مقاله, آنچه باید آقایان بدانند, آنچه باید بانوان بدانند

معرفی بهترین برند کاندوم تاخیری

معرفی بهترین برند کاندوم تاخیری

آمارها نشان می‌دهند که بیش از ۴۰% مردان ایرانی در روابط جنسی خود درگیر مشکل زود انزالی هستند. عدم رضایت جنسی در روابط زناشویی اثرات نامطلوبی در جوانب مختلف زندگی بر جای خواهد گذاشت.روش های گوناگونی برای کنترل انزال وجود دار مانند استفاده از کرم و اسپری تاخیری و… ،یکی از ساده‌ترین راهکارها برای کنترل انزال، استفاده از کاندوم تاخیری است که در بسیاری از موارد موثر نیز واقع می‌شود.

در خرید کاندوم های تاخیری باید دقت نمود که این محصول از فروشگاه های معتبر و از برند های مطرحی انتخاب شوند. خوشبختانه انواع کاندوم تاخیری را می توان در برند های ایرانی و خارجی در بازار تهیه کرد.

با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا به معرفی چند مدل کاندوم تاخیری بپردازیم.

1.کاندوم 7کاره گرم کاپوت

معرفی بهترین برند کاندوم تاخیری

کاندوم تاخیری ۷ کاره کاپوت چند قابلیت مختلف را در یک محصول جای داده است. این کاندوم خاردار و حلقوی بوده و رایحه مطبوع میوه‌های گرم استوایی را دارد. بوی خوش این محصول تحریک کننده میل جنسی در بانوان است و کیفیت رابطه جنسی را نیز افزایش می‌دهد. جنس این محصول از لاتکس طبیعی بوده و دارای ماده موثر تاخیری و ژل انار نیز هست. کاندوم تاخیر طولانی ۷ کاره گرم کاپوت به کاندوم تاخیری یک ساعته نیز مشهور است و علاوه بر کیفیت زمان رابطه را نیز افزایش می‌دهد.

 

2.کاندوم پرولانگ دیلی ناچ کدکس

معرفی بهترین برند کاندوم تاخیری

کاندوم تاخیری کدکس مدل پرولانگ دیلی با مواد موثری که در خود دارد، از انزال زودرس آقایان جلوگیری کرده و انزال را تا حد ممکن به تاخیر می‌اندازد. این محصول فوق العاده نازک ساخته شده است و با ایجاد رطوبت، به افزایش میل جنسی کمک می‌کند.

 

3.کاندوم تاخیری بدون توقف کاپوت

معرفی بهترین برند کاندوم تاخیری

کاندوم تاخیری فیزیکی کاپوت تنها کاندوم موجود در بازار می باشد که علاوه بر دارا بودن ماده تاخیری به صورت فیزیکی نیز باعث ایجاد تاخیری در انزال می گردد به این صورت که حلقه خاصی در این محصول به کار رفته است که باعث فشردن رگی خاص در آلت تناسلی شده و در نتیجه باعث کنترل انزال می شود. لاتکس به کار رفته در این محصول بسیار منعطف بوده و با تست های مختلف الکترولیتی مورد آزمایش قرار گرفته است.

4.کاندوم تأخیری قهوه کدکس

معرفی بهترین برند کاندوم تاخیری

کاندوم قهوه کدکس یکی از انواع کاندوم های موجود در بازار می باشد. کاندوم قهوه یک مدل از کاندوم است که به دلیل آغشته بودن به لوبریکانت با رایحه قهوه به کاندوم با طعم قهوه معروف است. این کاندوم از نظر شکل ظاهری تفاوتی با کاندوم های دیگر ندارد و وجه تمایز آن بوی قهوه در هنگام استفاده است. اولین و مهترین خاصیت این نوع کاندوم، تحریک حسی از طریق رایحه دلچسب قهوه می باشد، علاوه بر این، باعث ایجاد تنوع در رابطه شما، لذت بیشتر و در نتیجه رضایت بیشتر شما از رابطه جنسی می گردد. همچنین استفاده از کاندوم قهوه برای جلوگیری از بارداری و پیشگیری از بیماری هم بسیار مناسب است.

یکی دیگر از خاصیت های کاندوم قهوه، آغشته بودن به لوبریکانت است که باعث می شود که دخول به راحتی و بدون درد انجام شود. کاندوم قهوه کدکس هم کاندوم تاخیری و هم کاندوم خاردار است. دو خاصیت در یک کاندوم ویژگی منحصر به فرد این کاندوم در کنار رایحه قهوه می باشد که باعث تحریک بیشتر و در نتیجه لذت بیشتر می شود.

5.کاندوم خاردار 8×1

معرفی بهترین برند کاندوم تاخیری

کاندوم ناچ کدکس (Nach Kodex) 8 در ۱ فانکشن (۸in1 Function)، دارای ۸ ویژگی منحصر به فرد است که در برقراری یک رابطه لذت بخش بسیار کمک می‌کند:

  • ایجاد تاخیر در ارگاسم به دلیل ماده لیدوکائین؛
  • دارای ویژگی خنک کنندگی؛
  • هم زمان کننده ارگاسم؛
  • افزایش دهنده جریان خون؛
  • دارای لوبریکانت با دوام بالا؛
  • دارای رایحه تحریک کننده؛
  • افزایش دهنده میل جنسی؛
  • دارای خارهای درشت و همچنین تحریک نقطه جی اسپات (G-Spot)

این کاندوم دارای خارهای درشت و تحریک‌کنندگی بالا در زنان بوده و با تحریک نقطه جی در زنان منجر به افزایش رضایت جنسی آن‌ها در رابطه می‌شود.

همچنین با هم‌زمان کردن ارگاسم زن و مرد رضایت جنسی دو طرف در رابطه را بالا می‌برد.

با افزایش جریان خون در ناحیه جنسی خاصیت حجم‌دهندگی و تحریک‌کنندگی را ایجاد می‌کند.

دارای رایحه تحریک‌کننده و نیز خاصیت خنک‌کنندگی می‌باشد.

 

6.کاندوم فوق تاخیری90 DELAY کدکس

معرفی بهترین برند کاندوم تاخیری

محصولی کاملا جدید و اختصاصی از برند کدکس است که با وجود رینگ ویژه در این کاندوم، به وسیله روش اسکوئینگ موجب تاخیردر انزال شما می شود. شاید برایتان جالب باشد که روش اسکوئیزینگ طبق تحقیقات پزشکان و محققین برای تاخیر استفاده می شود واز هرگونه عارضه جانبی نیز جلوگیری می کند.همچنین وجود بنزوکائین در لایه داخلی کاندوم به تاخیر انزال کمک شایانی می کند.

 

7.کاندوم فوق تأخیری کاپوت (45)

معرفی بهترین برند کاندوم تاخیری

کاندوم تاخیری ۴۵ دقیقه کاپوت همانطور که از نام این کاندوم مشخص هست یک کاندوم تاخیری فوق العاده جذاب و کارآمد از برند خوش نام کاپوت می باشد. علاوه بر این این کاندوم از جنس لاتکس با ضخامت بسیار کم تولید شده است که علاوه بر خاصیت تاخیری در دسته کاندوم نازک هم قرار میگیرد.

این برند با نوشتن عدد ۴۵ دقیقه بر روی بسته بندی ، قدرت کاندوم تاخیری خود را به رخ رقبای خود کشیده و به مصرف کننده های این کاندوم امید داشتن یه یک رابطه با کیفیت و طولانی را میدهد.

 

8.کاندوم مکس دیلی کاپوت

معرفی بهترین برند کاندوم تاخیری

کاندوم تاخیری مضاعف کاپوت مدل Max Delay با فرمولاسیون جدید و رایحه ای بی نظیر، موجب تحریک پذیری بیشتر و همچنین تاخیر در انزال آقایان می‌شود. از آنجایی که از هر ۳ مرد یک نفر دچار مشکل زود انزالی است، بدین ترتیب افرادی که دارای مشکل زود انزالی هستند با استفاده از این کاندوم تاخیری مضاعف کاپوت می‌توانند زمان رابطه خود را افزایش داده و شریک جنسی خود را نیز به ارگاسم برسانند. تاخیر در انزال آقایان، رضایت جنسی را برای زوجین به همراه داشته و باعث مستحکم‌تر شدن و پایدارتر شدن روابط می‌شود.

شما عزیزان میتوانید انواع مختلف کاندوم های تاخیری را فقط از فروشگاه رویای شب خریداری کنید.

 

300 1

برای خرید این محصول شما میتوانید به شعبات ما بصورت حضوری مراجعه کنید و یا میتوانید از فروشگاه ما به راحتی ثبت سفارش کنید.

محصولات رو ما بصورت فوری و در بسته بندی کاملا محرمانه برای شما ارسال خواهیم کرد.

شعبات رویای شب در مشهد:

شعبه 1 : شهرک غرب، بین شریعتی 25 و 27، جنب بانک مسکن ( تلفن: 09154719005 )

شعبه 2 : بلوار هنرستان، نبش هنرستان 34  ( تلفن: 09191496878 )

ساعت کاری مجموعه : 10 صبح الی 22 شب

همچنین تمام محصولات فروشگاه ما دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *