آنچه باید بانوان بدانند, مقاله

دلیل علاقه مردان به رابطه مقعدی

دلیل علاقه مردان به رابطه از پشت

دلیل علاقه مردان به رابطه مقعدی: یکی از مشکلاتی که خانم ها در رابطه جنسی دسته پنجه نرم میکنند داشتن رابطه مقعدی است. با وجودی که رابطه مقعدی از نظر علمی میتواند برای سلامت مضر باشد و از نظر جسمی دردناک است ولی با این حال شاید بخواهید بدانید چرا مردان به رابطه مقعدی علاقه دارند و یا علت یا دلایل علاقه مردان به رابطه مقعدی چیست؟

چرا مردان به رابطه مقعدی علاقه‌مند هستند؟

کسانی که با دیدن باسن زن تحریک می‌شوند و میل جنسی نسبتاً بالایی دارند نیز به رابطه مقعدی علاقه نشان می‌دهند. فشاری که مقعد به آلت تناسلی مردان وارد می‌کند نسبت به واژن بیشتر است. به همین دلیل برخی آقایان این رابطه را بیشتر می‌پسندند. براساس آمار منتشر شده توسط سازمان نظرسنجی آمریکا، حدود 30درصد از زنان آمریکایی برای یک بار در طول عمرشان رابطه مقعدی را تجربه میکنند.

از آنجا که عضلات اسفنکتر مقعد خانم ها نسبت به مردان ضعیفتر و کوچکتر هستند احتمال بروز عوارض در خانمی که رابطه مقعدی را تجربه میکند بسیار بیشتر است.

دلیل علاقه مردان به رابطه مقعدی و راههای کاهش علاقه

در ایران آماری در این زمینه وجود ندارد ولی متاسفانه آقایونی که به رابطه مقعدی علاقه دارند بدون توجه به درد هنگام رابطه مقعدی و عوارض سلامتی که میتواند در طولانی مدت گریبان همسرشان شود، طوری رفتار میکنند که انگار رابطه مقعدی جزئی جدایی ناپذیر از رابطه جنسی است.

اسفنکتر ورودی مقعد مثل واژن حالت ارتجاعی و انعطاف پذیری ندارد و در صورتی که رابطه مقعدی بدون رعایت فاصله زمانی مناسب برای ترمیم زخم های ایجاد شده و کشیدگی اسفنکتر مقعد و با تعداد دخول بالا باشد میتواند منجر به عوارضی از جمله هموروئید، عفونت و بی اختیاری کنترل گاز معده یا در موارد شدیدتر بی اختیاری کنترل مدفوع در فرد مفعول شود.

دلیل علاقه مردان به رابطه مقعدی:

یکی از دلایل علاقه مردان به رابطه مقعدی ، عدم رسیدن خانم ها در رابطه واژنی به ارگاسم است بنابراین تمایل به رابطه از پشت پیدا می کنند. مردان معمولا از راه چشم و نگاه کردن تحریک میشوند و یکی از اندام تحریک کننده برای آقایان باسن است به همین دلیل زمانی که باسن همسرشان برایشان تحریک کننده باشد تمایل به تجربه رابطه مقعدی پیدا میکنند.

دلیل علاقه مردان به رابطه از پشت

علت علاقه مردان به رابطه مقعدی:

مشاهده فیلم های غیر اخلاقی میتوانید یکی از دلایل گرایش مردان به سمت رابطه از پشت  باشد.  وجود غده پروستات در مردان که با وارد شدن فشار از داخل راست روده میتواند منجر به تجربه لذت شود ،  رابطه مقعدی را برای آن ها لذت بخش می کند ولی زنان چنین اندامی را ندارند و نمیتوانند چنین تحریکی را احساس کنند.  برخی مردان رگه هایی از سادیسم یا دیگرآزاری دارند و درد کشیدن شما هنگام رابطه جنسی مقعدی برایشان لذت بخش است که بهتر است در این گونه موارد با مشاور مشکلتان را در میان بگذارید.

تمایل زنان به رابطه مقعدی:

تعداد زنانی که به رابطه مقعدی تمایل داشته باشند و از این رابطه لذت ببرند بسیار کم است.  ورودی مقعدی بر خلاف واژن هیچ گونه مایع لغزاننده ای ترشح نمیکند و بنابراین از نظر فیزیولوژیک رابطه مقعدی برای زن دردناک است.

زنان معمولا تمایل به فداکاری برای فرد مورد علاقه شان دارند و یا از لذت بردن شریک جنسی خود لذت میبرند و یا میخواهند به این روش رابطه خود را حفظ کنند بنابراین در مقابل خواسته شریک جنسی خود تسلیم میشوند.

برخی زنان برای حفظ شریک جنسی و تسخیر او تن به رابطه مقعدی می دهند و برخی دیگر برای تابو شکنی و تجربه یک رابطه ممنوعه ، رابطه مقعدی را تجربه میکنند.

برخی زنان به دلیل تجربه یک روش جدید در رابطه جنسی به جای رابطه تکراری واژینال، رابطه از پشت را تجربه میکنند و یا اینکه برای حفظ بکارت و در عین حال پاسخ دادن به تمایلات جنسی طرف مقابل، رابطه مقعدی را جایگزین رابطه واژینال میکنند.

عوارض رابطه مقعدی:

رابطه مقعدی از نظر حفظ سلامت برای فرد به خصوص حفظ سلامت اسفنکتر ورودی مقعد و دیواره راست روده در کوتاه مدت یا بلند مدت میتواند با عوارضی همراه باشد.

عوارض رابطه مقعدی

ورودی مقعد حالت ارتجاعی و انعطاف پذیری واژن را ندارد و کاملا خشک است زیرا هیچ مایع لغزنده ای در مقعد ترشح نمیشود، بنابراین در صورتی که از

ژل های روان کننده برای لغزنده کردن داخل مقعد و آلت تناسلی استفاده نکنید و اقدام به دخول مقعدی کنید، احتمال خراش و حتی ایجاد پارگی های ریز بسیار دردناک در ورودی مقعد و خونریزی وجود دارد.

ژل لوبریکانت رمانتیک سیمپلکس

معمولا در صورت آسیب دیدن مقعد اجابت مزاج تا مدتی همراه با درد و سوزش خواهد بود، بنابراین درد و سوزش میتواند تا یک هفته زن را درگیر و تحت فشار و استرس قرار  دهد. ایجاد زخم در دیواره مقعد در اثر رابطه ازپشت، یک شکاف بزرگ برای ورود باکتری ها و ویروس های خطرناک به داخل جریان خون است.

داشتن رابطه مقعدی میتواند منجر به التهاب و نازک شدن دیواره روده بزرگ و دیواره مقعد شده و احتمال بروز هموروئید را بسیار بالا میبرد که ظاهر بسیار ناخوشایند در کنار درد، خونریزی و ناراحتی های زیادی را به همراه خواهد داشت و در موارد شدید نیاز به جراحی و یا سوزاندن هموروئید پیدا میکند.

در صورتی که فرد فاعل یا مفعول مبتلا به بیماری های آمیزشی باشد احتمال ابتلای شما به آن بیماری در رابطه مقعدی بسیار بالا می رود.

تکرار رابطه مقعدی بدون فاصله گذاری مناسب و عدم اجازه به ترمیم اسفنکتر مقعدی در بلند مدت میتواند منجر به ضعیف شدن عضلات خروجی مقعد و  بی اختیاری مدفوع شود. سعی کنید رابطه مقعدی را ماهی 1 یا 2 بار داشته باشید تا کمتر دچار آسیب های خجالت آور در بلند مدت شوید.

رابطه مقعدی مکرر باعث عدم علاقه شریک جنسی به رابطه واژنی خواهد شد بنابراین شما روز به روز از لذت بردن از رابطه جنسی دورتر خواهید شد و نسبت به داشتن رابطه جنسی سردتر خواهید شد.

مقعد محل تجمع عوامل بیماری زاست، دیواره راست روده پر از ریزپرزهای میکروسکوپی است که قابل دیدن با چشم مسلح نیستند و حتی شستشوی داخل آن نمیتواند باعث تمیز شدن داخل روده شود بنابراین احتمال بروز عفوت در آلت جنسی مردان بعد از دخول به مقعد وجود دارد. بهتر است برای پیشگیری و کاهش عفونت ، از کاندوم برای رابطه مقعدی استفاده کنید.

کاهش علاقه مردان به رابطه مقعدی:

شاید بخواهید چطور میشود تمایل مرد به رابطه از پشت را کم کرد. در اولین مرحله باید به او یادآور شوید که رابطه مقعدی، آن طوری که تصور میکند رایج نیست و حتی در کشورهای پیشرفته، رواج چندانی ندارد.

سپس در مورد فداکاری خودتان برای لذت بردن یک طرفه او، تحمل درد رابطه مقعدی و عوارض سلامتی که مستقیما به شخص شما آسیب میرساند با او صحبت کنید و کاملا او را با خطرات این رابطه آگاه کنید و رابطه مقعدی را در صورت اصرار طرف مقابله به حداکثر ماهی 1الی2 بار برسانید و حتما مقدمات لازم برای آماده کردن مقعد را انجام دهید.

فردی که شما را دوست داشته باشد، مسلما حفظ سلامت شما برایش مهم است و شما را مجبور به رابطه ای که خطر اصلی اش متوجه سلامت شماست نمیکند، شما باید در همراهی با مردی که با وجود دانستن تمام این مشکلات و عدم تمایل قلبی شما  هنوز هم شما را مجبور به درد کشیدن و استرس در رابطه مقعدی مکرر میکند، تجدید نظر کنید.

در صورتی که بلد باشید چطور از رابطه واژنی لذت ببرید تا به ارگاسم برسید و با آه کشیدن و زدن حرف های تحریک آمیز که نشان دهنده لذت بردنتان باشد، کیفیت رابطه واژنی را بسیار بالاتر از رابطه مقعدی خواهید برد و خود به خود شوهرتان برای تجربه لذت و ارگاسم شما تمایل بیشتری به رابطه واژنی پیدا خواهد کرد.

در صورتی که حس میکنید ممکن است واژن شما گشاد شده و باعث تمایل شوهرتان به رابطه مقعدی باشد  از داروهای گیاهی تنگ کننده واژن، پوزیشن های تنگ کننده واژن، قرار دادن پاها به صورت ضربدری روی هم برای تنگ تر شدن واژن یا جراحی تنگ کننده واژن استفاده کنید تا هر دوی شما بتوانید از رابطه جنسی واقعی، لذت بیشتری ببرید و شوهرتان به دنبال یک جایگزین برای آن نباشد.

کاندوم 002 ساگامی

عوارض احتمالی رابطه مقعدی:

رابطه مقعدی از سوی کشور‌های زیادی پذیرفته نیست؛ زیرا این رابطه می‌تواند صدمات جبران ناپذیری برای خانم‌ها به همراه داشته باشد.

در این بخش به برخی از عوارض رابطه جنسی از پشت اشاره خواهیم کرد.

1.پارگی مقعد:

مقعد بر خلاف واژن دارای رطوبت نیست. از طرفی آلت تناسلی مردانه‌ای وجود ندارد که خاصیت الاستیک داشته باشد و بتواند خودش را به اندازه دریچه مقعد در بیاورد! بنابراین در رابطه جنسی مقعدی احتمال پارگی مقعد وجود خواهد داشت.

2.درد و خونریزی:

در رابطه مقعدی دریچه مقعد صدمه جدی می‌بیند. به همین دلیل احتمال بروز درد و خونریزی پس از رابطه بسیار زیاد است. برای کاهش درد رابطه مقعدی باید تمرینات خاصی را انجام دهید و نکات مهمی را رعایت نمایید.

3.بی‌اختیاری در مدفوع و ادرار:

تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد، رابطه مقعدی می‌تواند کنترل مدفوع و ادرار را مختل کند. افرادی که این نوع رابطه را تجربه کرده‌اند دچار بی‌اختیاری مدفوع و ادرار می‌شوند.

4.دشوار بودن تشخیص بیماری‌های مقاربتی:

تشخیص بیماری‌های مقاربتی منتقل شده از طریق رابطه مقعدی دشوارتر است؛ زیرا مانند رابطه واژن پزشک نمی‌تواند معاینه دقیقی انجام دهد و حتماً باید بیمار تحت آزمایش‌های ویژه قرار بگیرد. برای تشخیص علت ابتلا به بیماری مقاربتی، باید به پزشک معالج اطلاع دهید که رابطه مقعدی داشته اید.

5.ابتلا به بیماری خطرناک HPV:

HPV یک بیماری بسیار خطرناک است. بیش از ۴۰ نوع HPV وجود دارد که برخی پرخطر و برخی کم خطر هستند. احتمال ابتلای مردان علاقه‌مند به رابطه‌های جنسی متعدد به HPV زیاد است. به گونه‌ای که تحقیقات نشان می‌دهد تقریباً نیمی از این مردان ناقل این بیماری هستند. HPV می‌تواند باعث به وجود آمدن زگیل در ناحیه مقعد شود. همچنین احتمال ابتلا به سرطان مقعد بر اثر ابتلا به این بیماری وجود دارد.

6.ابتلا به بیماری‌های مقاربتی:

بریدگی‌هایی که در ناحیه مقعد وجود دارد، احتمال ابتلا به بیماری‌های مقاربتی را افزایش می‌دهد. بیماری‌هایی مانند سوزاک، کلامیدیا، HIV و … از طریق رابطه جنسی مقعدی منتقل می‌شوند.

banner-blog-condom

کلام آخر:

در صورتی که در دوران نامزدی به سر میبرید و میخواهید بکارت خود را حفظ کنید میتوانید رابطه مقعدی را به ماهی 1 یا 2 بار محدود کنید و از سایر روشها برای به ارگاسم رسیدن نامزد خود استفاده کنید از جمله رابطه دهانی و یا مالیدن اندام تناسلی با دست، بین پاها یا سایر بخش های بدن.

برگرفته از https://glamourmagazine.co.uk

 

300 1

برای خرید این محصول شما میتوانید به شعبات ما بصورت حضوری مراجعه کنید و یا میتوانید از فروشگاه ما به راحتی ثبت سفارش کنید.

محصولات رو ما بصورت فوری و در بسته بندی کاملا محرمانه برای شما ارسال خواهیم کرد.

شعبات رویای شب در مشهد:

شعبه 1 : شهرک غرب، بین شریعتی 25 و 27، جنب بانک مسکن ( تلفن: 09154719005 )

شعبه 2 : بلوار هنرستان، نبش هنرستان 34  ( تلفن: 09191496878 )

ساعت کاری مجموعه : 10 صبح الی 22 شب

همچنین تمام محصولات فروشگاه ما دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *