مقاله

اسپری تاخیری مشهد

اسپری تاخیری مشهد:

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بر اساس یافته‌های محققان از هر 10 مرد در اقصی نقاط جهان، سه تا چهار نفر از آنان دچار انزال زودرس هستند و در برهه‌ای از زندگی بر اثر این اختلال دچار مشکلات عاطفی، روانی یا خانوادگی می‌شوند. اسپری‌ تاخیری مشهد محصولی است که به مردانی که دچار عارضه زود انزالی هستند کمک می‌کند تا رابطه جنسی آن‌ها بیشتر طول بکشد. اسپری تاخیری یک درمان آسان است که حتی بدون نسخه پزشک نیز برای بهبود روابط جنسی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

اسپری تاخیری چیست و چگونه اثر می‌گذارد:

اسپری‌های تاخیری از انواع محصولات زناشویی هستند که همان‌طور که پیشتر نیز اشاره کردیم بدون نسخه پزشک هم قابل دسترسی هستند و معمولا به سفارش سکس‌تراپ‌ها و مشاوران خانواده و گاهی تصمیم خود فرد برای درمان انزال زودرس استفاده می‌شوند. اسپری تاخیری مشهد با بی‌حس کردن آلت تناسلی مردانه شرایطی را فراهم می‌کند تا فرد بتواند طی رابطه جنسی بیشتر دوام بیاورد و رضایت بیشتری را نصیب همسر خود کند. کافی است 10 تا 15 دقیقه قبل از رابطه محتوی بطری روی آلت تناسلی اسپری شود تا فرد بتواند زمان انزال را به تاخیر بیندازد.

آیا اسپری تاخیری روی همه افراد اثر دارد؟

تاثیرگذاری اسپری تاخیری مشهد روی همه افراد به یک اندازه نیست، اما قطعا موثر است. اگر فرد نتیجه دلخواه را دریافت نکند، احتمالا روش استفاده درست را اجرا نکرده است و البته سطح واکنش بدن به مواد موجود در اسپری نیز متفاوت است. به طور کلی اسپری‌های تاخیری می‌توانند بین 3 تا 5 دقیقه زمان انزال را به تاخیر بیندازند و تجربه جنسی جدیدی را پدید آورند.

اسپری تاخیری از چه موادی تشکیل شده است؟

انواع اسپری تاخیری مشهد دارای دوز کنترل شده از مواد بی‌حس کننده بی‌خطر و مواد حساسیت‌زدای غلیظ است که حساسیت آلت تناسلی را کاهش می‌دهد. در نتیجه فردی که از این روش استفاده می‌کند بدون اینکه دچار کاهش لذت در ارگاسم شود، موفق به تاخیر در انزال خواهد شد. این اسپری‌ها یا دارای لیدوکائین هستند و یا بنزوکائین. ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که این دو ماده چگونه می‌توانند چندین دقیقه بر مقاومت مردان در حین رابطه جنسی اضافه کنند. باید بدانید که لیدوکائین و بنزوکائین مانع وارد شدن سدیم به انتهای عصب آلت تناسلی مردان می‌شوند. در نتیجه اگر سدیم نباشد، ارسال سیگنال به مغز مختل خواهد شد و مواد موجود در اسپری تاخیری مشهد با چنین شیوه‌ای انزال را به تاخیر می‌اندازند.

نکات مهم برای خرید اسپری تاخیری:

اگرچه خرید اسپری تاخیری نیاز به تجویز پزشک ندارد و به سادگی از طریق هایپرمارکت‌ها، داروخانه‌ها و فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی قابل خریداری است، اما همواره باید از اصالت محصول و تاریخ انقضاء آن مطمئن بود. اسپری تاخیری باید دارای برچسب تاییدیه سازمان غذا و دارو یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد و به صورت قاچاق و غیر مجاز وارد کشور نشده باشد. هم‌چنین اسپری‌های تاخیری را باید در مکان‌های خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم خورشید قرار داد. برای خرید اسپری تاخیری مشهد می‌توانید از طریق فروشگاه رویای شب مشهد اقدام کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *