مقاله, آنچه باید آقایان بدانند, آنچه باید بانوان بدانند, مقالات زناشویی مشهد

بهترین پوزیشن جنسی برای باردار شدن

بهترین پوزیشن جنسی برای باردار شدن

بهترین پوزیشن جنسی برای باردار شدن داشتن رابطه جنسی با پوزیشن های خاصی هست که میتواند به بارور شدن شما کمک کند.

اگر می‌خواهید سریعتر بچه دار بشید دست به کار شوید. یکی از چیزهایی که شما و شریک زندگیتان ممکن است بابت آن تعجب کنید این است که آیا پوزیشن جنسی در این مورد تاثیر گذار است؟

در یکسری از تحقیقات نشان داده شده است که هیچ پوزیشن جنسی خاصی برای اینکه شانس بارداری را بیشتر کند وجود ندارد. چیزی که ممکن است در یکسری از پوزیشن ها به شما کمک کند قرار گرفتن اسپرم در نزدیکی دهانه رحم، کانالی که واژن و رحم را به هم وصل می کند است.

 پوزیشن های جنسی مناسب بارداری هستند که،عمق دخول اتفاق بیافتد.

با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا چند نمونه از بهترین پوزیشن جنسی برای باردار شدن را بررسی کنیم.

بهترین پوزیشن جنسی برای باردار شدن:

1. پوزیشن میسیونری:

پوزیشن رو در رو امکان تحریک بیشتر برای زن و مرد را فراهم می کند. زیرا مرد در این وضعیت میتواند عمق و زاویه دخول را کنترل کند. بدین ترتیب نقطه G که ناحیه ای حساس در دیواره فوقانی واژن است به راحتی تحریک می شود.این پوزیشن همچنین برای بسیاری از شرکا راحت ترین و کم دردسرترین پوزیشن است.

بهترین پوزیشن رابطه جنسی برای باردار شدن

 در واقع این موقعیت به شما امکان می دهد تا کنترل کنید که از چه زاویه ای دخول را انجام دهید زیرا می توانید از هر سطحی به عنوان اهرم استفاده کنید. دست ها و پاهای زن در این پوزیشن در وضعیت آزاد قرار خواهد داشت، لذا میتوانند با دستان خود نیز تحریک جنسی را دو چندان کنند. همچنین زن توانایی قوس دادن به کمر و کنترل مکان تحریک را دارد. به همین دلیل این پوزیشن، انتخاب بسیاری از زوجین از جمله زوجین مسن تر است.برای اثربخشی بیشتر، یک بالش زیر خود قرار دهید، که می تواند زاویه مطلوب تری برای اسپرم ایجاد کند.

2.پاها روی شونه ها:

پا روی شانهدر این پوزیشن زن در حین مقاربت پاهای خود را روی شانه‌های شریک زندگی‌اش قلاب می‌کند، این وضعیت به اسپرم اجازه می‌دهد تا حد ممکن به دهانه رحم نزدیک شود و این امر سبب میشود احتمال بارداری بیشتر شود.

کرم تاخیری ماتادور

3. پوزیشن گربه:

زن زانوهای خود را باز می کند تا پایین تنه مرد بین آنها قرار گیرد. سپس، به جای فشار دادن، زن و مرد همزمان لگن خود را با ریتم تکان می دهند.

گربه

این وضعیت ممکن است موجب شود زنان ارگاسم را تجربه کنند.

4.داگ استایل:

در این پوزیشن زن کف دست و زانو های خود را به صورت چهار دست و پا بر روی زمین یا تخت قرار می دهد، مرد پشت سر او بر روی زانوها نشسته و لگن خود را به لگن زن نزدیک می کند و دخول را انجام می دهد.

بهترین پوزیشن رابطه جنسی برای باردار شدن

 

در پوزیشن داگی استایل مرد برای این که کنترل سکس را در دست داشته باشد میتواند لگن زن را بگیرد تا رابطه جنسی برای او راحت تر باشد.

پوزیشن داگی استایل مدل های آن بسیار متنوع می باشد اما همه روش های آن در باردار شدن تاثیر دارد و بهتر است زمانی انجام شود که رحم زن آماده لقاح بوده و دوره تخمک گذاری زن باشد. زمانی که زن رابطه جنسی را برقرار کند، باید پانزده دقیقه دراز بکشد.

5.دختر گاوچران معکوس:

پوزیشن دختر گاوچران معکوس به عنوان موقعیتی است که در آن زن در بالا قرار میگیرد. این یکی از پوزیشن های مورد علاقه مردان است‌. زیرا مرد در این پوزیشن یک دید عالی دارد و بیشتر کارها را زن انجام می دهد. بسیاری از زنان در این پوزیشن فوق العاده قدرتمند و سکسی عمل می کنند.

بهترین پوزیشن رابطه جنسی برای باردار شدن

برای انجام پوزیشن دختر گاوچران معکوس کافی است که زن روی پاهای همسرش و پشت به او بنشیند. زن میتواند از دستهایش به عنوان تکیه گاه استفاده کند. به نحوی که اندام جنسی آنها مماس با هم باشد. سپس برای یک تحریک شدید، به جلو خم شود.

بعد از آنکه زن یا مرد آلت تناسلی را به داخل واژن زن هدایت کردند، زن می تواند تنه خود را به حالت ایستاده نگه دارد، یا می تواند به جلو یا عقب خم شود تا روی سینه مرد دراز بکشد یا به میل خود حرکت کند. پاهای مرد می تواند روی تخت صاف یا خم باشد. زن همچنین می تواند بر سرعت، ریتم، عمق و مدت زمان دخول کنترل داشته باشد. با تغییر موقعیت و حرکت زن، سطح تحریک برای مرد تغییر میکند. در حالی که همزمان باعث تحریک کلیتوریس یا نقطه G می شود.

6.پوزیشن جنسی قیچی:

بهترین پوزیشن رابطه جنسی برای باردار شدن

در این روش میزان دخول به نسبت روش های دیگر بیشتر است و به این ترتیب حرکت اسپرم به رحم زن بهتر صورت می گیرد و شرایط بارداری بهبود خواهد یافت. بنابراین اگر علاقه به بارداری دارید این پوزیشن کمک زیادی به شما خواهد کرد.

چند پوزیشن دیگر در مورد باردار شدن:

1.میشنری و تماس چشمی و بدنی

در پوزیشن کلاسیک یا میشنری، زن با پاهایی باز شده به پشت می‌خوابد و هر دو زانوی خود را خم می‌کند و کف پاها را محکم روی زمین قرار می‌دهد، سپس مرد روی او می‌خوابد. این پوزیشن جز اولین و معمول‌ترین پوزیشن‌هایی است که هر زوجی امتحان می‌کنند.

تماس چشمی و بدنی زیادی در این حالت وجود دارد پس صمیمانه‌تر است، همچنین دستان زوجین برای لمس بدن یکدیگر آزاد است. دخول ملایم و عمیقو با کنترل مرد انجام می‌شود.

از دیگر مزایای این پوزیشن، مهارت و آمادگی بدنی خاصی لازم نیست و ساده است، نکته دیگر درباره پوزیشن کلاسیک این است که زن بهتر است برای شیب و دخول راحت‌تر و فشار کمتر به کمر خود، یک بالش زیر باسن خود بگذارد. در این شرایط اسپرم راحت‌تر به داخل بدن زن رفته و از گردنه رحم می‌گذرد.

در این پوزیشن بهتر است حدود نیم ساعت، در حالتی بمانید که زیر باسن شما یک بالش وجود دارد و پاهایتان به سمت بالا روی دیوار یا هر تکیه‌گاهی است. به عبارت دیگر، وضعیت شما به‌گونه‌ای باشد که پایین تنه در سطحی بسیار بالاتر از سر و سینه شما باشد.

در این میان برخی افراد متذکر می‌شوند که با بلند شدن زن از جای خود، کمی از مایع انزال شده از واژن بیرون می‌ریزد اما این اتفاق، باعث کاهش احتمال باروری او نمی‌شود.

در این نقطه بیشتر اسپرم‌هایی که در واژن مانده‌اند، زنده نیستند. به همین دلیل، به پشت خوابیدن زن بیشتر از ۳۰ دقیقه احتمال بارور شدن زن را بیشتر نمی‌کند.

2.خواب پهلو به پهلو و آغوش:

پوزیشن دیگری که می‌تواند منجر به بارداری شود پهلو به پهلو نام دارد. در این روش دخول عمیق است و می‌تواند روند رسیدن اسپرم به دهانه رحم را تسریع کند.

این مدل بیشتر برای زوج‌هایی مناسب است که یکی از آن‌ها اضافه‌وزن یا کمردرد دارد. در این وضعیت دو طرف به پهلو کنار یکدیگر می‌خوابند و مرد از پشت زن را در آغوش گرفته و آلت خود را از پشت وارد واژن زن می‌کند. البته این کار را می‌توان رو در رو هم انجام داد.

زن می‌تواند روی شکم دراز بکشد یا روی زمین زانو بزند. همچنین این امکان وجود دارد که به پهلو دراز بکشد. مرد پشت او می‌ایستد یا او نیز زانو می‌زند. این روش باعث می‌شود که اسپرم در گردنه رحم ذخیره شود.

3.داگی و امکان لقاح:

به‌طور کلی هر پوزیشنی که موجب نفوذ عمیق شود، می‌تواند به اسپرم کمک کند تا آن‌جا که ممکن است به دهانه رحم نزدیک شود و لقاح را ممکن کند. داگی یکی پوزیشن های مناسب برای باردار شدن معرفی شده است.

در پوزیشن داگی، زن باید بر روی زمین در حالت چهار دست و پا قرار بگیرد. مرد پشت سر زن زانو می‌زند و آلت تناسلی خود را وارد واژن زن می‌کند. در این وضعیت، دهانه رحم باز است و باعث می‌شود اسپرم سریع‌تر به تخمک برسد.

4.پوزیشن CAT:

مدل CAT در به ارگاسم رسیدن زنان موثر است که البته این قضیه عاملی برای حاملگی نیست اما یک امتیاز مضاعف به‌شمار می‌آید چون باعث تسریع حرکت اسپرم به سمت دهانه رحم خواهد شد.

موقعیت قرارگیری در پوزیشن گربه به این شکل است که زن زانوها را خم می‌کند تا پایین‌تنه مرد بین او قرار بگیرد. بعد، به جای ضربه زدن، زن و مرد باید لگن خود را با سرعت بالا حرکت بدهند.

اسپریتاخیری سیمپلکس

5.پوزیشن کوه جادو:

پوزیشن کوه جادو مشابه سبک داگی است. چگونگی قرارگیری زوجین به این صورت است که مرد روی زن خم می‌شود، سینه و شکم او روی کمر و پشت زن قرار می‌گیرد.

برای تسلط و حمایت بهتر، زن می‌تواند از بالش یا تکیه‌گاهی برای زیر بالاتنه استفاده کند.

این پوزیشن از این جهت توصیه می‌شود که به حرکت سریع و عمیق اسپرم کمک می‌کند، به‌منظور رسیدن به نقطه ارگاسم موثر است و بروز حاملگی را افزایش می‌دهد.

6.موقعیت سندانی:

در حالت قرارگیری سندانی که مانند حالت میشنری کلاسیک است، مرد باید ایستاده و زن مقابل او روی تخت خوابیده باشد.

همچنین، زن باید پاهای خود را درحالت ۹۰ درجه بلند کند درحالی که در زیر کمر او بالش وجود دارد. در این وضعیت، مرد در حالت ایستاده، آلت خود را وارد واژن زن می‌کند.

پوزیشن سندانی با ایجاد نفوذ عمیق، فرصت خوبی را برای بارداری فراهم می‌کند. ضمن اینکه پاهای بالارفته نیز به تحریک نقطه جی زن کمک می‌کند.

7.روش قاشقی:

حالت دیگری که برای افزایش احتمال بارداری پیشنهاد می‌شود قاشقی نام دارد که یک سبک عاشقانه و کارآمد است.

در این حالت زن و مرد به صورت دو قاشق که درون هم قرار گرفته‌اند به پهلو خوابیده، زن جلوی مرد قرار گرفته و مرد از پشت زن را در آغوش می‌گیرد.

حالت قاشقی باعث می‌شود دهانه رحم زن نسبت به آلت مرد 90 درجه باشد و اسپرم سریع‌تر وارد آن شود.

8.پوزیشن مثلث درخشان:

مثلث درخشان پوزیشنی است که در عین شباهت به میشنری، تفاوت‌های جزئی با آن دارد. در این روش زن به پشت خوابیده و مرد بالای او قرار می‌گیرد، مرد روی دو زانو می‌نشیند در حالی که لگن زن روی پاهای او قرار می‌گیرد.

پاهای زن در حالی که آن‌ها را از زانو تا کرده در دو طرف کمر مرد قرار دارد. این پوزیشن موجب نفوذ عمیق‌تر آلت مرد در واژن می‌شود و شانس باروری را در زن افزایش می‌دهد.

9.پوزیشن شخم زدن:

در پوزیشن شخم زدن دو اتفاق می‌افتد؛ علاوه‌بر افزایش احتمال حاملگی زن، کیفیت رابطه جنسی نیز بالا می‌رود. در این حالت، زن آرنج و زانوهای خود را روی زمین قرار می‌دهد، مرد پشت سر او می‌ایستد و مچ پای زن را بالا می‌آورد. این سبک نیز جاذبه باعث نفوذ عمیق‌تر اسپرم می‌شود.

تعداد دفعات رابطه جنسی برای باردار شدن:

پس از معرفی پوزیشن‌های مناسب بارداری، نوبت پاسخ به این پرسش است که آیا تعداد دفعات رابطه جنسی می‌تواند احتمال بارداری را افزایش دهد؟

طبق اطلاعات منتشر شده، وجود یک الگو و برنامه‌ریزی منظم برای رابطه جنسی، احتمال حاملگی زن را افزایش می‌دهد.

اگر به‌دنبال پاسخ دقیق‌تر هستید که مثلا دفعات نزدیکی برای بارداری باید چند بار در هفته، روز یا ماه باشد، باید گفت شما باید یکی از این دو راه را انتخاب کنید.

نخست این که با تعیین روز تخمک‌گذاری و پنجره باروری، فقط در همان روزها رابطه جنسی داشته باشید. این روش اگرچه علمی است، اما از آن‌جا که برخی از خانم‌ها چرخه‌های قاعدگی منظمی ندارند، ممکن است باعث سردرگمی این دسته از افراد شود.

همچنین، این زمان‌بندی و تلاش برای تشخیص روز تخمک‌گذاری، می‌تواند استرس زیادی را برای زوجین به‌همراه داشته باشد.

هر هفته رابطه جنسی داشته باشید:

اما در راهکار دوم، آزادی عمل وجود دارد به این معنا که شما می‌توانید با توجه به میل خود برای رابطه جنسی‌تان برنامه‌ریزی کنید. اما نکته این است که شما در هر هفته باید رابطه داشته باشید.

با این رویه بدون اینکه خودتان متوجه شوید، حداقل برای یک بار هم که شده در روز تخمک‌گذاری و روزهای حوالی آن رابطه جنسی خواهید داشت.

در انتخاب یکی از این دو راه، وسواس نداشته باشید چون هر دو مورد، خوب و موثر هستند. تنها نکته‌ای که باقی می‌ماند این است که فاصله رابطه جنسی باید یک روز در میان باشد تا اسپرم‌ها فرصت کافی برای بالغ شدن داشته باشند و از قدرت باروری آن‌ها کم نشود.

تهیه چک‌لیست آمادگی پیش از بارداری:

با این وجود، زن و مرد پس از تصمیم به بچه‌دار شدن باید سلامت خود را بررسی کنند و آن را کم‌اهمیت ندانند. بنابراین به پزشک مراجعه کنید تا از وضعیت بدنی و سلامت خود مطمئن شوید و دریابید که آیا آماده بارداری هستید یا نه.

چک لیست بارداری

اگر فرض را بر این بگیریم که شاخص توده بدنی (BMI) شما در محدوده سالم قرار دارد، نکته بعدی این است که آیا در رژیم غذایی، اسید فولیک کافی را دریافت می‌کنید یا نه. همچنین باید اصلا الکل مصرف نکنید.

وقتی این موارد را در چک لیست خود تیک زدید شما آمادگی پیش از بارداری را کسب کرده‌اید که شامل دانستن زمان تخمک‌گذاری با حفظ تقویم تخمک‌گذاری و آگاهی از علائم تخمک‌گذاری در اولویت بعدی است.

با این توضیح که در روزهایی باروری که معمولا پنج روز تا زمان تخمک‌گذاری و 24 ساعت پس از آن است شما باید یک روز در میان رابطه جنسی داشته باشید.

این نکته را هم نباید فراموش کنید که همه زنان در نیمه چرخه قاعدگی خود تخمک‌گذاری نمی‌کنند. از این‌رو، اگر برای حاملگی به مشکل برخورد کرده‌اید و دقیقاً نمی‌دانید در این چرخه، زودتر یا دیرتر تخمک‌گذاری می‌کنید بهتر است با پزشک زنان خود مشورت کنید تا به شما روش دیگری را برای تخمک‌گذاری پیشنهاد کند.

برای بارداری روش‌های زیادی وجود دارد اما عجله نکنید

برای بارداری راه‌های مختلفی وجود دارد ولی عجله نداشته باشید. واقعیت این است که هر راهی که باعث جذب اسپرم به داخل تخمک و رحم زن شود، باعث بارداری می‌شود. گرچه روش‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم، بیشترین تاثیر را در این رابطه دارند.

البته همانطور که گفتیم، این مطلب به قصد آگاهی‌رسانی به رشته تحریر درآمده و بهتر است برای مشاوره به پزشک مراجعه کنید. برای گرفتن نوبت می‌توانید از مشاوران رویای شب کمک بگیرید.

banner-blog-condom

 

300 1

برای خرید این محصول شما میتوانید به شعبات ما بصورت حضوری مراجعه کنید و یا میتوانید از فروشگاه ما به راحتی ثبت سفارش کنید.

محصولات رو ما بصورت فوری و در بسته بندی کاملا محرمانه برای شما ارسال خواهیم کرد.

شعبات رویای شب در مشهد:

شعبه 1 : شهرک غرب، بین شریعتی 25 و 27، جنب بانک مسکن ( تلفن: 09154719005 )

شعبه 2 : بلوار هنرستان، نبش هنرستان 34  ( تلفن: 09191496878 )

ساعت کاری مجموعه : 10 صبح الی 22 شب

همچنین تمام محصولات فروشگاه ما دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *