مقاله, مشکلات رایج زناشویی

کرم روشن و صورتی کننده اندام خصوصی

کرم روشن و صورتی کننده اندام خصوصی

یکی از نگرانی‌های بزرگ اکثر بانوان که با سلامت جنسی آنها در ارتباط است تیرگی ناحیه واژن میباشد. این تیرگی‌ها اعتماد به نفس را تحت‌ا‌لشعاع قرار می‌دهند و ترس از نمایان شدن این سیاهی‌ها موجب میشود فرد تمایل زیادی به برقراری رابطه جنسی نداشته باشد.

اگر تیرگی ناحیه واژن، اعتماد به نفس شما را از بین برده است و به دنبال راهی برای برطرف کردن آن هستید، با ادامه این مطلب از فروشگاه رویای شب همراه باشید تا به معرفی یک محصول پرطرفدار و کاربردی بپردازیم.

علت تیرگی اندام خصوصی

موارد زیر از اصلی‌ترین عوامل موثر بر تیرگی اندام خصوصی به حساب می‌آیند:

  • اصطکاک و التهاب: اصطکاک و التهاب از اصلی‌ترین دلایل افزایش فعالیت ملانوسیت‌های پوست و تولید رنگدانه‌های بیش‌تر بوده و موجب تیره شدن اندام خصوصی نیز میشود. این امر معمولا به دلیل پوشیدن لباس زیر یا شلوار تنگ میباشد و از جریان نداشتن هوا در این منطقه به‌وجود می‌آید.
  • تغییرات هورمونی: پوست انسان دارای سلول‌های خاصی به نام ملانوسیت است. ملانوسیت‌ها وظیفه تولید ملانین یا رنگ‌دانه‌های پوست را برعهده دارد. تغییرات هورمونی به شکل قابل توجهی در افزایش فعالیت این سلول‌ها، بالا رفتن سطح ملانین پوست و تیرگی اندام خصوصی تاثیرگذار است.
  • عفونت‌های واژینال: واژن حساس‌ترین عضو بدن در بانوان میباشد. کلیه بانوان در مقاطع گوناگون زندگی مستعد ابتلا به عفونت واژن هستند. این عارضه به دلایل مختلفی می‌تواند تیرگی اندام تناسلی را به همراه داشته باشد.
  • بالا رفتن سن: با افزایش سن، خاصیت ارتجاعی، بافت و رنگ اندام خصوصی تغییر می‌کند.
    استفاده از محصولات بهداشتی نامناسب: مصرف برخی شوینده‌ها و خوش‌بو کننده‌ها موجب تیرگی اندام خصوصی میشود.
  • تراشیدن موهای زائد: تراشیدن موهای زائد با تحریک لایه خارجی پوست می‌تواند در فعال شدن سلول‌های ملانین و تیرگی اندام خصوصی تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: چگونه از شر بوی بد واژن خلاص شویم

کرم روشن و صورتی کننده اندام خصوصی

معرفی کرم روشن و صورتی کننده اندام خصوصی

محصولات بیشماری در بازار موجود میباشند اما همه آنها از کیفیت مطلوبی بهره نمیبرند.شرکت بیوآکوا با چندین سال سابقه در زمینه محصولات زیبایی،جوانسازی و مراقبتی پوست همواره تلاش نموده تا بهترین محصولات بازار را با بهترین کیفیت و قیمت عالی روانه بازار کند.

کرم بیوآکوا، در واقع یک کرم روشن و صورتی کننده نیز می باشد، به عبارتی اگر می خواهید لب هایتان را روشن کنید و یا اندام خصوصی خود را صورتی کنید می توانید از این کرم روشن کننده و صورتی کننده استفاده کنید. این کرم اثر گذاری فوری نیز دارد.

با استفاده از کرم روشن کننده و سفید کننده بیوآکوا، پس از گذشت 3 روز شاهد کاهش تیرگی ها و بعد از چند روز، بطور کلی ناحیه مورد نظر صورتی و جذاب می شود.

یکی از مزیت های عالی این کرم این است که بدون ایجاد عوارض به تغذیه پوست می پردازد؛ این عمل خاصیت تغذیه کنندگی قدرتمند، تاثیرات سفید کنندگی و روشن کنندگی را طولانی مدت می کند. به کمک این کرم بدون ایجاد نگرانی از حساسیت پوست، بدن خود را نرم، مرطوب، خوش رنگ و خوشبو سازید. و از هم مهمتر اعتماد به نفس از دست رفته خود را با استفاده از این کرم بدست خواهید آورد.

برای خرید ژل لایه بردار و سفیدکننده ایچون بیوتی از فروشگاه رویای شب کلیک فرمایید.

کرم روشن و صورتی کننده اندام خصوصی

طرز استفاده کرم روشن و صورتی کننده بیواکوا

استفاده از این محصول بسیار ساده است و همانند هر کرم مرطوب کننده و روشن کننده دیگری می باشد. فقط کافیست محلی که قصد دارید از این کرم استفاده کنید را با یک شوینده ملایم بشویید، سپس آن محل را خشک کرده. بعد از تمامی این کار ها کرم را بر روی محل مورد نظر مالیده و آن محل را چندین دقیقه به وسیله کرم ماساژ دهید.

خرید کرم روشن و صورتی کننده اندام خصوصی بیوآکوا

سایت فروشگاه رویای شب همواره با ارائه محصولات برتر و معتبر، در خدمت شما عزیزان میباشد. هم اکنون می توانید محصولات جنسی و زناشویی شگفت انگیز و خارق العاده را از فروشگاه رویای شب با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت تهیه نمایید.

برای بازدید از فروشگاه آنلاین رویای شب کلیک فرمایید.

همچنین عزیزانی که ساکن شهر مشهد هستند، میتوانند با مراجعه به شعبات رویای شب محصولات جنسی و زناشویی با کیفیت و متنوع خریداری کنند، آدرس ما:

شعبه یک : مشهد، شهرک غرب(قاسم آباد)، بین شریعتی 25 و 27، جنب بانک مسکن، فروشگاه رویای شب ( تلفن: 09154719005 )

شعبه 2 : مشهد، بلوار هنرستان، نبش هنرستان 34 فروشگاه رویای شب ( تلفن: 09191496878 )

ویژگی کرم روشن و صورتی کننده اندام خصوصی بیوآکوا

  1. این کرم بافت نرم و سبک دارد و همین امر موجب شده تا به راحتی جذب پوست شود.
  2. روشن و سفید‌کننده فوری
  3. عدم بروز حساسیت برروی پوست
  4. حفظ رطوبت و شادابی پوست
  5. حاوی عصاره شکوفه گیلاس و آلبالو و سرشار از ویتامین‌
  6. بازسازی مجدد پوست
  7. نتیجه سریع و فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *