مقاله

خرید کاندوم مشهد

خرید کاندوم مشهد

خرید کاندوم مشهد:

کاندوم یکی از رایج‌ترین تجهیزات پیشگیری از بارداری است که از یک تکه لاتکس تشکیل شده است که به عنوان پوششی نازک روی آلت تناسلی مردان قرار می‌گیرد. این کاندوم‌ها را خارجی گویند و البته نمونه داخل واژنی یا داخل مقعدی نیز وجود دارد. اگر قصد خرید کاندوم مشهد دارید، بهتر است انواع آن را بشناسید.

کاندوم از چه چیزی ساخته شده است:

کاندوم خارجی همان‌طور که پیشتر نیز گفته شد، از یک لایه نازک پلاستیک یا لاتکس ساخته شده است. کاندوم‌های داخلی را از پلی اورتان می‌سازند و می‌توان آن را قبل از رابطه جنسی داخل واژن یا مقعد قرار داد. طول کاندوم‌های داخلی حدود 15 سانتی‌متر است و دارای دو حلقه انعطاف‌پذیر هستند که برای ثابت ماندن در انتها و ابتدای واژن از آن استفاده می‌شود. اگر قصد خرید کاندوم مشهد را دارید باید بدانید که مدل‌های داخلی گران‌تر از کاندوم‌های خارجی هستند.

انواع کاندوم:

انواع مختلف کاندوم برای پیشگیری از بارداری و ابتلا به عفونت‌های مقاربتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به افزایش لذت جنسی کمک می‌کند. به طور کلی سه نوع کاندوم وجود دارد:

  •  کاندوم داخلی
  •  کاندوم دهانی
  •  کاندوم خارجی

کاندوم‌های خارجی همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد، روی آلت تناسلی مردانه قرار می‌گیرند. کاندوم‌های داخلی مصارف داخل واژنی دارند و بند‌های دندانی، کاندوم زبانی، دنتال دم و … برای رابطه جنسی دهانی روی اندام تناسلی یا روی زبان قرار می‌گیرند. این یک طبقه‌بندی کلی از کاندوم‌ها بود. هر نوع کاندوم می‌تواند ویژگی‌های متفاوتی داشته باشد، مثلا برخی از آن‌ها با مواد بافت‌دار ساخته شده‌اند و به انواع خاردار، شیاردار و … تقسیم‌بندی می‌شوند. در حالی که برخی دیگر با طعم‌ها پوشانده شده‌اند و لذت رابطه دهانی را افزایش می‌دهند. برخی دیگر از کاندوم‌ها آغشته به مواد روان‌کننده یا تاخیری هستند و بر اساس مشکلی که در سلامت فرد وجود دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرند. دانستن این موارد می‌تواند در هنگام خرید کاندوم مشهد به شما کمک کند تا گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

چگونه بهترین نوع کاندوم برای رابطه را شناسایی کنیم؟

هنگامی که به دنبال یک وب‌سایت مطمئن برای خرید کاندوم مشهد هستید، ابتدا باید به این فکر کنید که برای چه چیزی به کاندوم نیاز دارید. آیا این محصول فقط وسیله‌ای برای پیشگیری از بارداری است؟ آیا قصد دارید یک اختلال جسمی مانند زودانزالی را با آن درمان کنید؟ یا به لذت بیشتر از رابطه فکر می‌کنید؟! ممکن است برایتان این شائبه پیش بیاید که چه فرقی می‌کند؟! فرق ماجرا در این است که اگر کاندوم را به قصد پیشگیری از بارداری یا بیماری‌های خطرناک مقاربتی مانند ایدز و عفونت‌های قارچی استفاده می‌کنید، باید تاییدیه‌های سازمان غذا و دارو یا وزارت بهداشت را بررسی کنید. بنابراین  تاریخ تولید و انقضاء محصول بسیار حائز اهمیت است. از طرفی اگر شما یا همسرتان بدن حساسی دارید یا به برخی مواد و رایحه‌ها آلرژی دارید، هنگام خرید کاندوم مشهد باید بدانید که هر کدام از چه موادی تشکیل شده‌اند. به عنوان مثال افرادی که به لاتکس حساسیت دارند باید از انواع کاندوم‌های خارجی غیر‌لاتکس استفاده کنند. کاندوم‌هایی از جنس پلی اورتان. برای خرید کاندوم مشهد می‌توانید از طریق فروشگاه رویای شب مشهد اقدام کنید.

 

 

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “خرید کاندوم مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *