مقالات زناشویی مشهد, آنچه باید آقایان بدانند, مشکلات رایج زناشویی

خرید کرم تاخیری ماتادور در مشهد

خرید کرم تاخیری ماتادور در مشهد

خرید کرم تاخیری ماتادور در مشهد

بین 30 تا 40 درصد از مردان در مقطعی از زندگی خود از انزال زودرس، که به عنوان PE نیز شناخته می شود رنج می برند. انزال زودرس می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در بین زوجین شود و منجر به ناراحتی عاطفی و حتی جسمی شود.

بسیاری از مردان به دنبال راه‌ حلی برای این مشکل هستند، یکی از این روشها استفاده از کرم تاخیری است.

کرم های تاخیری محصولاتی مبتنی بر حساسیت زدایی هستند که به مردان مبتلا به انزال زودرس کمک می‌کنند تا در طول رابطه جنسی دوام بیشتری داشته باشند. آنها یک درمان ایمن و آسان برای استفاده هستند که می توانید نیم ساعت قبل از فعالیت جنسی استفاده کنید.

ما در این مقاله کرم تاخیری ماتادور را بررسی میکنیم با ما همراه باشید.

کرم تاخیری ماتادور:

از نظر ظاهری کرم های تاخیری ساختاری شبیه به انواع کرم های مختلف دارند. به این معنی که بافتی فشرده و نرم دارند. استفاده از این کرم ها بسیار راحت است و به سرعت می تواند تاثیر گذار باشد و نیاز شما را رفع کند.

مشکل زود انزالی معمولا در اکثر آقایان وجود دارد. پس اگر شما نیز دچار این مشکل هستید اصلا نگران نباشید چون امری طبیعی است. البته دسته ای از افراد هم که دچار مشکل زود انزالی نیستند، علاقه دارند رابطه ای طولانی داشته باشند. یکی از راه های سریع کنترل انزال استفاده از کرم تاخیری است.

ویژگی کرم تاخیری ماتادور:

ویژگی بارز این محصول ایجاد تأخیر در انزال بدون ایجاد کرختی و بی حسی است، همچنین کرم تأخیری ماتادور یکی از پرطرفدارترین محصولات تاخیری به شمار می رود. این کرم تأخیری برای افرادی که زود انزالی شدید دارند گزینه ایده آلی است. همچنین ماده تأخیری این کرم گیاهی بوده و فاقد عوارض است و  دارای ویتامین E نیز میباشد.

مزیت های کرم ماتادور:

ژل تاخیری ماتادور به عنوان یکی از روش های رفع زودانزالی در رابطه زناشویی بدلی فواید بسیار طرفدار زیادی دارد.

بخشی از این فواید عبارتند از:

  • این کرم کاملا گیاهی و بدون عوارض‌ است
  • کرم تاخیری ماتادور بدون بی حسی و کرختی است
  • یکی از سریع ترین و راحت ترین روش مقابله با زود انزالی
  • کرم ماتادور نعوظ را از بین نبرده و باعث خوابیدن آلت نمیشود
  • استفاده از این کرم باعث طولانی شدن رابطه جنسی میشود
  • حاوی ویتامین E است که باعث تقویت قوای میل جنسی میشود
معایب کرم تاخیری ماتادور:

در اغلب موارد این نوع محصولات بدون عوارض جانبی هستند. مگر اینکه فرد مصرف کننده به ترکیبات به کار رفته در محصول حساسیت داشته باشد.به این معنی که برخی از افراد که خیلی کم هستند، ممکن است به ماده لیدوکائین که سبب بی حسی می شود، حساسیت داشته باشند. خوب طبیعتا این افراد از هر نوع محصولی که این ماده در آن ها به کار رفته باشد نمی توانند استفاده کنند. پس به قطعیت می توان گفت شما با تهیه این نوع محصول از فروشگاه معتبر و خرید محصول با اصالت و دارای تاریخ مصرف، دچار هیچ عوارضی نخواهید شد. ولی این نکته را همیشه در نظر داشته باشید که از هیچ محصولی به دفعات زیاد و متعدد و پشت سر هم استفاده نکنید. همیشه سعی کنید در کنار استفاده از محصولات مختلف، همیشه روابط عادی نیز داشته باشید.

کرم تاخیری ماتادور

نحوه استفاده از کرم تاخیری ماتادور:

روش استفاده از کرم تاخیری ماتادور و سایر کرم های تاخیری، به این شکل است که مقداری از کرم را 30 دقیقه قبل از رابــطه جنسی به آلت خود می مالید. البته کرم مورد استفاده باید به نحوی باشد که مجرای ادرار را در برنگیرد. زمان 30 دقیقه یک زمان استاندارد است ولی ممکن است برحسب وضعیت بدنی این زمان کاهش یا افزایش یابد. به تدریج بعد ازمصرف، فرد مقدار مناسب کرم و زمان مناسب را برای بدن خود پیدا می‌کند. زمانی که از کرم استفاده شود و آلت آن را به خود جذب کند، گیرنده‌های حسی ناحیه آلت تناسلی کند شده و این عمل موجب تاخیری در انزال می‌شود.

همچنین این کرم عمل خون رسانی به آلت را افزایش و باعث سفت شدن بیشتر آلت نیز می ­شود. انجام این عمل در کنار افزایش زمان انزال در مردان، باعث افزایش اعتماد به نفس و حس رضایتمندی از خود نیز می‌شود. بنابراین کرم تاخیری یک محصول موثر برای طرفین رابطه است. همین تمایل دوطرفه حس خجالت و شرم احتمالی در یکی از طرفین را بابت استفاده از یک محصول کمک آمیزشی از بین خواهد برد. نارضایتی جــنسی، استرس و اضطراب، مشکلات زناشویی، ترس از برقراری رابطه جنسی و بی میلی جنسی جزو اختلالاتی است که در صورت درمان نشدن منجر به زودانزالی می شود.

قدم اول :

ابتدا از تمیز بودن آلت تناسلی اطمینان حاصل فرمایید و اگر قبل از مصرف آلت تناسلی را بشویید بهتر میباشد.

قدم دوم :

در این مرحله باید مقدار مناسبی (معمولا یک بند انگشت) از کرم را به کلاهک و زیر و روی آلت آغشته و به مدت 20 دقیقه صبر نمایید تا کرم جذب آلت شود.

قدم سوم :

پس از گذشت 20 دقیقه، میتوانید رابطه را آغاز نمایید.

در صورت استفاده صحیح از مقدار حجم کرم، میتوانید تا 15 مرتبه از این محصول استفاده کنید.

و در نهایت :

کرم های تاخیری یک روش برای حل مسئله زود انزالی است. اما نه به عنوان درمان قطعی این روش یک درمان موقتی است که شخص در زمانی که از کرم های تاخیری استفاده می کند، انزال را یک مقدار نسبت به دیگر زمان های دیگر به تاخیر می اندازد. اگر می خواهید که درمان انزال مطمئن تری داشته باشید، بهتر است که ریشه ای به این قضیه نگاه کنید.در بعضی مواقع مشخص می شود که مشکل در نحوه عملکرد اشتباه افراد در رابطه جنسی موجب بروز مشکلات می شود. آموزش سکس نیز مانند سایر آموزش ها و کسب مهارت های زندگی بسیار ضروری است. برای این کار از متخصصان و روانشناسان سکس تراپی و جنسی کمک بگیرید. متخصصان و روانشناسان حامی هنر زندگی می توانند در این زمینه شما را یاری کنند. با مشاوران رویای شب در ارتباط باشید.

 

300 1

برای خرید این محصول شما میتوانید به شعبات ما بصورت حضوری مراجعه کنید و یا میتوانید از فروشگاه ما به راحتی ثبت سفارش کنید.

محصولات رو ما بصورت فوری و در بسته بندی کاملا محرمانه برای شما ارسال خواهیم کرد.

شعبات رویای شب در مشهد:

شعبه 1 : شهرک غرب، بین شریعتی 25 و 27، جنب بانک مسکن ( تلفن: 09154719005 )

شعبه 2 : بلوار هنرستان، نبش هنرستان 34  ( تلفن: 09191496878 )

ساعت کاری مجموعه : 10 صبح الی 22 شب

همچنین تمام محصولات فروشگاه ما دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *