مقاله

کاندوم عروسکی مشهد

کاندوم عروسکی مشهد یا کاندوم فانتزی مناسب برای ایجاد تنوع و هیجان در رابطه جنسی جهت لذت بیشتر! زوج ها در اوایل ازدواج اولین رفتارهای جنسی خود را تجربه می کنند و تمایل زیادی به انجام رابطه جنسی دارند اما یکی از تمایل ذاتی انسان تنوع طلبی است و بعد از مدتی از برخی از کارها خسته می شود.

رابطه جنسی با همسر نیز یکی از کارهایی است که ممکن است زوج ها بعد از چند سال از آن خسته شده و تمایلی به انجام آن نداشته باشند. این بی تمایلی می‌تواند دلایل گوناگونی داشته باشد. گاهی حتی زوج ها احساس می کنند روابط زناشویی بین آن ها سرد شده است و مانند قبل یک دیگر را دوست ندارند. شما میتوانید با استفاده از این کاندوم های بامزه شور و هیجان به رابطه جنسی خود بدهید.

برای خرید کاندوم عروسکی مشهد از فروشگاه رویای شب برروی همین متن کلیک فرمایید.

کاندوم عروسکی مشهد چیست و چه کاربردی دارد؟

کاندوم عروسکی مشهد که به آن فاندوم هم گفته می‌شود، نوع خاصی از کاندوم فانتزی است که کاربرد اصلی آن این است که می تواند به رابطه ی جنسی زوج ها تنوع ببخشد و یکنواختی رابطه ی جنسی بین آن ها را از بین ببرد. این کاندوم می‌ تواند نوعی حس شوخی و خنده را در رابطه جنسی ایجاد کند. کاندوم عروسکی مشهد می‌تواند برای خانم ها بسیار جذاب باشد.

بعضی از افراد معتقدند استفاده از کاندوم عروسکی مشهد یا ترکیب آن با فانتزی یعنی کاندوم فانتزی عروسکی می‌توانند فضای رابطه ی جنسی را به شکل مثبت و جالبی تغییر داده و یکنواختی رابطه را از بین ببرد. یکی دیگر از هدف های تولید کاندوم عروسکی مشهد که شرکت‌های سازنده به آن اشاره می کنند این است که افرادی که اولین لذت جنسی خود را تجربه می کنند ممکن است اضطراب وترس زیادی داشته باشند، این کاندوم با شکل جالب آن می تواند فرد را از این ترس و استرس خارج کرده و آرامش را برای او ایجاد کند.

فواید کاندوم عروسکی مشهد:

این کاندوم می تواند ویژگی ها و فواید زیادی را برای شرکای جنسی به همراه داشته باشد. این فواید به اندازه ای تاثیر گذار هستند که بسیاری از افراد این کاندوم را یکی از بهترین محصولات جنسی می دانند. این فواید به شرح زیر میباشند:

  • ایجاد فضایی شاد و بدون استرس: از اولین و ساده ترین فواید این کاندوم ها می توان به ایجاد فضای شاد اشاره کرد. با توجه به این موضوع که ظاهر این کاندوم ها مشابه به شخصیت های کارتونی است، استفاده از آنها در طول رابطه جنسی می تواند فضایی شاد را به وجود بیاورد و استرس و اضطراب بکاهد.
  • تحریک جی اسپات در زنان: مهمترین دلیلی که سبب شده است استفاده از کاندوم عروسکی مشهد مورد توجه قرار گیرد قدرت بالای آن در تحریک نقطه جی اسپات در زنان است. مطالعات نشان داده اند زنانی که در نقطه جی اسپاتشان به خوبی تحریک می شود، زودتر به ارگاسم می رسند و این امر می تواند نقش موثری در حفظ سلامت جنسی و برقراری رابطه لذت بخش داشته باشد. افزایش رضایت جنسی یکی از مواردی است که در اثر استفاده از این کاندوم ها به وجود می آید.

عوارض کاندوم عروسکی مشهد:

با اینکه استفاده از این کاندوم به شرکای جنسی توصیه می شود، اما باید بدانید استفاده بیش از اندازه از این کاندوم خطرات زیادی را در پی دارد. با توجه به این موضوع که این کاندوم برجستگی های زیادی دارد، اگر به مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد، در واژن زنان زخم ایجاد می کند و این امر می تواند خطر بروز عفونت را افزایش دهد. از طرفی دیگر، استفاده طولانی مدت از کاندوم عروسکی سبب می شود که زنان دیگر با روش های معمول به ارگاسم نرسند و این موضوع می تواند مشکلاتی نظیر افسردگی را در زنان به وجود بیاورد. به همین دلیل شرکای جنسی باید در ماه یک یا دو بار از این کاندوم استفاده نمایند

کاندوم عروسکی مشهد از چه چیزی ساخته می‌شود؟

به طور کلی کاندوم‌های موجود از سه نوع ماده‌ی اولیه ساخته می‌شوند: لاتکس، پلی‌اورتان و گاهی نیز روده‌ی گوسفند. کاندوم فانتزی از جنس ماده‌ی لاتکس هستند و به همین دلیل با اکثر بدن‌ها سازگار خواهند بود. همچنین برای رنگ‌آمیزی آن‌ها از رنگ خوراکی استفاده می‌شود تا سلامتی شما به‌خطر نیفتد.

خرید اینترنتی کاندوم عروسکی مشهد (فاندوم):

در گذشته پیدا کردن این نوع کاندوم بسیار کار سختی بود و زوجین نمی توانستند به راحتی این محصول را به دست آورند، اما امروزه با افزایش امکانات و فروشگاه های محصولات زناشویی، می توانید این محصول را به راحتی و در کمترین مدت زمان ممکن به صورت اینترنتی خریداری کنید. همچنین فروشگاه‌ های اینترنتی بسیاری وجود دارند که شما می توانید به صورت آنلاین کاندوم عروسکی مشهد یا همان فاندوم را سفارش داده و به صورت محرمانه در درب منزل خود تحویل بگیرید. از جمله معتبرترین این فروشگاه ها، فروشگاه محصولات جنسی رویای شب میباشد.

برای جلوگیری از بارداری می‌توان از کاندوم عروسکی مشهد استفاده کرد؟

خیر، این نوع محصول توانایی مقابله با بارداری ناخواسته را ندارد.

کاندوم عروسکی مشهد قابلیت مقابله با بیماری‌های مقاربتی را دارد؟

متأسفانه نمی‌توان با استفاده کاندوم عروسکی، از انتقال بیماری‌های مقاربتی و عفونت جلوگیری کرد.

استفاده از کاندوم فانتزی چه تفاوتی با کاندوم معمولی دارد؟

هر کدام از این کاندوم ها برای هدف خاصی تولید شده اند و به هیچ وجه نمی توانند قابلیت دیگری را پوشش دهند. به عبارت دیگر توانایی کاندوم های معمولی در جلوگیری از عبور اسپرم و ایجاد باروری بسیار زیاد است و هیچ یک از کاندوم های دیگر نمی توانند به اندازه ی این کاندوم از ایجاد بارداری جلوگیری کنند. این در حالی است که کاندوم های فانتزی در بسیاری از موارد هیچگونه توانایی در جلوگیری از بارداری ندارند.

در نقطه مقابل اگر شما در رابطه ای که یکنواختی آن را فرا گرفته است از کاندوم معمولی استفاده کنید، هیچ نتیجه ای از آن مشاهده نخواهید کرد اما استفاده از کاندوم فانتزی و کاندوم عروسکی مشهد می تواند به شکل موثری کل یکنواختی را از رابطه ی زناشویی شما از بین ببرد.

کلام آخر:

کاندوم‌های فانتزی یا به اصطلاح کاندوم عروسکی مشهد یکی از محصولات زناشویی هستند. برخلاف سایر انواع کاندوم، از این محصولات تنها برای تنوع بخشیدن به رابطه استفاده می‌شود؛ چرا که کاندوم عروسکی مشهد در پیشگیری از بارداری و مقابله با بیماری‌های مقاربتی کاربردی ندارند. البته طراحی آن‌ها باعث می‌شود بتوانید به سردی روابط غلبه کنید. همچین این کاندوم‌ها برای کاهش ترس خانم‌ها نیز مفید هستند. تولید این نوع کالا در مدل‌های مختلفی از جمله میوه‌ای، حیوانی و… انجام می‌گیرد. به همین دلیل هم برای انتخاب دست‌تان باز است.

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “کاندوم عروسکی مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *