مقاله, مقالات زناشویی مشهد

لوازم زناشویی مشهد

لوازم زناشویی مشهد

لوازم زناشویی مشهد

لوازم زناشویی :

شاید وقتی نام لوازم زناشویی به میان بیاید تنها چیزی که به ذهنتان خطور کند، کاندوم باشد. اما باید بگوییم خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد وجود لوازم خاص مربوط به زناشویی در بازار و داروخانه‌ها بوده‌ایم که قسمت بزرگی از مشکلات رابطه جنسی را برطرف کرده‌اند. البته ناگفته نماند که بعضی از این لوازم زناشویی جنبه بهداشت فردی دارند، برخی از آن‌ها جنبه درمانی و بسیاری دیگر به‌عنوان اسباب‌بازی‌های جنسی برای لذت بیشتر طرفین به بازار عرضه می‌شوند.

قوانین هر کشور نسبت به فروش اسباب‌بازی‌های جنسی به‌طور آزادانه متفاوت است. اما در بحث لوازم زناشویی بهداشتی و درمانی باید بگوییم که کمک بزرگی برای طرفین در رابطه جنسی بوده‌اند. شاید اگر درگذشته مردی دچار مشکل انزال زودرس بود، با افسردگی و یا حتی طلاق روبرو می‌شد. اما امروزه به‌راحتی این مشکل با یک اسپری ساده قابل‌حل است. حتی اگر موضوع شرم و حیا مانع از خرید این لوازم زناشویی از داروخانه‌ها بود، امروزه فروشگاه های آنلاین این مشکل را برایمان رفع کرده‌اند.

فروشگاه رویای شب اینجاست تا به شما عزیزان کمک کند، قبل از خرید از فروشگاه رویای شب شما میتوانید با مشاوران با تجربه فروشگاه،مشاوره رایگان بگیرید و محصولات متناسب با نیاز خود را خریداری بفرمایید.

لوازم زناشویی شامل چه محصولاتی هستند؟

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که لوازم زناشویی به چه محصولاتی گفته می‌شود؟! در پاسخ به این سوال باید بگوییم هر محصولی که به افزایش کیفیت و رضایت در حین رابطه جنسی کمک کند در این دسته بندی قرار می‌گیرد. برخی از لوازم زناشویی شامل:

  •  اسپری‌های تاخیری
  • کرم تاخیری
  • کاندوم
  • وکیوم مردانه
  • ژل روان کننده
  • ژل تاخیری
  • شربت های تقویت قوای جنسی
  • تست بارداری و… میباشد.

لوازم زناشویی مشهد

1)اسپری و ژل تأخیری:

زود انزالی یکی از شایع‌ترین مشکلات جنسی مردانه محسوب می‌شود. اسپری‌ و ژل های تأخیری به‌عنوان یکی از بی‌ضررترین لوازم زناشویی برای درمان مقطعی و به تأخیر انداختن انزال مورداستفاده قرار می‌گیرند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع از لوازم زناشویی این است که ، شما می‌توانید بدون داشتن نسخه آن را از داروخانه‌ها و یا سایت‌های معتبر خریداری نماید و از آن استفاده کنید. مواد تشکیل‌دهنده اسپری‌های تأخیری عبارت‌اند از: لیدوکائین، اتانول، بنزوکائین، پروپیلن گلیکل، بنزیل الکل و آب.

2)ژل روان کننده:
بسیاری از زنان در حین برقراری رابطه جنسی درد و سوزش در ناحیه واژن یا مقعد را تجربه می‌کنند. یکی از دلایل عمده این امر خشکی واژن است.

ژل روان کننده با مرطوب کردن واژن، درد را در حین رابطه جنسی از بین می‌برد و رابطه را به رابطه‌ای لذت بخش تبدیل می‌کند.

3)کاندوم:

کاندوم پوششی پلاستیکی و کشسانی است که برای اهداف مختلف مانند جلوگیری از بارداری و یا انتقال بیماریهای مقاربتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.مطالعات نشان داده‌اند که کاندوم 85 تا 95 درصد از بروز بارداری پیشگیری می‌کند. کاندوم سه دسته‌بندی کلی دارد:

  • کاندوم زنانه
  • کاندوم مردانه
  • کاندوم دهانی

این کاندوم‌ها به شکلهای مختلفی تولید می‌شوند:

  • کاندوم خاردار
  • کاندوم تاخیری
  • کاندوم ساده و کلاسیک
  • کاندوم طعم دار

هر یک از این کاندوم‌ها ویژگیهای منحصر به فرد خود را دارند که در حین برقراری رابطه جنسی بر اساس رضایت طرفین یکی از این کاندوم‌ها باید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نکته بسیار مهم: هرگز از کاندوم مردانه و زنانه هم‌زمان با هم استفاده نکنید.

4)وکیوم مردانه :

دستگاه وکیوم آلت تناسلی از دیگر لوازم زناشویی مردانه است که به‌منظور کم کردن دوز داروی مصرفی افرادی که مشکل نعوظ دارند به بازار عرضه شده است. نحوه استفاده از این دستگاه به این صورت است که فرد لوله را بر روی آلت تناسلی خود قرار می‌دهد.

برخی از افراد ممکن است از یک روان کننده برای جلوگیری از تأثیر لوله بر روی آلت تناسلی استفاده کنند. در این حالت با روشن شدن پمپ به کمک باتری یا با استفاده از دست، هوای داخل لوله به‌مرور زمان خارج می‌شود و باعث ایجاد خلأ می‌شود. تغییر فشار هوای داخل لوله سبب ایجاد خون‌رسانی توسط عروق خونی در آلت تناسلی می‌شود.

این پدیده ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا فرد به نعوظ کامل برسد. پس‌ازاین حالت فرد می‌تواند دستگاه و لوله را خارج کرده و به مقاربت و رابطه جنسی بپردازد. البته این دستگاه تنها به افرادی که دچار مشکلات نعوظ هستند توصیه می‌شود.

5)شربت تقویت قوای جنسی:

این شربتها برای تقویت قوای جنسی مردان، زود انزالی، ضعف نعوظ و کمک به تقویت اسپرم سازی، بسیار مناسب می باشد.

6)تست بارداری:

بسیاری از زنان برای تشخیص بارداری از محصولات جنسی به نام تست بارداری و یا بیبی چک استفاده می‌کنند. یکی از هورمونهای بارداری هورمون گونادوتروپین و یا hGG است. این هورمون توسط سلولهای جفت تولید می‌گردد و وارد جریان خون می‌شود. اگر این هورمون در ادرار تشخیص داده شود تست بارداری مثبت است.دستور العمل استفاده از تست بارداری و یا بیبی چک بر روی جعبه آن آمده است. اما اگر می‌خواهید به طور قطعی بدانید که باردار هستید یا خیر باید به پزشک مراجعه کنید و آزمایش خون بدهید. آزمایش خون مطمن‌ترین روش برای تشخیص بارداری است.

سخن پایانی:

داشتن یک رابطه جنسی سالم و رضایت‌بخش یکی از عوامل اصلی پایداری زندگی زناشویی طرفین محسوب می‌شود. گاهی تنها با نداشتن آگاهی‌های لازم در این رابطه دچار اختلالاتی می‌شویم که زندگی عاطفی‌مان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به‌طوری‌که بسیاری از طلاق‌ها امروزه به دلیل مشکلات ایجادشده در رابطه جنسی است.

شاید درگذشته مشکل خجالت و حیا در مورد مطرح کردن مشکلات جنسی و یا خرید لوازم زناشویی وجود داشت، اما امروزه به لطف وجود فروشگاه های معتبر آنلاین به‌راحتی می‌توانید لوازم زناشویی مردانه و یا زنانه را خریداری کنید و از داشتن یک رابطه جنسی ایمن و رضایت‌بخش، لذت ببرید.

فروشگاه های آنلاین با فراهم سازی بستر امن اینترنتی این امکان را فراهم ساخته است تا تنها با یک کلیک از منزل و یا محل کار محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.مشاوره های فروشگاه آنلاین در خدمت شما هستند تا اطلاعات لازم را در مورد انواع لوازم زناشویی به طور رایگان در اختیار شما قرار دهند.

تمامی محصولات فروشگاه رویای شب اورجینال دارای سیب سلامت و تاییدیه وزارت بهداشت بوده و بدون عوارض جانبی میباشد. فروشگاه رویای شب دارای جواز فعالیت میباشد و زیر نظر اتحادیه و وزارت بهداشت فعالیت میکند.

همین حالا برای خرید از فروشگاه رویای شب کلیک کن…

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *