‌خیال آن می‌شوند. اما خرید اینترنتی به صورت کاملا ناشناس انجام می‌شود و بدون رو به رو شدن با فروشنده می‌توانید تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را بخرید.فروشگاه محصولات توانبخشی زناشویی مشهد

2)دستگاه اکستندر (extender) یا ترکشن (traction):

دستگاهی است که از طریق اعمال کشش، سبب افزایش طول آلت تناسلی می‌شود و محبوب‌ترین روش بزرگ کننده آلت تناسلی است. بافت آلت تناسلی مردانه از نوع بافت همبند اسفنجی است که تحت تأثیر نیروهای فیزیکی بلند مدت، تغییر ساختار می‌دهد.

ساختار دستگاه اکستندر به این شکل است که دارای یک حلقه در قاعده آلت تناسلی و یک حلقه در سرآلت تناسلی می‌باشد و بخش کش‌دهنده دستگاه در طول تنه آلت تناسلی قرار می‌گیرد و دارای فنرهای قابل تنظیم می‌باشد و کاربر، میزان کشش فنر آن را براساس توصیه پزشک، تنظیم می‌کند.

این دستگاه کاملا ایمن است و به صورت غیرتهاجمی و تدریجی سبب افزایش طول آلت تناسلی می‌شود. اکستندر آلت تناسلی را در بر می‌گیرد. این دستگاه باید در حالت خوابیده آلت تناسلی و به مدت چند ساعت در روز مورد استفاده قرار گیرد و در هنگام نعوظ باید آن را کنار گذاشت.

بسیاری از مردان تصور می‌کنند که اگر اکستندر آلت تناسلی را طولانی‌تر از مدت زمان توصیه شده بپوشند، آلت آن‌ها سریع‌تر رشد کرده و بزرگتر می‌شود. با این حال، این دستگاه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌‌اند که به صورت کاملا طبیعی و بدون هیچ خطری سبب افزایش طول آلت تناسلی شوند. البته دقت داشته باشید که بدن افراد با هم دیگر متفاوت است و ممکن است بعضی‌ها دیرتر و بعضی‌ها زودتر به نتیجه مطلوب خود برسند.

مزایا:

  • افزایش پایدار طول آلت تناسلی از ۵/۲ تا ۷ سانتی متر
  • ایمن

معایب:

  • باید به مدت ۳ تا ۶ ماه و هر روز به مدت ۴ تا شش ساعت استفاده شوند که عادت کردن به آن کمی دشوار است.
  • دیر بازده هستند.
  • قیمت نسبتا بالایی دارند.

فروشگاه محصولات توانبخشی زناشویی مشهد

3)دستگاه وکیوم سینه بانوان:

دستگاه سینه بانوان حجم دهنده بانوان یک دستگاه ساکشن ( مکنده ) مثل بادکش است.که مخصوص سینه زنان میباشد. این دستگاه برای

خوش فرمی و بزرگی سینه عالی است دستگاه وکیوم سینه موثرترین وسیله برای بزرگ کردن سینه های کوچک و رشد نیافته می باشد.

یک وسیله ای مکانیکی است که می تواند به صورت کاملا طبیعی و موثر باعث بزرگ شدن و خوش فرم شدن سینه بانوان گردد.

دستگاه وکیوم سینه بانوان یک مکنده خیلی ملایم است که بطور ریتمیک سینه ها را ماساژ می دهد .این دستگاه برای درمان قفسه سینه صاف

با پستان های شل و افتاده و نوک پستان چروک و جمع شده و سینه های کوچک و رشد نیافته است.

اجرای توانبخشی جنسی در بهبود کیفیت زندگی (جنسی) بیماران موثر می باشد، لذا به کار گیری این روش غیر دارویی و آموزشی می تواند مفید بوده و به عنوان یک روش موثر، جهت حل مشکلات جنسی و توانمندسازی آنان بکار گرفته شود

فروشگاه محصولات توانبخشی زناشویی مشهد، رویای شب اینجاست تا به شما عزیزان کمک کند.برای بازدید و خرید از محصولات این فروشگاه کلیک فرمایید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “فروشگاه محصولات توانبخشی زناشویی مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *