مقاله

کاندوم خاردار مشهد

کاندوم خاردار مشهد

کاندوم خاردار مشهد:

اگرچه بسیاری از افراد استفاده از کاندوم را کاهش‌دهنده لذت جنسی می‌دانند، اما واقعیت چیز دیگری است. علاوه بر اینکه کاندوم یک ابزار کاربردی برای رعایت بهداشت جنسی است، همچنین می‌تواند به افزایش لذت در رابطه نیز کمک کند. یکی از معروف‌ترین نوع این محصولات زناشویی، کاندوم خاردار است. برای خرید کاندوم خاردار مشهد می‌توانید به صورت حضوری از هایپرمارکت‌ها، داروخانه‌ها و یا فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی و به صورت آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی اقدام کنید.

کاندوم خاردار مشهد

کاندوم خاردار چیست؟

کاندوم خاردار همانند کاندوم‌های معمولی از یک لایه نازک لاتکس ساخته شده‌‌اند با این تفاوت که روی آن خارهایی برای افزایش لذت جنسی در زنان در نظر گرفته شده است البته جنس این خارها هم سیلیکونی یا لاتکسی است. کاندوم خاردار مشهد هم مانند دیگر انواع کاندوم‌ها به پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مقاربتی و جلوگیری از بارداری کمک می‌کند. انواع کاندوم خاردار بر اساس تعداد و ارتفاع متعدد خارهای بدنه، طعم و عطر طبقه‌بندی می‌شوند و هر کدام کاربرد متفاوتی دارند.

انواع کاندوم خاردار کدامند:

انواع کاندوم خاردار مشهد را می‌توان اینگونه تقسیم‌بندی کرد:
1) کاندوم خار درشت: کاندوم خاردار درشت همانطور که از نامش پیداست خارهای بزرگی دارد و با هدف تحریک بیشتر طی رابطه جنسی از آن استفاده می‌شود. معمولا سکس‌تراپ‌ها به مردانی که همسرشان دچار تاخیر در ارگاسم هستند و یا از نظر میل جنسی سرد هستند، توصیه می‌کنند که طی رابطه از این نوع کاندوم استفاده کنند.
2) کاندوم خاردار بسیار درشت یا فضایی:
یکی از انواع کاندوم خاردار مشهد، نمونه با خارهای بسیار درشت است که به کاندوم فضایی نیز معروف است. این محصول زناشویی دارای خارهای بسیار بزرگ و تحریک کنندگی بالایی است. به همین سبب باعث افزایش اعتماد به نفس در مردان می‌شود. کاندوم فضایی خود انواع مختلفی دارد که از آن میان می‌توان به کاندوم اره ماهی، شمشیری، کاندوم فضایی چرخشی و دکمه‌دار اشاره کرد.

مزایای کاندوم خاردار چیست؟

به محض اینکه حرف از استفاده از کاندوم به میان می‌آید، تصور پیشگیری از بارداری در ذهن افراد نقش می‌بندد. اما امروزه زوج‌ها به خوبی دریافته‌اند که از تجهیزات زناشویی برای ایجاد تنوع در رابطه، ایجاد لذت بیشتر و تجربه ارگاسم با کیفیت بالاتر استفاده کنند. به همین دلیل کاندوم خاردار مشهد به سبب تنوع و کاربردهای متعددی که دارد، بسیار محبوب است. برخی از افرادی که کاندوم خاردار را انتخاب می‌کنند، زوج‌های جوانی هستند که برنامه‌ریزی مفصلی برای روابط جنسی خود دارند و دوست دارند این لذت را مضاعف کنند. اما گاهی استفاده از کاندوم‌های خاردار به تجویز پزشک یا سکس تراپ است. به این شکل که برخی خانم‌ها به علت زایمان‌ متعدد یا دیگر مشکلات دچار گشاد شدن دهانه رحم می‌شوند و به تبع دیرتر به ارگاسم می‌رسند. در این شرایط کاندوم خاردار می‌تواند تحریک پذیری را بیشتر و لذت را مضاعف کند.

کاندوم خاردار را از کجا بخریم؟

برای خرید انواع کاندوم خاردار مشهد می‌توانید از طریق داروخانه یا غرفه آرایشی بهداشتی هایپرمارکت‌های بزرگ اقدام کنید. اما اگر به هر دلیلی ترجیح می‌دهید آنلاین خرید کنید ما در فروشگاه رویای شب مشهد آماده ارائه بهترین محصولات زناشویی به شما هستیم.

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “کاندوم خاردار مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *