آنچه باید آقایان بدانند, مقاله

حلقه ویبراتور مردانه مخصوص افزایش لذت رابطه جنسی با شریک زندگیتان

حلقه ویبراتور چگونه باعث افزایش لذت رابطه میشود ؟

حلقه ویبراتور مردانه مخصوص افزایش لذت رابطه

 

حلقه ویبراتور مردانه چیست؟
حلقه ویبراتور مردانه یک محصول مکانیکی می باشد که یک کلید کوچک در قسمت کناری آن برای روشن و خاموش کردن دستگاه تعبیه شده است .

به وسیله دو باتری کتابی کار می کند. حلقه ویبراتور در انتهای آلت تناسلی مرد نصب میشود و با لرزش های منظم آلت تناسلی میل جنسی شما را تحریک می کند. با لرزش های منظم و ریتمیک حلقه ویبراتور مردانه گردش خون و نعوظ در آلت تناسلی مرد افزایش یافته و سبب تحریک بیشتر شریک جنسی نیز می شود.

نعوظ در لغت یعنی برخاستن آلت مردان و اصلی ترین و مهم ترین عامل کلیدی برای شروع یک رابطه جنسی می باشد . زیرا اگر نعوظ اتفاق نیفتد و یا به درستی صورت نگیرد رابطه جنسی و عمل دخول غیر ممکن می شود. راه های زیادی برای تحریک مردان و نعوظ وجود دارد از انواع داروها، پمادها و ژل ها گرفته تا دیدن تصاویر تحریک کننده . یکی از این راه ها استفاده از حلقه ویبراتور مردانه می باشد که به آقایانی که با مشکل نعوظ روبرو هستند کمک می کنند تا مشکلشان برطرف شده و از برقراری رابطه جنسی خود لذت ببرند.

در زیر به نحوه ی استفاده و مزایای استفاده از این دستگاه می پردازیم:

سن استفاده از حلقه ویبره مردانه

این محصول برای تمامی افراد بالای 18 سال قابل استفاده میباشد. فراموش نکنید که این دستگاه ویبره کاملاً شخصی بوده و باید نکات بهداشتی در استفاده از آن کاملاً رعایت شود.در صورت استفاده مشترک از این حلقه امکان به وجود آمدن بیماری های پوستی و عفونت های دستگاه تناسلی برای مرد و شریک جنسی وجود دارد. پس بهتر است برای جلوگیری از بروز چنین بیماری هایی نکات بهداشتی را در حین استفاده از آن رعایت کنید . تا با برطرف کردن مشکل نعوظ مشکل دیگری برای خود بوجود نیاورید.

آیا استفاده همزمان از این حلقه و کاندوم مشکلی ندارد؟

پاسخ خیر است و به راحتی می توانید کاندوم را به همراه حلقه ویبره مردانه استفاده کنید.
قبل از قرار دادن حلقه در بخش انتهایی آلت تناسلی حتما کاندوم را قبل از آن بر روی آلت بپوشانید.

مزایای استفاده از حلقه تحریک کننده آلت تناسلی
برطرف کردن مشکل نعوظ در مردان
جلوگیری از انزال زودرس آقایان
کاهش زمان ارگاسم بانوان

نحوه ی به تعویق انداختن زمان انزال در آقایان و کاهش زمان ارگاسم در بانوان
این حلقه با گرفتن رگ قسمت تحتانی آلت تناسلی انزال و ارگاسم را در مردان به تعویق انداخته . در واقع با کاهش زمان ارگاسم و افزایش زمان انزال این دو پدیده را تقریباً همزمان می کند. دیگر مزیت این حلقه بهبود خشکی واژن نیز می باشد.

چگونه از حلقه ویبراتور استفاده کنیم؟

پیش از استفاده از حلقه ویبراتور، بهتر است که موهای زائد را از بین ببرید و همچنین از خشک بودن ناحیه های درگیر اطمینان کسب کنید. همچنین باید قسمت شکاف دار را به سمت بالا بگیرید و سپس نسبت به پوشیدن حلقه ویبراتور اقدام کنید.

در نظر داشته باشید که استفاده از روان کننده های بهداشتی که در داروخانه ها عرضه می شود و در داروخانه تینا نیز موجود میباشد، برای کسانی که در پوشیدن حلقه ویبراتور مشکل دارند می تواند گزینه ای مناسب باشد.

همچنین پیچ تنظیم در قسمت بالایی قرار داده شده است تا بتوانید بر اساس ضخامت مورد نیاز خود این محصول را مورد استفاده قرار دهید. به طور کلی باید دقت داشته باشید که حلقه ویبراتور جلوی بیضه ها قرار داده می شود و نباید از داخل لوله این محصول، بیضه ها را رد کنید.

سپس می توانید امتحان کنید که اثر لرزشی برای شریک جنسی شما قابل احساس هست یا خیر. در صورتی که شریک جنسی شما این لرزش را احساس نمی کند، می توانید با چرخاندن حلقه ویبراتور، این محصول را به قسمت بالا بیاورید و سپس دوباره انتحان کنید.

بهتر است زمانی که در حین مراقبت جنسی نیستید، دستگاه را خاموش کنید و در صورتی که پس از استفاده هنوز احساس می کنید که باتری ها برای بار دیگر هم قابل استفاده هستند، برای افزایش طول عمر آن ها را از دستگاه خارج کنید.

جوراب نانو مردانه REPIN رپین

جوراب نانو مردانه REPIN رپین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *