آنچه باید آقایان بدانند, آنچه باید بانوان بدانند, مشکلات رایج زناشویی, مقاله

نازکترین کاندوم جهان تولید شد!

تاریخچه کاندوم ساگامی:

نازکترین کاندوم جهان تولید شد! -شاید برایتان جالب باشد بدانید که Sagami اولین تولیدکننده کاندوم در ژاپن است که در سال 1934 شروع به کار کرده است ! یعنی یک تولیدکننده کاندوم با نزدیک 90 سال سابقه ! اسم کامل شرکت ساگامی در ژاپن Sagami Rubber Industries Co است.

کاندوم ساگامی ، نازک ترین کاندوم موجود در جهان می باشد. کاندومی نازک تر از این کاندوم وجود ندارد! این کاندوم در ضخامت ۰.۰۱ و ۰.۰۲ میلیمتر و از جنس پلی اورتان تولید میشود و در ایران در حال حاضر فقط ضخامت ۰.۰۲ میلیمتر آن معادل ۲ میکرون وجود دارد.

فروشگاه رویای شب:

 ما در فروشگاه رویای شب تلاش داریم تا بهترین محصولات در حوزه بهداشت فردی، بهداشت جنسی و محصولات زناشویی را در دسترس شما قرار دهیم. فروشگاه اینترنتی رویای شب، امکان خرید حضوری و آنلاین انواع کاندوم ( از جمله کاندوم ساگامی)، ژل های روان کننده و اسپری تاخیری ، محصولات حوزه آرایشی و بهداشتی، جنسی، فراهم ساخته است.

خرید کاندوم ساگامی:

 

کاندوم ساگامی

مزیت استفاده از کاندوم ساگامی شامل:

  1. ضخامت کاندوم های پلی اورتان بسیار کم تر از کاندوم های ساخته شده از جنس لاتکس است.
  2. کاندوم های پلی اورتان در عین نازک بودن، مقاومتی دو تا سه برابر نسبت به کاندوم های لاتکس دارند.
  3. میزان نازک بودن این نوع از کاندوم به حدی است که در حین رابطه جنسی هدایت گرما بخوبی انجام می گیرد و لذت رابطه جنسی بالا می رود.
  4. کاندوم های ساخته شده از پلی اورتان به گونه ای ساخته می شوند که بدون بو هستند و در حین رابطه جنسی بوی نامطبوع تولید نمی کنند.
  5. کاندوم های پلی اورتان در برابر روان کننده بر پایه روغن مقاوم است.
  6. این نوع کاندوم ضد حساسیت است و برای افرادی که به لاتکس حساسیت دارند مناسب است.
  7. این کاندوم برای پیشگیری از بارداری بسیار مناسب است.

خرید کاندوم:

انواع مدل های کاندوم شامل :

  • کاندوم خاردار: کاندوم خار دار شامل انواع دانه‌دار و آج‌دار هستند. خاردار برای لذت بیشتر شما و شریک جنسی شما طراحی‌شده ولی بسته به سلیقه و نظر شخصی لذت متفاوتی برای افراد دارد.
  • کا‌‌ندوم طعم دار: طعم‌های مختلف نظیر نعناع، انگور، پرتقال، موز، توت فرنگی، شکلات، وانیل و موارد دیگر را می‌توانید پیدا کنید. گاهی نیز مطابق با طعم، کاندوم‌ها رنگی هستند. مثلا زرد برای موز یا قرمز برای توت فرنگی که بیشتر برای ایجاد جاذبه و تنوع در رابطه دهانی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • کاندوم تأخیری: در برخی موارد ژل لوبریکانت داخل کاندوم دارای ماده‌ای شیمیایی (مانند بنروکائین) است که در دسته بی‌حس‌کننده‌ها قرار دارد. این ماده موجب بی‌حسی در اندام جنسی شده و ارضای جنسی را به تأخیر می‌اندازد و به افزایش زمان رابطه جنسی منجر می‌شود. کاندوم تاخیری مثل اسپری تاخیری یا قرص تاخیری عمل می‌کند و می‌تواند انزال را به تاخیر بیندازد. این نوع از کاندوم‌ها معمولا توسط مردانی استفاده می‌شوند که دچار زود انزالی هستند.
  • کا‌ندوم های پوشیده از اسپرم کش: یک ماده شیمیایی به نام نانوکسینول-۹ است که اسپرم را از بین می‌برد. استفاده از این نوع ممکن است احتمال بارداری را کاهش دهد اما مقدار نانوکسینول موجود روی آن کم است و تفاوت چندانی ایجاد نمی‌کند. اگر حفاظت بیشتری می‌خواهید یک ماده اسپرم‌کش را جدا اضافه کنید. ضمناً این ماده می‌تواند به اندام تناسلی شما آسیب وارد کند که می‌تواند منجر به افزایش احتمال ابتلا به بیماری‌هایی نظیر ایدز بشود.
  • کاندوم ساده: یکی از دلایل پرطرفدار بودن مدل ساده داشتن جنس نازک لاتکس است. ظریف بودن و انعطاف پذیری بالای جنس لاتکس در برابر پارگی موجب می‌شود که در زمان نزدیکی کاندوم، کمتر احساس شود.
  • کاندوم برقی: نوعی از کاندوم می باشد که درون آن الکترود هایی قرار داده اند. با یک سیم به یک دستگاه کنترل کننده متصل می شود.

کاندوم تاخیری 1×8 فانکشن

 

300 1

برای خرید این محصول شما میتوانید به شعبات ما بصورت حضوری مراجعه کنید و یا میتوانید از فروشگاه ما به راحتی ثبت سفارش کنید.

محصولات رو ما بصورت فوری و در بسته بندی کاملا محرمانه برای شما ارسال خواهیم کرد.

شعبات رویای شب در مشهد:

شعبه 1 : شهرک غرب، بین شریعتی 25 و 27، جنب بانک مسکن ( تلفن: 09154719005 )

شعبه 2 : بلوار هنرستان، نبش هنرستان 34  ( تلفن: 09191496878 )

ساعت کاری مجموعه : 10 صبح الی 22 شب

همچنین تمام محصولات فروشگاه ما دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *