مقاله

پکیج بمب تاخیری مشهد

پکیج بمب تاخیری مشهد:

به دلایل مختلف برخی از مردان با مشکل زود انزالی مواجه می شوند. در این افراد عصب موجود در آلت تناسلی سریعا تحریک می شود. و باعث زودانزالی می شود.برای درمان موقت زودانزالی استفاده از پکیج زناشویی تاخیری پیشنهاد می شود. یکی از پکیج های ویژه ای که در این زمینه رویای شب برای شما عزیزان در نظر گرفته است پکیج بمب تاخیری مشهد است که در ادامه بیشتر با این محصول آشنا خواهیم شد.

تاخیر در انزال و لذت بیشتر در رابطه زناشویی ، یکی از دغدغه های زوجین است. که با مشکل زود انزالی مواجه هستند. در پکیج بمب تاخیری مشهد از ابزار و ملزومات جنسی برای تاخیر بیشتر در انزال استفاده می شود. تا ضمن افزایش میل جنسی ، مدت زمان رابطه نیز افزایش یابد.

با ما با ادامه مقاله همراه باشید تا دلایل زود انزالی و همچنین معرفی پکیج را با هم بررسی کنیم:

دلایل زودانزالی در مردان:

زمانی که مردان در رابطه جنسی به سرعت ارضا می شوند، اصطلاحا گفته می شود زودانزالی دارند. اما برخی از مهم ترین دلایل زودانزالی در مردان را می توان در موارد زیر دانست:

  • استرس، اضطراب و بی قراری
  • استفاده از‌قرص ها و داروهای روان گردان
  • اختلال نعوظ
  • عفونت های موجود در پروستات و مجاری ادراری
  • اختلال در تیروئید
  • ضربه و آسیب به سیستم عصبی
  • کمبود اعتماد به نفس در رابطه جنسی و یا ترس از رابطه
  • سطح هورمونی‌ بالاتر‌ از‌ حد نرمال
  • خودارضایی: یکی از مهم ترین دلایل انزال زودرس را می توان خودارضایی دانست. درمردانی که اعتیاد به خودارضایی دارند، میزان انزال زودرس زیادتر است.

 

با توجه به تنوع بالای محصولات زناشویی انتخاب کالای مورد نظر زوجین معمولا به سختی انجام می شود اما با پکیج های زناشویی رویای شب این دغدغه برزگ برای شما عزیزان حل شده این پکیج با گنجاندن 5 محصول در خود نیاز بیشتر زوجین را برطرف کرده است.

برای خرید پکیج بمب تاخیری رویای شب برروی همین متن کلیک فرمایید.

پکیج بمب تاخیری مشهد در رویای شب شامل چه محصولاتی است:

پکیج بمب تاخیری مشهد

1.کرم تاخیری ماتادور:یکی از مهم ترین روش ها در درمان زودانزالی دارو درمانی و یکی از مهم ترین چیزهایی که استفاده می شود استفاده از ژل تاخیری است. درنتیجه اگر به دنبال درمان و یک رابطه لذت بخش هستید استفاده از ژل تاخیری ماتادور یکی از بهترین گزینه هاست. ژل تاخیری ماتادور به عنوان یکی از روش های درمان زودانزالی در رابطه زناشویی و جنسی میان زوجین دارای فواید و مزایایی است که عبارتند از:

  • این ژل دارای ویتامین e است و همانطور که می دانید این ویتامین تقویت کننده قوی برای میل جنسی است.
  • این ژل بدون عوارض‌ بوده و فقط نباید بعد از استفاده از این ژل بر روی آلت رابطه دهانی داشته باشید.
  • مواد به کاررفته در ژل‌ تاخیری ماتادور کاملا گیاهی است
  • ژل تاخیری ماتادور بی حسی ایجاد نمی کند
  • استفاده از ژل تاخیری باعث طولانی شدن رابطه جنسی زوجین می شود
  • یکی از مهم ترین فواید این ژل این است که استفاده از ژل تاخیری ماتادور نعوظ را از بین نبرده و باعث خوابیدن آلت نمی شود
  • باعث حفظ رطوبت و رفع درد در ناحیه واژینال می شود.
  • استفاده کاربردی و بسیار آسان، درواقع یکی از سریع ترین و راحت ترین روش مقابله با زود انزالی استفاده از ژل تاخیری است.

روش مصرف ژل تاخیری ماتادور :

قبل از مصرف ژل های تاخیری حتما ژل را روی بخشی از بدنتان تست کنید. شما نباید هیچ حساسیتی شامل قرمزی پوست، تورم و سوزش داشته باشید. اگر به استفاده از ژل واکنش نشان دادی آن را استفاده نکنید. برای استفاده از ژل تاخیری ماتادور باید 30 دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی از آن استفاده کنید. نحوه استفاده به این صورت است که 30 دقیقه قبل از شروع رابطه، مقداری، به اندازه یک بند انگشت، از این ژل را برداشته و آن را به کلاهک آلت تناسلی خود و رگ زیر بمالید. صبر کنید تا جذب پوست شده و سپس رابطه جنسی را شروع کنید. بعد از این مدت زمان آلت خود را شسته و یا از ابتدای رابطه از کاندوم استفاده کنید. سعی کنید از برخورد این ژل با واژن جلوگیری کنید.

پکیج بمب تاخیری مشهد

2.اسپری تاخیری گالاردو: اسپری‌های تاخیری طیف وسیعی از محصولات هستند که به درمان زود انزالی کمک می‌کنند. همان‌طور که از نام آن‌ها پیداست، اسپری‌های تاخیری، ارگاسم مرد را به تأخیر می‌اندازند و باعث می‌شوند فعالیت جنسی مدت بیشتری ادامه یابد.

برند گالاردو یکی از برترین برند های تولید کننده محصولات زناشویی به ویژه اسپری های زناشویی و تاخیری است. استفاده از اسپری های تاخیری در روابط زناشویی موضوع قابل بحثی بوده است. برخی از افراد بر این باورند که استفاده از اسپری های تاخیری می تواند برای سلامت جنسی افراد تاثیرات منفی بگذارد در حالی که برخی دیگر معتقدند استفاده از اسپری های زناشویی می تواند تضمین کننده کیفیت بالای رابطه های جنسی باشد.

روش مصرف اسپری تاخیری گالاردو :
به‌طورکلی بیشتر اسپری‌های تاخیری باید حداقل ۱۰ دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی مصرف شوند تا آلت تناسلی خوب بی‌حس شود. البته دقت کنید که برای اثربخشی بهتر، خوب است. که آلت تناسلی خود را قبل از مصرف اسپری با آب و صابون بشویید.

زمانی که آلت تناسلی به حالت نعوظ درآمد، اسپری تاخیری را با فاصله ۵ تا ۱۰ سانتی‌متری از آلت، به زیر آلت تناسلی دقیقا زیر کلاهک آن اسپری کنید. دقت کنید که هرگز آن را به بیضه های خود اسپری نکنید و البته مانع ورود آن به مجاری ادراری شوید.

پکیج بمب تاخیری مشهد

3. ژل تاخیری سیمپلکس: ژل لوبریکانت تاخیری سیمپلکس جهت کنترل و ایجاد تاخیر در آقایانی که دچار زودانزالی هستند، کاربرد دارد. این ژل یک روان کننده شفاف و نسبتا معطر است که به افزایش میل جنسی کمک موثری می‌کند. این ژل آمیزشی لوبریکانت بر پایه آب بوده که سازگار با انواع کاندوم‌های لاتکس است و باعث خرابی یا پارگی آنها نمی‌شود. این ژل در کاهش درد حین آمیزش موثر است.

ویژگی های ژل لوبریکانت تاخیری سیمپلکس:

  • مناسب برای کاهش درد مقاربت و آمیزش مقعدی
  • کنترل و ایجاد تاخیر در آقایان دچار زود انزالی
  • مبتنی بر آب و سازگار با کاندوم‌های لاتکس
  • رایحه مطبوع و بدون ایجاد حساسیت
  • روان کنندگی قابل قبول

روش مصرف ژل تاخیری سیمپلکس:

این ژل را بر روی موضع مورد نظر پمپ کرده و بعد از ۱۵ دقیقه شستشو دهید.

پکیج بمب تاخیری مشهد

4.کاندوم تاخیری 8 در 1 کدکس :

کاندوم تاخیری 8 در 1 کدکس فانکشن محصولی مناسب برای برقراری رابطه جنسی امن و لذت بخش است. در این کاندوم از لیدوکایین برای افزایش تاخیر در انزال مردان استفاده شده است و این موضوع می تواند کیفیت رابطه جنسی را بالا ببرد و به همزمانی ارگاسم در مرد و زن کمک کند.

ویژگی های کاندوم تاخیری 8 در 1 کدکس:

  • تاخیری
  • خنک کننده
  • همزمان کننده ارگاسم
  • رایحه تحریک کننده
  • افزایش دهنده جریان خون
  • افزایش Libido
  • لوبریکانت ماندگار

روش مصرف کاندوم تاخیری 8 در 1 کدکس :

هنگام استفاده از کاندوم خیلی آهسته آن را از لبه تعیین شده برای باز کردن بسته بندی باز کنید. برای باز کردن دقت داشته باشید که به سطح خارجی کاندوم با ناخن آسیبی وارد نکنید.
پشت و روی کاندوم رو تعیین کنید. برای استفاده از کاندوم و آلوده نکردن پشت کاندوم به ترشحات آلت تناسلی، می‌بایست قبل از پوشیدن کاندوم پشت و روی آن را مشخص کنید. برای این کار کافی است تا چند سانتی‌متر از کاندوم را باز کنید تا پشت و روی آن مشخص شود.
سر نگهدارنده‌ی منی در قسمت انتهایی کاندوم را بگیرید.
با دست دیگر با دقت و به آرامی و بدون تماس ناخن با سطح کاندوم، آن را به روی آلت تناسلی خود که در حالت نعوظ قرار دارد بکشید.
پس از انزال، در حالی که آلت هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید نزدیکی را خاتمه داد و کاندوم را درآورد. مراقب باشید که کاندوم از روی آلت شما بیرون نیاید. خروج بایستی با گرفتن لبه کاندوم صورت گیرد تا از سر خوردن کاندوم و نشت منی جلوگیری شود. .
انتهای کاندوم را گره بزنید تا از خروج مایع منی از داخل آن جلوگیری کنید.

پکیج بمب تاخیری مشهد

5.کاندوم تاخیری 90 دقیقه ناچ کدکس مدل Kodex 90 Delay:

محصولی کاملا جدید و اختصاصی از برند کدکس است که با وجود رینگ ویژه در این کاندوم، به وسیله روش اسکوئینگ موجب تاخیردر انزال شما می شود. شاید برایتان جالب باشد که روش اسکوئیزینگ طبق تحقیقات پزشکان و محققین برای تاخیر استفاده می شود واز هرگونه عارضه جانبی نیز جلوگیری می کند.همچنین وجود بنزوکائین در لایه داخلی کاندوم به تاخیر انزال کمک شایانی می کند.

طبق صحبت های گفته شده در نتیجه کاندوم فوق تاخیری 90 دقیقه کدکس با دو روش فیزیکال و کمیکال باعث ایجاد تاخیر در انزال می شود. برند کدکس این محصول را در اندازه استاندارد به صورت 170 میلی متر طول، 52 میلی متر قطر و در تعداد 10 عددی در هر بسته روانه بازار کرده است. همچنین جنس این کاندوم تولید شده از لاتکس 100 درصد طبیعی و با کیفیت و بهداشتی است که مقاومت بسیار بالایی در برابر کشش و پارگی دارد.

مزایای استفاده از کاندوم تاخیری:

  • جلوگیری از بارداری، درصورتی که به درستی از کاندوم استفاده شود می تواند تا 98 درصد از بارداری جلوگیری کند.
  • ارزان و در دسترس
  • جلوگیری از بیماری های مقاربتی
  • تداوم و طولانی شدن رابطه جنسی

نحوه استفاده از کاندوم تاخیری کدکس:

هنگام باز کردن بسته بندی کاندوم، آن را به آرامی از قسمت مشخص شده باز کنید و توجه داشته باشید تا به سطح خارجی کاندوم با ناخن آسیبی وارد نکنید.
پشت و روی کاندوم را تعیین کنید. به یاد داشته باشید برای استفاده ازکاندوم و آلوده نشدن پشت آن به ترشحات آلت تناسلی، لازم است تا قبل از پوشیدن آن، پشت و روی آن را مشخص کنید. برای تشخیص آن کافی است چند سانتی متر از کاندوم را باز کنید تا پشت و روی آن مشخص شود.
توجه کنید تا سر نگهدارنده منی در قسمت انتهایی کاندوم قرار گیرد.
با دقت بسیار بالا و به آرامی با کمک دست و بدون تماس ناخن باسطح کاندوم، آن را به روی آلت تناسلی خود که در حالت نعوظ قرار دارد بکشید.
بعد از انزال، در صورتی که هنوز آلت شما در حالت نعوظ قرار دارد، نزدیکی را خاتمه دهید و کاندوم را در بیاورید. توجه داشته باشید که خروج باید با گرفتن لبه کاندوم انجام شود تا از سرخوردن کاندوم و نشت منی جلوگیری شود.
در آخر انتهای کاندوم را گره بزنید تا از خروج مایع منی درون آن جلوگیری شود.

برای خرید پکیج بمب تاخیری رویای شب برروی همین متن کلیک فرمایید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “پکیج بمب تاخیری مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *