آنچه باید آقایان بدانند, مشکلات رایج زناشویی, مقاله

تقویت قوای جسمی در مردان

تقویت قوای جسمی در مردان

تقویت قوای جسمی مردان ، اگر می خواهید تمام شب فعالیت جنسی خود را در رختخواب حفظ کنید، شما تنها نیستید.

بسیاری از مردان به دنبال راه حل هایی برای تقویت قوای جسمی خود هستند. این راه حل ها می تواند شامل بهبود مشکلات جنسی موجود باشد یا جستجوی راه حل های جدید برای شاد نگه داشتن شریک زندگی شما .

تعداد زیادی قرص های تقویت قوای جسمی در بازار موجود است، اما روش های ساده بسیاری برای این موضوع وجود دارد، بدون اینکه لازم باشد شما به داروخانه مراجعه کنید.

به خاطر داشته باشید که آلت تناسلی شما روی فشار خون تأثیر می گذارد و مطمئن شوید که سیستم گردش خون شما در شکل عالی کار می کند. اساساً آنچه برای قلب شما مفید است برای سلامت جنسی شما نیز مفید است.

آیا می خواهید رابطه جنسی بهتری داشته باشید؟ کارهای مختلفی را می توانید در زندگی روزمره خود انجام دهید که می تواند به شما کمک بسزایی بکند .

با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا به شما راه حل های ساده در عین حال کاربردی را آموزش دهیم :

فعالیت ورزشی :

  یکی از بهترین راه حل ها برای بهبود  قلب و عروق شما ورزش است.  روزانه 30 دقیقه ورزش، مانند دویدن و شنا و… می تواند برای تقویت قوای جسمی شما معجزه کند.

در سبد غذایی خود مصرف این میوه و صیفی جات را افزایش دهید :

برخی غذاها نیز می توانند به شما در افزایش جریان خون کمک کنند. آنها عبارتند از :

  • پیاز و سیر این صیفی جات ممکن است، هنگام مصرف بوی ناخوشایندی داشته باشند. اما می توانند به گردش خون شما کمک کنند.
  • موز این میوه سرشار از پتاسیم است که می تواند به کاهش فشار خون شما کمک کند، و همچنین می تواند به تقویت قوای جسمی شما کمک کند.
  • چیلی و فلفل. غذاهای پرادویه با کمک به افزایش جریان خون در بدن شما میتواند به قوای جسمی شما کمک بسزایی کند.

در سبد غذایی خود مصرف این مواد را افزایش دهید :

  • اسیدهای چرب امگا 3. این نوع چربی باعث افزایش جریان خون می شود. می توانید این مواد غذایی را در ماهی قزل آلا، ماهی تن، آووکادو و روغن زیتون پیدا کنید.
  • ویتامین B-1. این ویتامین به سیگنال های موجود در سیستم عصبی شما کمک می کند، از جمله سیگنال هایی که از مغز به آلت تناسلی شما میرسد. بادام زمینی، لوبیا، عدس و سویا یافت می شود.
  • تخم مرغ، تخم مرغ که دارای گروه های دیگر ویتامین B است، به تعادل سطح هورمون کمک می کند. این می تواند استرسی را که اغلب مانع نعوظ می شود کاهش دهد.

 استرس را کاهش دهید :

استرس می تواند بر تمام زمینه های سلامتی شما از جمله میل جنسی تأثیر بگذارد. استرس ضربان قلب شما را افزایش می دهد (و این اصلا خوب نیست) و فشار خون را افزایش می دهد. هر دوی اینها به میل و عملکرد جنسی شما آسیب می رسانند.

استرس روانشناختی همچنین می تواند در رسیدن به نعوظ یا رسیدن به ارگاسم تأثیر بگذارد. ورزش یک روش عالی برای کاهش استرس و بهبود سلامتی است.

صحبت با شریک زندگی خود در حین بر قراری رابطه جنسی استرس شما را نیز کمتر میکند، در عین حال رابطه شما را همزمان تقویت می کند. استرس همچنین می تواند باعث ایجاد عادت های بد مانند سیگار کشیدن یا مصرف الکل شود که می تواند به عملکرد جنسی شما آسیب بسیاری برساند.

عادت های بد را ترک کنید :

آنچه برای آرام شدن خود مصرف میکنید، مانند سیگار کشیدن و مصرف الکل، این موارد می تواند بر عملکرد جنسی شما تأثیر بسیار بدی بگذارد. مصرف این موارد گردش خون شما را کند می کنند و با ناتوانی جنسی ارتباط مستقیم دارند. قطع یا ترک سیگار یکی از اولین مراحل بهبود عملکرد  تقویت قوای جسمی شما است.

جایگزینی عادات بد، عادات سالم را به زندگی خود راه دهید، مانند ورزش و غذاهای سالم خوردن و خواب کافی این ها می تواند به تقویت سلامت جنسی شما کمک کند.

 کمی آفتاب بگیرید :

نور خورشید تولید ملاتونین در بدن را متوقف می کند. اگر این هورمون در بدن ما زیاد ترشح شود باعث میشود فرد زیاد بخوابد و انگیزه جنسی آن نیز کم شود. ملاتونین کمتر به معنای توانایی بیشتر در میل جنسی است.

بیرون بروید و اجازه دهید به پوست شما آفتاب بخورد اینکار باعث بیدار شدن میل جنسی شما شود، به خصوص در فصل زمستان که بدن ملاتونین بیشتری تولید می کند.

اعتماد به نفس خود را بالا ببرید :

احساسی که نسبت به بدن خود دارید، احساس شما را در رابطه جنسی تحت تأثیر قرار می دهد. یک رژیم غذایی ناسالم و ورزش نکردن ممکن است باعث شود شما از خود تصور ضعیفی داشته باشید. این موارد می تواند شما را از داشتن رابطه جنسی و لذت بردن از آن منصرف کند.

 به شریک زندگی خود توجه کنید :

رابطه جنسی یک رابطه یک طرفه نیست. توجه ویژه به خواسته های همسرتان باعث میشود رابطه جنسی برای آن خوشایندتر باشد و تجربه لذت بخش بیشتری را برای هر دوی شما ایجاد کند.

در صورت نیاز به کمک بیشتر از یک متخصص کمک بگیرید :

اگر شما دارای اختلال در نعوظ، بیماری Peyronie ( پِیرونیش) یا سایر اختلالات جنسی هستید، ممکن است به درمان پزشکی نیاز داشته باشید.

برای خرید و مشاهده محصولات ” کاندوم های کدکس ” برروی همین لینک کلیک کنید .

برای خرید و مشاهده محصولات فروشگاه رویای شب بر روی تصویر زیر کلیک کنید 👇👇

تقویت قوای جسمی در مردان

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *