مقاله

هدایای ولنتاین

هدایای ولنتاین ،خرید هدیه ولنتاین موضوع بسیار جذابی است که این روزها ذهن افراد زیادی را مشغول کرده است. در این مطلب قصد داریم راهنمای جامع و کاملی برای خرید کادوی ولنتاین در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم. اساسا ولنتاین یک روز خاص و ویژه برای عاشقان است.

کادو ولنتاین از آن دسته کادوهایی است. که برای همیشه در ذهن کسی که او را مورد عنایت قرار داده اید، خواهد ماند.

ولنتاین در تقویم میلادی، 14 فوریه و در تقویم شمسی، 25 بهمن است. هر سال این موقع، ویترین فروشگاه‌ها رنگ و بوی دیگری دارد. عروسک‌های قرمز، قلب‌های قرمز و رنگی، شکلات‌های متنوع و بسته‌بندی‌های زیبا، همگی از جذابیت‌های هفته‌های نزدیک به ولنتاین است. اگر شما هم اهل خرید کادوی ولنتاین باشید، حتما در این زمان‌ها، به دنبال بهترین کادو های ولنتاین می‌گردید. شکلات، عطر و گل، از رایج‌ترین هدیه های ولنتاین است.

راستی درباره ولنتاین و کادو ولنتاین و اتفاقات این روز شیرین چه می دانید؟! ولنتاین را می شناسید؟ می دانید چرا معروف شد؟ اصلا چه شد که تصمیم گرفتیم چنین روزی را گرامی داشته و به یکدیگر کادو بدهیم؟! اگر پاسخ هیچ یک از این سوالات را نمی دانید، یک سر به مقالات ویژه ولنتاین در رویای شب بزنید.

برای روز ولنتاین چه هدایایی بخریم؟

حتما به علایق و سلیقه طرف مقابل توجه کنید. افراد زیادی هستند که ترجیح‌ می‌دهند، هدیه ولنتاین ساده‌ای دریافت کنند، یک شاخه گل رز، یک شام عاشقانه، یک خرس کوچک قرمز، یک نامه عاشقانه. و برعکس، عده دیگری، عاشق پکیج‌ های ولنتاین هستن؛ جعبه‌هایی پر از شکلات و عروسک و شمع. در ادامه بهترین کادوهای روز ولنتاین را معرفی می‌کنیم.

هدایای ولنتاین

1.دسته گل:

گل‌ نه تنها می‌تواند در کنار هر هدیه‌ دیگری داده شود بلکه می‌تواند خود یک هدیه مستقل محسوب شود. یک دسته گل بزرگ زیبا با هدف خاصی در ذهن و قلب می‌تواند هدیه‌ای عاشقانه در روز ولنتاین باشد.

هر نوع گلی نماد و مفهوم خاص خود را دارد که در این زمینه می‌توانید از گل فروش‌های با تجربه کمک بگیرید تا بتوانید گلی با مفهوم مورد نظرتان را انتخاب کنید. از قدیم رسم بوده که در روز ولنتاین به عشقشان گل رز هدیه میدادند.

  • معنی گل رز سفید: رنگ سفید رز بیانگر خلوص، معصومیت و جوانی است. رز سفید گاهی به‌عنوان رز عروس نیز شناخته می‌شود، زیرا با عشق جوانی و وفاداری ابدی مرتبط است. این رز همچنین نمادی از شروعی تازه و عشقی ابدی شناخته می‌شود.
  • معنی گل رز زرد: در دو برهه از زمان تعریف می‌شود؛ به‌طوری‌که در عصر ویکتوریا، رز زرد معنای کاملا متفاوتی با امروز داشت. در آن زمان رز زرد نمادی از حسادت بود، اما امروزه به نمادی از دوستی، خوشی و مراقبت تبدیل شده است. این رز خورشیدی می‌تواند گرما، لذت، خوشی و علاقه را بازتاب دهد.
  • معنی رز صورتی: احتمالا معنی رنگ گل رز صورتی را خودتان حدس زده باشید؛ نماد زنانگی! بله درست حدس زده‌اید این رنگ از رز نمادی از زنانگی به اضافه ظرافت و بامزه بودن است؛ ضمن اینکه رز صورتی می‌تواند با توجه به سایه‌های رنگی‌اش معنای دیگری نیز داشته باشد. یک رز صورتی پر رنگ نمادی از قدردانی و تشکر است و یکی از انتخاب‌های خوب برای گفتن عبارت “متشکرم” به‌ زبان گل‌هاست؛ در مقابل رز صورتی کمرنگ می‌تواند برای لطف، شادی، خوشبختی و لطافت استفاده شود. این رنگ از رز می‌تواند با بسیاری از گل‌ها ترکیب شود و زیبا باشد.
  • معنی گل رز قرمز: معنی رنگ گل رز قرمز نیز مثل گل رز صورتی کاملا قابل حدس است و در یک کلام می‌شود عشق! اما به تعریف دقیق‌تر و بیشتر رنگ قرمز رز نمادی از احساسات، عشق حقیقی و علاقه است. همان‌طور که می‌دانید این رز بهترین روش برای گفتن “دوستت دارم” به زبان گل‌هاست و یکی از محبوب‌ترین رزها برای کسانی است که می‌خواهند عشق خود را نشان دهند. اگر می‌خواهید به کسی بگویید که عاشقش هستید رز قرمز بهترین انتخاب است. این رز می‌تواند با بیشتر گل‌ها ترکیب شود و ترکیب آن با رزهای سفید ترکیب خوبی از آب در می‌آید.

2.باکس هدیه:

به‌جای اینکه در روز ولنتاین یک هدیه بزرگ و ویژه به عشقتان بدهید می‌توانید چند هدیه کوچک را به شکل رمانتیک درون یک باکس قرار دهید.

برای چنین کادویی نیاز به یک سبد یا باکس کوچک دارید؛ و برای پر کردن و تزیین درون آن به چند قلب پلاستیکی کوچک، شکلات، یک تکه پارچه ابریشمی و روبان نیاز دارید. داخل سبد را می‌توانید با کادوهایی مثل گل رز، عروسک خرسی کوچک، ادکلن، کارت‌پستال تبریک ولنتاین و هر چیز دیگری که مورد علاقه عشقتان هست پر کنید.

3.باکس شکلات:

فرقی نمی‌کند که برای یک پسر می‌خواهید کادو بگیرید یا دختر. شکلات همیشه یک گزینه عالی برای کادو دادن در مناسبت‌های مختلف مثل ولنتاین است. شکلات‌ها در طعم‌ها و شکل‌‌های مختلف و همچنین در بسته بندی‌های جذاب و زیبایی وجود دارند که مطمئناً مورد پسند هر شخصی قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید این هدیه شما با غافلگیری همراه باشد می‌توانید یکی از عکس‌هایتان را نیز چاپ کنید و به درب باکس شکلات بچسبانید (درقسمت داخلی) یا یک متن خاص روی آن بنویسید.

4.یک کیک خوشمزه:

اگر فرصت خرید هدیه‌ای خاص را برای این روز پیدا نکرده‌اید می‌توانید با تهیه یا سفارش یک کیک ولنتاین خوشمزه، لحظات عاشقانه خود را شیرین کنید. شاید این یک هدیه ماندگار برای عشقتان نباشد اما مطمئناً طعم آن تا مدت‌ها در خاطرش خواهد ماند. سعی کنید یک کیک با طعم مورد علاقه عشقتان تهیه کنید و از تزیین آن و نوشتن یک پیام عاشقانه روی آن غافل نشوید.

نداشتن پول را برای نخریدن کادو ولنتاین بهانه نکنید:

در این قسمت می‌خواهیم یک لیست بلند بالا به شما بدهیم. که در آن کادوهایی معرفی شده است که به راحتی می‌توانید با هر مقدار پولی که در اختیار دارید. آن را برای کسی که دوستش دارید تهیه کنید.

  • بلیط سینما یا تئاتر
  • یک ناهار یا شام دو نفره
  • یک جلسه ماساژ
  • کتاب مورد علاقه
  • یک گردش عاشقانه در یکی از خیابان‌های معروف شهرتان
  • یک سفر یک روزه دو نفره به شهر های اطرافتان

ولنتاین را جشن بگیرید، حتی اگر شده با یک پیامک عاشقانه :

اگرچه دادن کادوی ولنتاین  این روز را به اوج زیبایی و جذابیت خود می رساند، اما شما با ارسال یک پیام عاشقانه و محبت آمیز به یارتان نیز می توانید این روز را گرامی بدارید. بله؛ یک پیام خشک و خالی. تلفن همراهتان را در بیاورید. به صفحه تایپ پیامک بروید، بنویسید “ولنتاین مبارک عشق دوست داشتنی من” و برایش ارسال کنید تا لبخندی زیبا گوشه لبش نقش ببندد! عشق ورزیدن همین قدر ساده است.

ممکن است با خودتان بگویید که یک دوستت دارم خشک و خالی اگرچه حق مطلب را ادا می کند، اما خرید کادوی ولنتاین و گرامیداشت این روز چیز دیگری است. مسلما همین طور است. ما نیز با شما هم عقیده ایم.

برگزاری یک جشن کوچک دو نفره و اهدای کادو ولنتاین و گذراندن ساعاتی خوش در کنار کسی که از عمق وجود دوستش دارید، به هیچ عنوان خالی از لطف نیست. این لحظات به یاد ماندنی را هم به آلبوم با هم بودن هایتان اضافه کنید تا عشق در دلتان ریشه بدواند.

 

نوشته های مشابه

4 دیدگاه در “هدایای ولنتاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *