آنچه باید آقایان بدانند, آنچه باید بانوان بدانند, مشکلات رایج زناشویی, مقالات زناشویی مشهد, مقاله

خرید کاندوم تاخیری مشهد

خرید کاندوم تاخیری مشهد

کاندوم تاخیری :

خرید کاندوم تاخیری مشهد ، در حال حاضر 30 درصد مردان دارای زودانزالی هستند که عوامل متعددی میتواند سبب زودانزالی در مردان گردد. عوامل ژنتیکی، استرس، سن و … از جمله این عوامل هستند. استفاده از این کاندوم ها، یکی از بهترین راه های بدون عوارض برای جلوگیری از زودانزالی می باشد.

بیشتر افراد به دنبال یک رابطه جنسی با مدت زمان طولانی و سرشار از انرژی هستند تا از رابطه خود حداکثر لذت را ببرند. ولی بعضی از آن ها به خواسته خود نمی رسند و مشکلاتی برایشان ایجاد خواهد شد. برخی از این مشکلات عبارتند از: زودانزالی یا ترس از بیماری های مقاربتی و یا ترس از باردار شدن. اما امروزه میتوان با خرید کاندوم تاخیری این مشکلات را حل کرد.

برای یک رابطه ایده آل که هم آقایان و هم خانم ها بتوانند لذتی برابر داشته باشند بهتر است که شناخت بهتری از خرید کاندوم تاخیری داشته باشیم.

کاندوم های تاخیری برای چه افرادی مناسب است ؟

انزال زودرس (PE) معمولا زمانی اتفاق می افتد که مرد در عرض 1 دقیقه پس از فعالیت جنسی انزال می کند. کاندوم های تاخیری مختلف ادعا می کنند که برای افراد مبتلا به PE یا کسانی که می خواهند رابطه جنسی طولانی تری نیز داشته باشند مفید هستند.

کاندوم های تاخیری چگونه عمل میکنند؟

کاندوم های تاخیری، انزال را به تاخیر می اندازند و رابطه جنسی را طولانی تر می کنند.

آنها این کار را به چند روش مختلف انجام می دهند. به عنوان مثال، در حالی که جنس اکثر برند کاندوم ها نازک هستند کاندوم تاخیری اینگونه نیست، جنس کاندوم تاخیری اکثرا ضخیم تر است و این امر باعث میشود تا تحریک در شما کمتر شود و انزال را به تاخیر می اندازد. برخی از کاندوم ها حاوی یک ماده بی حس کننده مانند بنزوکائین یا لیدوکائین هستند. بنزوکائین و لیدوکائین ترکیبات رایج در اسپری های تاخیری نیز هستند. یک بررسی در سال 2017 بیان می کند که موادی مانند بنزوکائین یا لیدوکائین می تواند به طور موقت پایانه‌های عصبی آلت تناسلی را از بین ببرد که این امر ممکن است به تاخیر در انزال کمک کند.

کاندوم تاخیری بهتر است یا دارو ؟

یکی از رایج‌ترین مشکلات جنسی در بین آقایان زود انزالی است که تاثیر مستقیمی روی روابط زناشویی و صمیمیت بین زوجین دارد. اما در سال‌های اخیر محصولات تاخیری بسیاری ارائه شده است.

این کالاها شامل کاندوم، دارو، پد، کرم و اسپری تاخیری می‌شوند که شاید تنوع بالای آن‌ها باعث شود نتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

کاندوم تاخیری بهتر است یا اسپری تاخیری؟

کاندوم‌های حاوی بنزوکائین راهی ارزان و آسان برای لذت بردن طولانی‌تر از رابطه جنسی هستند با این حال برخی از برند‌ها شما را تشویق می‌کنند که از اسپری‌های تاخیری با کاندوم‌های لاتکس استفاده کنید تا لذت را به حداکثر برسانید. استفاده از اسپری‌های تاخیری آسان است و نیازی به نسخه ندارد، همچنین استفاده از کاندوم با اسپری‌های تاخیری قطعاً بی‌خطر است. هم کاندوم و هم روان‌کننده‌ها با اسپری‌های تاخیری سازگار هستند. باید اسپری را روی آلت تناسلی بمالید، 10-15 دقیقه صبر کنید تا خشک شود و سپس کاندوم را روی آن بگذارید.

اسپری تاخیری بهترین گزینه برای کسانی است که مایل‌اند از کاندوم استفاده نکنند. اسپری تاخیری با کاهش حساسیت پایانه‌های عصبی آلت تناسلی، معمولاً با بی‌حسی موضعی، عمل می‌کند. اسپری تاخیری مردانه حاوی لیدوکائین بی حس کننده موضعی است تا حساسیت را کاهش دهد بدون اینکه آلت تناسلی شما در طول رابطه جنسی بی حس شود. می‌توانید 10 تا 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی از اسپری زود انزالی استفاده کنید. معمولاً یک تا سه ساعت طول می‌کشد و به شما زمان زیادی می‌دهد تا بدون نگرانی در مورد انزال، با همسرتان رابطه جنسی داشته باشید.

خرید کاندوم تاخیری مشهد

عوارض کاندوم تاخیری:

یکی از مهم‌ترین عوارض کاندوم تاخیری حاوی مواد بی‌حس کننده، ایجاد مشکل نعوذ و کاهش لذت جنسی در طولانی مدت است. علاوه بر آن ممکن است بدن بعضی از افراد به این مواد بی‌حسی واکنش نشان دهد و دچار حساسیت شوند.

یکی دیگر از عوارض کاندوم تاخیری نیز مربوط به دوران بارداری است. در واقع در این دوران جنین بسیار حساس بوده و ترکیبات بی‌حس کننده موجود در کاندوم ممکن است تاثیرات منفی روی او بگذارند.

فواید کاندوم تاخیری:

از فواید کاندوم تاخیری نیز می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دسترسی آسان
  • کاربرد ساده و راحت
  • کمک به جلوگیری از بارداری
  • جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های مقاربتی
نحوه ی استفاده از کاندوم تاخیری:
  • کاندوم را باز کرده و نوک آن را به بیرون بکشید
  • سر کاندوم را بر روی آلت خود قرار داده و باز نمایید.
  • رول کاندوم باید به راحتی باز شود، اگر هنگام باز کردن کاندوم با مشکل مواجه شدید، کاندوم را به صورت اشتباه بر روی آلت قرار داده اید.
  • کاندوم را درآورده، چرخانده و دوباره بر روی آلت قرار داده و باز نمایید.
  • 4 تا 5 دقیقه زمان بدهید تا مواد تاخیری موجود در کاندوم، اثر خود را بر روی پوست آلت بگدارند
  • حال میتوانید دخول را شروع کنید
آیا گزینه دیگری غیر از کاندوم، برای انزال زودرس وجود دارد؟

برخی از افراد تمایلی به استفاده از کاندوم ندارند زیرا این حس را دوست ندارند یا ممکن است به مواد آن حساسیت داشته باشند.با این حال، گزینه های دیگری نیز وجود دارد. اینها شامل اسپری،کرم، دارو نیز هستند.

تاثیر کاندوم تاخیری در بارداری چگونه است؟

این کاندوم هم مانند مدل‌های دیگر تا ۹۸% از از وقوع بارداری ناخواسته جلوگیری خواهد کرد. البته با توجه به بی‌حس شدن آلت تناسلی ممکن است در صورت پاره شدن کاندوم متوجه آن نشوید.

و در نهایت :

کاندوم های تاخیری ممکن است به افراد کمک کند تا در طول فعالیت جنسی دوام بیشتری داشته باشند. آنها این کار را یا با مواد ضخیم تر یا یک ماده بی حس کننده موضعی داخل کاندوم انجام می دهند. این باعث کاهش تحریک و تاخیر در انزال می شود.

با این حال، ممکن است کاندوم تاخیری مناسب هر فردی نباشد. برخی ممکن است به آنها بیش از حد حساسیت داشته باشند، و برخی دیگر ممکن است بخواهند کاندوم های دیگری را امتحان کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *