مقاله

مشاوره رایگان زناشویی در مشهد

مشاوره رایگان زناشویی در مشهد

مشاوره رایگان زناشویی در مشهد:

مشاوره رایگان زناشویی در مشهد بیش از هر چیز برای دو گروه از زوج‌ها بیشتر کاربردی است:
نخست گروهی از همسرانی که مدت‌هاست دچار مشکلات عدیده نظیر اختلالات ارتباطی، سردی رابطه جنسی، عصبانیت و حتی بیماری جسمی هستند، اما از وسع مالی کافی برای دریافت خدمات مشاوره تخصصی برخوردار نیستند؛
و گروه دوم افرادی که معتقدند مشاوره خانواده نمی‌تواند کمکی به حل مسایل آنان کند و بابت این موضوع حاضر نیستند هزینه کنند. این افراد پس از گفتگو با یک مشاور متبحر متوجه می‌شوند که برای مدیریت درگیری‌ها و استرس، باید چه کنند و لزوم بهره‌گیری مداوم از مشاور را درک می‌کنند.

مشاوره رایگان زناشویی در مشهد

مشاور زناشویی چگونه به زوج‌ها کمک می‌کند:

مشاوره رایگان زناشویی در مشهد کمک می‌کند تا زوج‌ها چه متاهل یا در شرف ازدواج، درک درستی از تعارضات موجود داشته باشند و روابط خود را بهبود ببخشند. مشاور با ارائه راهکار و ترسیم واقعیت‌های موجود، فضایی فراهم می‌کند تا زوج‌ها بتوانند بهتر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، درباره اختلافات باهم حرف بزنند و بتوانند اصول گفتگوی صحیح برای حل تعارضات را یاد بگیرند. البته در نظر داشته باشید که به بهانه قیمت ارزان یا خدمات مشاوره‌ای رایگان، نمی‌توان با هر کسی قرار ملاقات گذاشت و طبق دستورالعمل‌ها و الگوهای رفتاری او عمل کرد، بلکه مهم است که مشاوره رایگان زناشویی در مشهد را از درمانگران دارای مجوز دریافت کنید و مشاور در زمینه ازدواج و خانواده معروف باشد. به این معنی که مشاور در زمینه بهداشت روانی با تمرکز خاص روی رابطه زوجین تبحر داشته باشد.

مشاوره زناشویی چه مدت طول خواهد کشید؟

اگر برای ازدواج نیاز به دریافت راهنمایی دارید، این مشاوره معمولا کوتاه مدت است، مگر اینکه مانع خاصی مانند یک بیماری جسمی یا وضعیتی ویژه مانند تفاوت سنی بالا یا ازدواج مجدد یکی از طرفین ازدواج در میان باشد و موضوع قدری پیچیده شود. در سایر موارد معمولا مشاوره رایگان زناشویی در مشهد برای ازدواج دو تا چهار جلسه طول خواهد کشید.
اما اگر یک زوج پس از مدت‌ها زندگی دچار بحران شده باشند، گذر از این بحران ممکن است ماه‌ها طول بکشد و هریک از طرفین به صورت تکی یا باهم تحت مشاوره قرار بگیرند. این پروسه مانند روان‌درمانی فردی است و معمولا هفته‌ای یک بار فرد باید با مشاور خود گفتگو کند.

آیا نتیجه مشاوره زناشویی همواره به حل مشکلات ختم می شود؟

این تصور غلط است که زوج‌ها پس از دریافت مشاوره باید به زندگی عادی برگردند. راه‌حل از بین بردن یک بحران، همیشه بازگشت به زندگی نیست. گاهی طلاق، بهترین راهی است که پیش روی یک زوج قرار می‌گیرد. بنابراین چه نیازمند دریافت مشاوره رایگان زناشویی در مشهد باشید چه برای دریافت این خدمات هزینه کنید، نتیجه‌ای که از این جلسات دریافت می‌کنید بستگی به عوامل متعددی دارد. شما در گفتگو با مشاور از مشکلات موجود، خواسته‌ها و تمایلات، آرزوها و انتظارات و توان خود برای ایجاد یک زندگی ایده‌ال یا حل تعارضات موجود خواهید گفت. شریک زندگی یا فرد مورد نظر شما برای ازدواج هم باید این اطلاعات را در اختیار مشاور بگذارد و مشاور در نهایت با توجه به درکی که از اوضاع شما خواهد داشت به شما راهکار می‌دهد. برای دریافت مشاوره رایگان زناشویی در مشهد می‌توانید از طریق وب‌سایت رویای شب مشهد اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *