مقالات زناشویی مشهد

فرق کاندوم تاخیری با ساده

فرق کاندوم تاخیری با ساده

فرق کاندوم تاخیری با ساده :

یکی از اصول مهم در روابط زوجین، داشتن رابطه جنسی لذت بخش است. رابطه جنسی زمانی تاثیر خود را به خوبی نشان می‌دهد که محافظت شده باشد. یکی از اصول برقراری رابطه جنسی بین دو طرف استفاده از کاندوم است. کاندوم هم زنانه دارد هم مردانه دارد و می دانیم که انواع مختلفی دارد. شما می‌توانید با توجه به نیاز جنسی، علاقه، و میزان حساسیت خود کاندوم مورد نظرتان را انتخاب کرده و از آن‌ استفاده کنید. در این مقاله در مورد فرق کاندوم تاخیری با ساده در مشهد میپردازیم .

کاندوم ساده چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای اینکه بتوانید تفاوت کاندوم تاخیری با کاندوم ساده را بهتر درک کنید، ابتدا به معرفی کاندوم ساده و ویژگی‌های آن می‌پردازیم. کاندوم ساده، قدیمی‌ترین مدل کاندوم است که برای ساخت آن از مواد طبیعی و یا شیمیایی استفاده می‌شود. معمولاً این محصول از جنس لاتکس ساخته می‌شود و عوارض خاصی هم ندارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل این است که در ساخت آن از هیچگونه اسانس و یا مواد تاخیری استفاده نشده است و معمولاً افراد تنها برای پیشگیری از بیماری‌های مقاربتی و یا بارداری از آن استفاده می‌کنند. انعطاف‌پذیری و مقاومت بالا در برابر پارگی و جنس نازک و لطیف از جمله ویژگی‌هایی هستند که باعث شده‌اند این محصول طرفداران بی‌شماری داشته باشد.

کاندوم ساده چه مزایا و معایبی دارد؟

کاندوم ساده در عین حال که بسیار نازک است، به خوبی از افراد در برابر انتقال بیماری‌های مقاربتی محافظت می‌کند. در ساخت این محصول از هیچگونه مواد حساسیت‌زایی استفاده نشده است و با توجه به ضخامت بسیار کم آن، تاثیری بر دیر انزالی و مدت زمان انزال ندارد. از سوی دیگر از آنجا که بسیار نرم، لطیف و نازک است، به هنگام رابطه فرد اصلاً آن را احساس نمی‌کند، به طوری که گویی فرد رابطه بدون کاندوم را تجربه می‌کند. در مورد معایب کاندوم ساده هم باید بگوییم که اگر نسبت به ماده لاتکس حساسیت نداشته باشید، هیچگونه عوارض دیگری شما را تهدید نمی‌کند.

کاندوم تاخیری چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

برخی از آقایان به بیماری زودانزالی مبتلا هستند و همین مسئله باعث شده است تا خود فرد و شریک او به هنگام رابطه احساس خوبی نداشته باشند. در حال حاضر و طبق آمارهای دریافت شده، حدود ۳۰ درصد از زوج‌ها با این مشکل درگیرند و همین مسئله روابط بین آن‌ها را با چالش‌های بسیاری روبرو کرده است. کاندوم تاخیری یک محصول پرطرفدار است که برای رفع مشکل زودانزالی آقایان طراحی و تولید شده است. یک تفاوت کاندوم تاخیری با کاندوم ساده هم همین موضوع است. کاندوم ساده هیچ تاثیری بر زمان تأخیر انزال ندارد. اما کاندوم تاخیری محصولی است که برای افزایش مدت زمان انزال تولید و روانه بازار می‌شود.

دسته‌ای از کاندوم تاخیری که در ساخت آن از لیدوکایین استفاده شده است، بخش بالایی آلت را بی حس کرده و به این ترتیب انزال را به تعویق می‌اندازد. این محصول برای افرادی که به زودانزالی شدید مبتلا هستند، بسیار مفید است. البته درمان قطعی این بیماری نیست. دسته‌ دوم از کاندوم تاخیری از ماده‌ای به نام بنزوکایین استفاده شده است و فرق آن با مدل قبلی در مدت زمان انزال است. این محصول قدرت بی‌حس‌کنندگی کمتری دارد و آلت بانوان را بی حس نمی‌کند.

کاندوم تاخیری چه مزایا و معایبی دارد؟

کاندوم تاخیری ضد حساسیت است. هیچ تأثیر منفی بر سلامت افراد ایجاد نمی‌کند. این محصول نقش بسزایی در رفع زودانزالی ایفا می‌کند. البته درمان‌کننده بیماری نیست. با افزایش طول رابطه، قطعاً لذت آن نیز افزایش پیدا می‌کند. این محصول در عین حال که باعث جلوگیری از بارداری و پیشگیری از بیماری‌های مقاربتی می‌شود، به بهبود کیفیت رابطه کمک می‌کند. کاندوم‌های تاخیری در دراز مدت باعث کاهش لذت جنسی و ایجاد مشکل نعوظ می‌شوند.

به همین خاطر برای رفع این مشکل و اینکه افراد لذت بیشتری از رابطه خود ببرند، محصول دیگری هم از این دسته با نام کاندوم تاخیری فیزیکی روانه بازار شده است که در ساخت آن از مواد بی‌حس‌کننده استفاده نشده است. شما به راحتی می‌توانید این محصول را برای مدت طولانی استفاده کنید و دیگر نیاز نیست نگران مشکل نعوظ و یا کاهش لذت در رابطه جنسی باشید. کاندوم تاخیری هم با توجه به وجود لاتکس در آن ممکن است باعث حساسیت شود. از سوی دیگر ممکن است به ماده تاخیری عادت کنید و بدون آن نتوانید رابطه لذت بخشی را تجربه کنید.

کاندوم تاخیری بهتر است یا کاندوم ساده؟

اگر تنها برای پیشگیری از بیماری و بارداری، قصد خرید این محصول را دارید، و دچار مشکل زودانزالی نیستید، قطعا کاندوم ساده بهتر است. اما در صورت نیاز و برای اینکه مدت زمان رابطه را افزایش دهید، می‌توانید کاندوم تاخیری را خریداری کنید و لذت بیشتری را در رابطه تجربه کنید.

فرق کاندوم تاخیری با ساده در چیست؟

حالا که با هر دو محصول آشنا شدید، به تفاوت کاندوم تاخیری با کاندوم ساده می‌پردازیم.

  • در ساخت کاندوم ساده از هیچ گونه ماده اضافی اعم از اسانس و… استفاده نشده است. اما در ساخت کاندوم تاخیری  از لیدوکایین و بنزوکایین استفاده شده است.
  • کاندوم ساده در دو مدل زنانه و مردانه تولید می‌شود. در حالی که کاندوم تاخیری مخصوص آقایان و برای رفع مشکل زود انزالی است.
  • کاندوم ساده نسبت به کاندوم تاخیری قیمت مناسب‌تری دارد.
  • کاندوم ساده نازک‌تر از کاندوم تاخیری است.
  • هر یک از این محصولات به خوبی می‌تواند از شما در برابر بیماری‌های مقاربتی محافظت کند و برای پیشگیری از بارداری می‌توانید یکی از آن‌ها را تهیه کنید.
  • هر دو محصول یک بار مصرف هستند.
  • هیچ یک از کاندوم‌های ساده و تاخیری تاثیری در کیفیت بارداری ندارند. اما توصیه کارشناسان این است که در زمان بارداری از کاندوم تاخیری استفاده نشود. چرا که جنین بسیار حساس بوده و استفاده از هرگونه مواد شیمیایی می‌تواند برای سلامت او خطرآفرین باشد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *