مشکلات رایج زناشویی, مقاله

چرا رابطه جنسی خشن جذابتر است ؟

چرا رابطه جنسی خشن جذابتر است ؟ به ویژه برای زنان ، به نظر می رسد افراد از رابطه جنسی خشن لذت می برند.

وقتی از آنها خواسته شده تا رابطه جنسی خشن را با رابطه جنسی عادی مقایسه کنند، زنان و مردان هر دو اعلام کرده اند که در رابطه جنسی خشن رسیدن به ارگاسم بیشتر و شدیدتر است.

اگر شما نیز به رابطه جنسی خشن علاقه دارید، بدون شک تنها نیستید.

وقتی من از بیش از 4000 آمریکایی درباره رویاهای جنسی شان برای کتابم “به من بگو چه می خواهی” نظر سنجی نمودم، رابطه جنسی خشن جز دو موردی بود که بیشتر افراد درباره آن رویاپردازی میکردند.

بسیاری از افراد (بدون توجه به جنسیت و جهت گیری های جنسی) به نظر می رسد تا حدودی نسبت به این مساله تمایل دارند.

تمایل گسترده به رابطه جنسی خشن همچنین ممکن است در عادات تماشای فیلم های جنسی افراد نیز مشاهده شود.

به عنوان مثال، وقتی شما به پر مخاطب ترین دسته بندی ها در سایت Pornhub نگاه می کنید، “رابطه جنسی خشن” را در بین اولین دسته بندی ها در طول سال میبنید.

چرا رابطه جنسی خشن برای بسیاری از افراد به ویژه زنان جذابتر است ؟

تحقیقی که اخیراً در مجله علوم روانشناسی تکاملی منتشر شده است پاسخ هایی را ارائه داده است.

محققان از 734 دانشجوی، دانشگاه در نیویورک در مورد نگرش و تجارب آنها درباره رابطه جنسی خشن با رضایت طرفین سوال کرده اند.

بیشتر دانشجویان شرکت کننده زن  (77٪) و علاقمند به جنس مخالف (92%) بوده اند.

بخش عمده ای از نمونه تحقیق (51٪) اعلام کردند که قبلاً تجربه رابطه جنسی خشن داشته اند، و بیشترین رفتارهای رابطه جنسی خشن از جمله ناخن کشیدن، ضربه زدن، هل دادن، پاره کردن لباس، بستن دست و پا با استفاده از بند، بستن چشم با استفاده از چشم بند و سیلی زدن را گزارش کرده اند.

قبل از توضیح بیشتر در مورد این موضوع، باید اشاره کنم که نویسندگان این مقاله، این رفتارها را با نام “نیروی شیطنت” نام برده اند و نه سوء استفاده یا خشونت.

به خاطر داشته باشید که این رفتارهای خشن با رضایت طرفین بوده که بیشتر در روابط بلند مدت روی داده و به ندرت (کمتر از 1% اوقات) منجر به هر نوع آسیب جدی در طرف مقابل شده است.

به عبارت دیگر، ما درمورد رفتارهایی صحبت نمی کنیم که در آنها فرد واقعاً قصد و نیت داشته به شریک جنسی اش آسیب وارد کند.

در حقیقت، به نظر می رسد که مردم واقعاً از این نوع رابطه جنسی لذت می برند.

وقتی از زنان خواسته شد که رابطه جنسی خشن  را با رابطه جنسی معمولی مقایسه کنند، هر دو، زن و مرد اعلام کرده اند که در رابطه جنسی خشن، ارگاسم بیشتر و شدیدتر است، طرفین برای جلب رضایت یکدیگر تلاش بیشتری می کنند، رابطه جنسی بسیار محرک تر بوده و عمل دخول بسیار قوی تر صورت گرفته است.

همچنین زنان اعلام کردند که وقتی رابطه جنسی خشن دارند خیلی سریعتر به ارگاسم میرسند.

با توجه به اینکه در مدت زمانی که مردان و زنان به اوج لذت جنسی احتیاج دارند (به ترتیب 5-6 دقیقه در مقابل 13 دقیقه) در حال حاضر اختلاف زیادی وجود دارد، شاید این یکی از دلایلی باشد که رابطه جنسی خشن مورد توجه بسیاری از افراد بوده و اینکه چرا زنان بیشتر به مشاهده این دسته از فیلم های جنسی تمایل داشته اند: رابطه جنسی خشن ممکن است بتواند به کاهش فاصله زمانی بین ارگاسم در مردان و زنان کمک کند.

علاوه بر این تاثیر بر ارگاسم جنسی، چه چیز دیگری ممکن است افراد را به سمت رابطه جنسی خشن سوق دهد؟

به شرکت کنندگان در تحقیق گفته شده، لیستی طولانی از محرک های احتمالی برای رابطه جنسی خشن داده شده و از آنها خواسته شده تا گزارش دهند آیا هرگز به خاطر هیچ کدام از این دلایل تشویق به داشتن رابطه جنسی خشن شده اند یا خیر.

در بین این عوامل محرک مواردی مانند امتحان کردن یک چیز جدید، دلزدگی و بدست آوردن یک رویا مرسوم ترین گزینه ها بودند. این امر به ما می گوید که رابطه جنسی خشن معمولاً برای برآورده ساختن نیاز ما به تجربه کردن چیزهای جدید در رابطه جنسی مورد توجه می باشد.

انسان ها (زنان و مردان) به مرور زمان از یکنواختی روال رابطه جنسی دلزده می شوند.

ما بایستی چیزهای جدیدی را با هم ترکیب کنیم تا شوق و اشتیاق به رابطه جنسی را حفظ کنیم و این پدیده توسط محققان روابط جنسی به عنوان اثر کولیج (Coolidge Effect) شناخته می شود.

یکی دیگر از عوامل محرک جنسی خشن، به ویژه در بین مردان، جدا شدن از شریک جنسی و یا مشکوک بودن به خیانت از جانب وی می باشند.

نویسندگان این تحقیق این نتایج را از طریق همین دیدگاه تکاملی تفسیر می کنند: وقتی مردان این گونه تصور می کنند که شریک جنسی آنها با فرد دیگری رابطه داشته است، این امر نوعی رقابت جنسی را بوجود می آورد.

به عبارت دیگر، این امر باعث می شود فرد درگیر رفتارهای جنسی خاصی (مانند دخول شدید و عمیق) می شود تا به نوعی هر گونه اثری را که از فرد دیگری در بدن شریک جنسی خود باقی مانده باشد از بین برده و احیاناً تنها اسپرم خود را برای باروری در بدن وی باقی بگذارد.

نوشیدن الکل یکی از عوامل محرک جنسی است، که کاملا منطقی است: الکل همزمان محدودیت های جنسی را کاهش داده و حواس جنسی را کند می نماید.

این ترکیب باعث می شود تمایل برای تجربه کردن چیزی که قبلاً امکان انجام آن وجود نداشته است، بیشتر شود و همچنین ممکن است باعث بروز فعالیت های جسمی شدیدتر برای مقابله با اثر سرکوب کنندگی الکل بر سیستم جنسی بدن شود (که شامل سرکوب کنندگی نعوظ و به تاخیر انداختن ارگاسم می باشد).

نهایتاً بخش عمده ای از سایر عوامل محرک عبارت بودند از شرایطی که افراد از قبل در وضعیت برانگیختگی فیزیولوژیک شدید بوده اند مثلاً پس از یک مشاجره، ناراحت بودن از شریک جنسی یا داشتن فعالیت شدید بدنی یا ورزشی.

این محرک ها را می توان به عنوان چیزی که فیزیولوژیست ها از آن به عنوان انتقال هیجان نام می برند، توضیح داد که در آن برانگیختگی ما در یک شرایط خاص باعث تشدید برانگیختگی یا هیجان ما در یک شرایط غیرمرتبط با آن می شود. به عبارت دیگر، اگر بدن قبل از رابطه جنسی به دلیلی در شرایط برانگیخته باشد، این امر می تواند باعث شود که افراد رابطه جنسی فعال تر و شدیدتری داشته باشند.

نتیجه گیری :

آنچه تمامی این مطالب به ما می گویند این است که تنها یک دلیل خاص برای اینکه رابطه جنسی خشن به یک رویای جنسی و دسته بندی مطلوب در بین مطالب جنسی تبدیل شده است، وجود ندارد.

در واقع عوامل بسیار متفاوتی وجود دارند که ممکن است افراد را به سوی آن سوق دهند. نکته کلیدی در این میان این است که رابطه جنسی خشن به نظر می رسد یک علاقه جنسی هنجار بوده و ما بایستی بین آن و خشونت و سوء استفاده جنسی تمایز قائل شویم.

رابطه جنسی خشن با هدف سوء استفاده نبوده و مساله ای توافقی محسوب می شود و افرادی که آن را تجربه کرده اند از آن به عنوان یک ارتباط جنسی قدرتمند و لذت بخش برای طرفین یاد می کنند.

امیدوارم این مقاله پاسخ سوالات شما را در مورد” چرا رابطه جنسی خشن برای بسیاری از افراد به ویژه زنان جذاب است؟ “داده باشد .

برای خرید و مشاهده محصول “شربت گیاهی اوج طاها ( پک 6 تایی ) و محرک جنسی گیاهی مخصوص آقایان ( هورنی بیت ) برروی همین لینک کلیک کنید.

برای خرید و مشاهده محصولات فروشگاه رویای شب بر روی تصویر زیر کلیک کنید 👇👇

چرا رابطه جنسی خشن جذابتر است ؟

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *