آنچه باید آقایان بدانند, آنچه باید بانوان بدانند, مشکلات رایج زناشویی, مقاله

نقاط حساس در بدن زنان

نقاط حساس در بدن زنان

نقاط حساس در بدن زنان ، پوست شما بزرگترین اندام در بدن شما است و  عصب در سراسر آن پخش شده است: بعضی از مناطق عصب های بیشتری دارند و بعضی دیگر کمتر.

این همان چیزی است که باعث حساسیت برخی از قسمت های بدن شما نسبت به سایر نقاط می شود.

نقاط حساس بدن نقش اصلی را در برانگیختگی و رابطه جنسی برعهده دارد. نقاط مختلفی در بدن زنان وجود دارد که لمس و تحریک آن‌ها به کیفیت رابطه جنسی شما کمک بسیاری خواهد کرد.

از آنجا که لمس و نوازش این مناطق منجر به واکنش‌های جنسی بهتر در زنان می‌شود، تحریک این مناطق برای مردان نیز لذت بیشتری را به همراه خواهد داشت.

آشنایی با بدن زنان به مردان این امکان را می‌دهد تا در رابطه با آن‌ها رفتار بهتری داشته باشند.

1. گردن :

زنان از نفس کشیدن و لمس کردن گردن خود توسط شریک زندگی خود بسیار لذت میبرند. نکته جالب این جاست که تحقیقات نشان داده زنان با وزن کم‌تر نسبت به تحریکات ملایم گردن خود بیشتر حساس هستند و به آن واکنش بیشتری نیز نشان می‌دهند.

به این علت است که عصب های بسیاری در این منطقه از بدن شما وجود دارد.

2. سر :

چرا وقتی کسی سر شما را ماساژ میدهد احساس می کنید که در بهشت هستید؟ همه اینها به دلیل عصب های موجود در سر شما است.

اگر شریک زندگی شما لمس آرام را دوست دارد، می توانید به آرامی با نوک انگشتان خود سر او را نوازش کنید.

اگر او هیجان را بیشتر دوستدارد، میتوانید کمی موهای شریک زندگی خود را بکشید.

3. لب ها :

حساسیت لب 100 برابر بیشتر از لمس کردن انگشتان است. لبها را میتوان از جمله ی حساس ترین نقطه بدن زن دانست و بوسیدن براي زنها احتمالا خيلي مهم تر از مردها باشد.

خيلي از مردها تأثير بوسیدن و لبها را در زنان نادیده می گرند ولی باید بدانند که لبها جز مهم ترين قسمتهای تحریک حس جنسی زنها است.چ

بوسیدن با عشق و آرام زنان را خيلي بیش از هر چیزی تحت‌تأثیر قرار ميدهد .

4.  کلیتوریس:

بسیاری از تحقیقاتی که در مورد لذت جنسی در زنان انجام شده است نشان می‌دهد که تحریک کلیتوریس یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای تجربه ارگاسم در زنان محسوب می‌شود.

ایجاد فشار و لرزش در این ناحیه منجر به احساس لذت زیادی در زن می‌شود. تحریک کلیتوریس زمانی که با تحریک سینه‌ها به خصوص نوک سینه‌ها همراه می‌شود بیشترین تأثیر را بر روی زنان می‌گذارد.

5. گوش:

به دلیل تمام عصبهای موجود در این منطقه، گوش ها بسیار حساس هستند.  البته هنوز دانشمندان نمی‌دانند که چرا تحریک گوش‌ها موجب پاسخ جنسی می‌شود با این ‌حال گوش‌ها نواحی رایجی هستند که در تحریک جنسی بیشتر در زن بسیار تأثیر گذار هستند.

6. شکم :

نوازش شکم و ناف برای خانم‌ها می‌تواند با لذت بالایی همراه باشید. سعی کنید که با بوسیدن، نوازش، لیسیدن و غلغلک دادن این ناحیه همسر خود را تحریک کنید.

می‌توانید به آرامی شروع به بوسیدن این ناحیه کرده و به طرف لگن و ناحیه کلیتوریس حرکت کنید.

7. دست‌ها :

از جمله نقاط حساس در بدن خانم‌ها دست‌ها و مخصوصا ناحیه مچ دست است. ناحیه نبض را با بوسه‌های آرام و نوازش در کنار حرکات زبان تحریک کنید.

بیشتر خانم‌ها و آقایان از این موضوع اطلاعی ندارند پس مطمئن باشید که بعد از یک بار تجربه آن، شگفت زده خواهید شد. همچنین برای نوازش دست‌ها بهتر است که از ناحیه انگشتان شروع کرده و به آرامی کل دست را نوازش کنید.

دستش را بگیرید، طورى که کف دستها به طرف بالا باشد، و با هر دو شست به مهربانی کف دستش را نوازش کنید ضمن این که بقیه انگشتانتان هم زمان سمت ديگر دستش را نوازش می کند. آرام آرام به طرف پایین پیشروى کنید تا کل دستش را نوازش کنید.

8.باسن :

با تحریک نواحی مختلف بدن همسرتان جریان خون در ناحیه لگن نیز افزایش پیدا می‌کند و شما می‌توانید با دست زدن آرام به این ناحیه به تحریک همسر خود کمک کنید. توجه داشته باشید که ماساژ دادن ناحیه باسن و پرهیز از اقدامات خشن در رسیدن به ارگاسم کمک کننده است.

9. سینه‌ها :

جالب است بدانید زنان و مردان هردو به تحریک سینه‌ها به خصوص نوک سینه بسیار حساس هستند.

تحریک نوک سینه در زنان همان مناطقی از مغز را فعال می‌کند که هنگام تحریک کلیتوریس و واژن فعال می‌شود.

درست مانند کلیتوریس ایجاد فشار و لرزش در نوک سینه‌ها منجر به ایجاد لذت بسیار در زن می‌شود و به تجربه ارگاسم کمک زیادی می‌کند.

و در نهایت باید گفت از ماساژ بدن همسر خود غافل نشوید اینکار تاثیر بسازیی در روابط زناشویی شما خواهد داشت .

برای خرید و مشاهده محصول “ادکلن نایس زنانه ریچی ریچی Ricci Ricci ” برروی همین لینک کلیک کنید .

برای خرید و مشاهده محصولات فروشگاه رویای شب بر روی تصویر زیر کلیک کنید 👇👇

نقاط حساس در بدن زنان

 

 

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “نقاط حساس در بدن زنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *