مقاله

کاندوم عروسکی مشهد

کاندوم عروسکی مشهد

کاندوم عروسکی مشهد :

کاندوم های عروسکی با چهره های خندان و با رنگ های گوناگون طراحی می شوند تا موجب شادی در زوجین حین رابطه شوند. اگر می‌خواهید در اولین رابطه خاطره خوبی را ثبت کنید می توانید از این نوع کاندوم ها استفاده کنید و با برقرار کردن یک رابطه خوب ستون های زندگی مشترک تان را محکم کنید.کاندوم های عروسکی، با نام کاندوم فانتزی و کاندوم های فاندوم نیز شناخته می شوند و از این محصولات برای ایجاد حس طراوت و شادابی در رابطه زناشویی استفاده میشود.

ممکن است پس از گذشت سال ها زندگی مشترک، رابطه جنسی برای زوجین خسته کننده شود. در این حالت زوجین می توانند از کاندوم های عروسکی یا همان فاندوم استفاده کرده و به رابطه خود تازگی ببخشند. استفاده کردن از این محصول می‌تواند سرگرمی خوبی برایتان حین رابطه فراهم کند.این محصولات مانند سایر کاندوم ها وظیفه اش را به خوبی انجام می دهد، یعنی از انتقال بیماری‌ های مقاربتی و بارداری ناخواسته جلوگیری می کند.

از طرح های بسیار متنوع کاندوم عروسکی نباید غافل شد که این رنگ ها و طرح های متنوع شما در انتخاب اینکه کدام مدل را خریداری کنید به چالش کشید تا جایی که دوست دارید از تمامی این طرح ها داشته و با علاوه بر رابطه جنسی با آن سرگرم شده و ساعاتی بسیار لذت بخش داشته باشید.

کاندوم عروسکی مشهد از چه چیزی ساخته شده است؟

به طور کلی کاندوم‌های موجود از سه نوع ماده‌ی اولیه ساخته می‌شوند: لاتکس، پلی‌اورتان و گاهی نیز روده‌ی گوسفند. کاندوم فانتزی از جنس ماده‌ی لاتکس هستند و به همین دلیل با اکثر بدن‌ها سازگار خواهند بود. همچنین برای رنگ‌آمیزی آن‌ها از رنگ خوراکی استفاده می‌شود تا سلامتی شما به‌خطر نیفتد.

با وجود مواد روان کننده ای که در ساخت کاندوم عروسکی به کار رفته رابطه راحت تر شده و این کاندوم فقط مخصوص افرادی که روابط آن ها به یکنواختی رسیده، نمی باشد بلکه برای خانم هایی که شروع راه هستند و ترس و اضطراب ناشی از آمیزش دردناک دارند نیز گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

خرید کاندوم عروسکی مشهد:

شاید عده‌ای معتقد باشند فرقی ندارد که از چه نوع کاندوم در رابطه استفاده شود؛ اما لازم به ذکر است که انتخاب نوع کاندوم، امری بسیار مهم برای افزایش دادن لذت جنسی می باشد. کاندوم های عروسکی یکی از انواع کاندوم ها به حساب می آیند که از آن برای تنوع بخشی و دفع استرس حین رابطه استفاده می شود. در هنگام خرید کاندوم عروسکی به تاریخ انقضای آن توجه کنید که نگذشته باشد.

با خرید کاندوم عروسکی تجربه جدید و به یاد ماندنی برای شریک جنسی خود بسازید.

برای خرید کاندوم عروسکی از فروشگاه رویای شب کلیک کن…

مزایای کاندوم عروسکی مشهد:

جلوگیری کردن از انتقال بیماری های مختلف و علاوه بر آن جلوگیری کردن از بارداری ناخواسته، دو ویژگی مشترک بین همه کاندوم ها است. کاندوم های عروسکی یا همان فانتزی نیز این دو ویژگی را دارند و علاوه بر این موارد، چند مزیت دیگری دارند.
کاندوم های عروسکی سرد مزاجی را در رابطه ها رفع کرده و اشتیاق زیادی برای زوجین حین رابطه ایجاد می کند. کاندوم های عروسکی آلت تناسلی مردان را بزرگ تر نشان می دهد که سبب افزایش اعتماد به نفس در آقایان می شود. با استفاده کردن از کاندوم های عروسکی لذت جنسی حین دخول برای بانوان افزایش می یابد.

عوارض کاندوم عروسکی مشهد:

در صورت استفاده بیش از حد و مداوم از این نوع کاندوم ها ممکن است به سلول های عصبی داخل واژن خانم آسیب وارد بشه. همین اتفاق ممکن است باعث دلخوری خانم ها در رابطه شود و حتی در آینده دچار دیر ارگاسمی شوند. پس از این نوع کاندوم فقط به جهت تنوع در رابطه‌ی جنسی استفاده کنین.

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “کاندوم عروسکی مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *