آنچه باید آقایان بدانند, آنچه باید بانوان بدانند, مشکلات رایج زناشویی, مقاله

نقاط حساس در بدن مردان

نقاط حساس در بدن مردان

نقاط حساس در بدن مردان ، اگرچه ممکن است فکر کرده باشید که فقط چند نقطه تحریک پذیر در بدن مردان وجود دارد که باید فقط روی آنها تمرکز کنید، اما در واقع چند نقطه کانونی مهم در بدن مردان وجود دارد که با تحریک آنها می توانند بلافاصله به ارگاسم برسند.

نقاط حساس در بدن مردان :

1.لب و چانه:

بر اساس تحقیقی در مجله پزشکی آمریكا، بوسیدن باعث افزایش سطح دوپامین در مغز میشود، که باعث افزایش میل جنسی در مردان و زنان میشود.

بوسیدن همچنین هورمون اکسی توسین را که به آن “هورمون عشق” نیز گفته می شود ، آزاد می کند.

به گفته دکتر بارتلیک (Dr. Bartlik ) : لب نقطه حساسی است (زیرا عصب های فراوانی در این نقطه وجود دارد) و با تکنیک های مناسب بوسیدن می توانید حساسیت را در شریک زندگی خود افزایش دهید.

به طرز حیرت انگیزی، بسیاری از مردان اعتراف کردند که چانه آنها نقطه حساسی است که آرزو می کنند زنان بیشتر به آن توجه کنند.

2.گوش ها:

لمس گوش دومین قسمت تحریک پذیر در آقایان است که می تواند به مردان در رسیدن به اوج خود کمک کند.

یکی از تکنیک های پیشنهادی این است: “سعی کنید گوش های شریک زندگی خود را با ظرافت لمس کنید یا لیس بزنید، زیرا او با این کار به ارگاسم نزدیکتر می شود.”

3. کیسه بیضه:

کیسه بیضه بسیار حساس است، به همین دلیل چارلی گلیکمن (Charlie Glickman)، متخصص رابطه جنسی هشدار داد که این ناحیه را گاز یا نیشگون نگیرید.

در عوض پیشنهاد می شود : ” مکیدن آرام، فشار دادن، ممکن است به برخی از مردان کمک کند در هنگام رابطه جنسی راحت تر به اوج خود برسند.”

4.گردن:

امیلی مورس (Emily Morse)، متخصص رابطه جنسی، پیشنهاد می کند: “با بوسیدن پشت گردن شریک زندگی خود و نفس کشیدن روی گردن آن، احساس خوبی را به آن خواهید داد.”

5.آلت تناسلی:

در یک نظرسنجی منتشر شده در مجله BJU International آمده است که مردان، برروی آلت تناسی خود حساسیت بیشتری نسبت به سایر نقاط بدن خود دارند. لمس کردن این نقطه باعث میشود که فرد زودتر به ارگاسم برسد.

پیشنهاد میشود : ” با دستان خود آلت تناسلی را گرفته و حرکات را به صورت بالا و پایین تکرار کنید.”

6.نوکه سینه ها:

در تحقیقی که توسط ژورنال Cortex انجام شد، مردان اعتراف کردند که نوک پستان آنها یکی از بهترین گزینه ها برای تحریک کردن است.

پیشنهاد می شود : “در حالی که آلت تناسلی مرد را با دستان خود لمس میکنید، نوکه سینه های او را بمکید. اجازه دهید نفس گرم شما را روی  نوک سینه های خود حس کند.”

لمس و مکیدن این دو نقطه حساس می تواند برای مرد بسیار لذت بخش باشد. همچنین میتوانید با نوک انگشتان خود به آرامی دور نوک پستان مرد را لمس کنید.

7.نقطه G:

نقطه جی در مردان درست همان نقشی را دارد که در زنان دارد یعنی ایجاد برانگیختگی، کمک به ایجاد ارگاسم و در نهایت تولید مستقل ارگاسم.

ولی یک تفاوت اساسی بین نقطه جی مردانه و زنانه وجود دارد ؛ زنان آن را حفاظت نمی کنند و محل و نقش آن را در زندگی جنسی خود بخوبی می شناسند اما مردان یا اصلا آن را نمی شناسند یا به شدت از آن حفاظت می کنند و اجازه دسترسی و استفاده از آن را به شریک جنسی خود نمی دهند.

8.حَشَفه یا سر نره (کلاهک):

کلاهک به نوک حساس آلت جنسی گفته می شود. پوست رویی در اطراف کلاهک پیچیده شده است.

می توانید پوست رویی را به عقب یا جلو حرکت دهید. لمس کردن نوازش کردن به آلت جنسی و یا کلاهک معمولاً باعث تحریک و ایجاد لذت جنسی در بسیاری از مردان می شود و ممکن است به ارگاسم نیز برسند.

بعضی از مردان ختنه می شوند. در این صورت پوست رویی روی آلت جنسی وجود ندارد.

برای خرید و مشاهده محصول “کاندوم خاردار فضایی (5 عددی)” برروی همین لینک کلیک کنید.

برای خرید و مشاهده محصولات فروشگاه رویای شب بر روی تصویر زیر کلیک کنید 👇👇

نقاط حساس در بدن مردان

 

 

 

1 دیدگاه در “نقاط حساس در بدن مردان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *