عطر وادکلن, مقاله

معرفی ادکلن های رویای شب

معرفی ادکلن های رویای شب

معرفی ادکلن های رویای شب 

برای بسیاری از ما، استفاده از عطر بخشی ضروری از روال روزانه ما است و چیزی است که نمی‌توانیم به سادگی از آن گذر کنیم. شواهد باستان شناسی نشان می دهد که عطر در 3000 سال قبل از میلاد ساخته شده است، اما چه چیزی باعث می شود که استفاده از عطر تا این حد طرفدار پیدا کند؟ برای درک این موضوع که چرا ما اینقدر عطر را دوست داریم، اجازه دهید به برخی از مزایای آن اشاره کنیم با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

  1. بیایید با واضح ترین و مهمترین دلیل برای دوست داشتن عطر شروع کنیم، بوی بسیار خوبی دارد. دوش گرفتن روزانه ما را تمیز و شاداب نگه می دارد ، اما فقط عطر است که شما را در تمام طول روز خوشبو می کند.
  2.  افزایش اعتماد به نفس
  3.  شخصیت شما را منعکس می کند، هیچ احساسی مانند پیدا کردن یک رایحه خاص که مدام از آن استفاده میکنید نیست. وقتی عطری را که دوست دارید کشف می کنید و به طور مرتب از آن استفاده می کنید، انگاری بخشی از هویت شما می شود و شخصیت شما را به اطرافیان شما منعکس می کند.
  4.  تاثیر ماندگاری بر جای می گذارد، وقتی برای اولین بار با کسی ملاقات می کنید، بوی عطر شما یکی از اولین چیزهایی است که به او کمک می کند تا تصوری از شما ایجاد کند. شخصیت خود را با رایحه ای عالی ترکیب کنید تا عطری به یاد ماندنی بسازید.
  5. خلق و خو را تقویت می کند، یک عطر با بوی عالی می تواند خلق و خوی شما را بهبود بخشد و باعث می شود احساس شادی بیشتری داشته باشید و برای هر چیزی که به سراغتان می آید آمادگی بیشتری داشته باشید. 
  6.  شما را جذاب تر می کند، عطر مناسب می تواند شما را برای دیگران محبوب تر کند و این باعث میشود تا توجه بیشتری را به خود جلب کنید.

  7.  باعث ایجاد خاطره می شود، رایحه و حافظه کاملاً در هم تنیده شده اند، به همین دلیل است که بوییدن یک عطر خاص می تواند خاطره شادی را برای شما ایجاد کند. اگر عطرهای جدید را در مراحل مختلف زندگی خود امتحان کنید، متوجه خواهید شد که هر رایحه زمان یا مکان خاصی را به شما یادآوری می کند و به شما کمک می کند لحظات خاصی را دوباره زنده کنید. 

  8.  احساسات را بر می انگیزد، اگر تا به حال بوی عطری شما را به یاد کسی که دوستش دارید می اندازد، خواهید فهمید که چگونه رایحه می تواند احساسات قوی را برانگیزد. عطرها همچنین قدرت برانگیختن احساسات همچون عشق، شادی، قدرت و آرامش را دارند که می‌توانید از آن برای تقویت احساسات خود استفاده کنید .

  9.  به شما کمک می کند آرام شوید، برخی از عطرها حاوی مواد طبیعی هستند که فواید آروماتراپی دارند. برای مثال، گل‌ها و مرکبات می‌توانند احساس آرامش را برانگیزند، در حالی که روغن یاس و اسطوخودوس هر دو با بهبود خواب مرتبط هستند. اگر احساس استرس یا اضطراب می کنید، اسپری کردن یک عطر آرام بخش ممکن است به شما کمک کند تا آرام شوید.

  10. استایل شما را کامل می کند،عطر می تواند به عنوان یک اکسسوری کامل یا تکمیل کننده هر لباس عمل کند. شما می توانید با دقت عطری را برای تکمیل استایل خود انتخاب کنید، تجربه کردن رایحه های مختلف و یافتن عطرهای مورد علاقه خود برای فصول، مناسبت ها یا سبک های مختلف، سرگرم کننده است.

تفاوت عطر و ادکلن سرد و گرم چیست؟

 
  1. عطرهایی که در ساختار آن‌ها از نت‌های شکلاتی، چوبی یا ادویه‌ای استفاده شده باشد، عطرهای گرم هستند.
  2. عطرهایی که در آن‌ها از رایحه لیمو، نارنج، خیار یا هندوانه استفاده شده باشد، عطرهای سرد یا خنک نامیده می‌شوند.
  3. برای فصل های سرد می‌توان از رایحه‌های گرم استفاده کرد.
  4. برای فصل‌های گرم می‌توان از رایحه‌های سرد استفاده کرد.
  5. عطر گرم را نباید زیاد روی پوست اسپری کنید چون عطرهای گرم ماندگاری و پخش بوی بیشتری دارند و استفاده بیش از اندازه آن‌ها می‌تواند باعث اذیت شدن اطرافیان شود.
  6. عطر سرد را میتوان بیشتر روی پوست اسپری کرد زیرا ماندگاری عطر کمتر است و بوی ملایم تری نیز دارد.

با ما همراه باشید تا به معرفی ادکلن های مردانه و زنانه رویای شب بپردازیم:

 

ادکلن مردانه رویای شب

ادکلن مردانه رویای شب:

 

ادکلن مردانه رویای شب از ترکیب بهترین رایحه‌ ها بدست آمده است:

1.ویژگی ادکلن ادو پرفیوم مردانه اسکلاره مدل CAVANA:

ادو پرفیوم مردانه اسکلاره مدل CAVANA از بوی شیرین و طبعی معتدل برخوردار است. این عطر مردانه در تمامی فصل های سال قابل استفاده می باشد.

  • طبع : خنک
  • طعم : تلخ

2.ویژگی ادکلن مردانه اسکلاره مدل Telegram Blue :

عطر telegram blue ترکیبی از رایحه گیاهان معطر می باشد که بوی دلنشینی را به مخاطب هدیه می دهد.

این عطر مردانه از نوع عطرهای تند به حساب می آید که حجم آن ۸۲ میلی لیتر می باشد. نت آغازی در این عطر از فلفل سیاه و گریپ فروت ، نت میانی از هل و کرفس و نت پایانی از مشک و بخور خوشبو تشکیل شده است اگر به دنبال عطرهای تند هستید و یا می خواهید عطر مردانه هدیه دهید، این عطر می تواند گزینه مناسبی برای خرید شما به حساب آید.

  • طبع : خنک
  • طعم : شیرین
3.ویژگی ادکلن ادو پرفیوم مردانه اسکلاره مدل Telegram Dark Blue:
 
ادکلن دارک بلو ( dark blue ) با ماندگارى و رایحه ى عالى که دارد سنبلى از مردى با روحیه اى عمیق و متفکر میباشد. این محصول مناسب استفاده براى آقایان در هر سن و سالى است.
 
  • طبع : گرم
  • طعم : تلخ
4. ویژگی ادکلن فارنهایت  Fahrenheit:
 

عطر فارنهایت مردانه عطری است کلاسیک و افسانه ای که حتی پس از گذشت سالیان زیاد همچنان ابهت و وقار خود را حفظ نموده ، فارنهایت جمعی از تضادها را در خود دارد . کلاسیک و در عین حال مدرن است . کاراکتری آزاد و رها دارد با این حال بسیار متشخص ، جذاب ، شیک و با نفوذ است . 

  • طبع : گرم
  • طعم : تند و تلخ

5. ویژگی ادکلن پرفیوم د مارلی گودولفین ادو پرفیوم مردانه:

نت‌های غالب عطر پرفیوم د مارلی گودولفین چرم و زعفران هستند. این عطر رایحه ای چرمی و چوبی و در عین حال بسیار لوکس به خاطر وجود این دو عنصر دارد. رایحه ی این ادکلن مردانه معتدل و شیرین محسوب می‌شود. از نکات برجسته درباره مارلی گودولفین، ماندگاری بسیار زیاد آن و خلاقیت نت‌های متنوع و ویژه ی ادکلن مارلی گودولفین است.

  • طبع : گرم
  • طعم : تند
 

ادکلن زنانه رویای شب:

 

ادکلن زنانه رویای شب از ترکیب بهترین رایحه‌ ها بدست آمده است.

1.ویژگی ادکلن بولگاری Bvlgari:

برند بولگاری یکی از محبوب ترین برندهای عطر سازی است . این برند شاهکارهای بی نظیری به بازار عطر و ادکلن عرضه کرده است که از رایحه ی فوق العاده ، پخش بو ، ماندگاری و همچنین قیمت مناسب برخوردار است . این برند از بهترین انتخاب ها برای خرید ادکلن اصل است .

  • طبع : گرم
  • طعم : تند و شیرین

2.ویژگی ادکلن elle:

با اولین باری که رایحه ی آن را استشمام می کنید، دریایی از زیبایی و طراوت را تجربه خواهید کرد. هر جنتلمنی که بانوی زندگی‌اش را می ستاید، هدیه ای بهتر از ادکلن ایو  را نمی تواند پیدا کند.

  • طبع : خنک
  • طعم : شیرین

3. ویژگی ادکلن آس دل:

دارای رایحه تند، تلخ ، دارای طبع خنک و همچنین  دارای ماندگاری طولانی

  • طبع : خنک
  • طعم : تند و تلخ

4. ویژگی ادکلن Ricci Ricci:

این محصول مخصوص خانم های با اعتماد به نفس و خوش بین می باشد.

  • طبع :گرم
  • طعم : شیرین

5.ویژگی ادکلن MARIANA :

این محصول از برند معروف و با کیفیت اسکلاره، با داشتن رایحه گرم و شیرین و ساختار رایحه شکلات، میوه، چوب و چرم، انتخاب مناسبی برای بانوان با سلیقه در فصول پاییز و زمستان است. پس از اسپری کردن عطر زنانه اسکلاره مدل Mariana روی پوست و محل نبضتان، رایحه نارنج را استشمام خواهید کرد.

  • طبع :گرم
  • طعم : شیرین

6.ویژگی ادکلن MOON :

اگر به دنبال ادکلنی مناسب برای همه فصول و با ماندگاری مناسب می گردید این عطر میتواند انتخاب خوبی برای شما نیز باشد.

  • طبع : خنک
  • طعم : شیرین

7.ویژگی ادکلن تلگرام زرد:

نوع این محصول ادو پرفیوم می باشد.نوع رایحه این ادکلن تلخ و خنک می باشد. نت اغازی این ادکلن میوه، چوب ،گیاهان معطر،چرم می باشد.نت میانه این ادکلن گل رز،دارچین می باشد.نت پایانی این ادکلن چرم، چوب جنگلی می باشد

  • طبع :گرم
  • طعم : شیرین

8.ویژگی ادکلن HALLOWEEN:

 رایحه رمز آلود و اغواگر هالووین به دنیایی فراتر از دنیای واقعی و دست نیافتنی تعلق دارد؛ گویی این رایحه مرموز و جادویی بانوان را به دنیایی که همیشه بهار است می‌برد، جایی که پر از گنج‌های باز نشده و طلسم‌هایی است که شما را به بازگشایی اسرار خود می‌خواند!

  • طبع : خنک
  • طعم : شیرین

9.ویژگی ادکلن MISS DIOR:

برند نام آشنای فرانسوی دیور همیشه سعی کرده است عطرهای باکیفیت و عالی تولید کند. این برند در سال ۲۰۱۲ عطر میس دیور (Miss Dior) را باکیفیت عالی و طراحی لوکس با غلظت ادوپرفیوم معرفی کرد. خانم های که به دنبال عطر شیک و خاص هستند حتما عطر میس دیور را در گزینه های خود قرار بدهند.

  • طبع :گرم
  • طعم : شیرین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *