مشکلات رایج زناشویی, مقاله

رابطه جنسی دهانی

رابطه جنسی دهانی

رابطه جنسی دهانی چیست؟

رابطه جنسی دهانی شامل استفاده از دهان یا زبان برای تحریک اندام تناسلی یا مقعد همسرتان است.

بسیاری از افراد به عنوان بخشی از زندگی جنسی خود از رابطه جنسی دهانی لذت می برند اما این یک کار کاملا شخصی است و همه آن را دوست ندارند.

افراد مختلف بسته به علایق خود، دوست دارند رابطه جنسی دهانی را به روش های مختلف انجام دهند یا دریافت کنند. روشهای بسیار زیادی برای لیسیدن، مکیدن و تحریک کردن شریک جنسی شما وجود دارد. شما ممکن است تصمیم بگیرید که به هیچ وجه رابطه دهانی نداشته باشید. مهم است که با شریک زندگی خود صحبت کنید تا بتوانید بفهمید از چه چیزی لذت می برد .

نکاتی در رابطه جنسی دهانی :

ممکن است مدتی طول بکشد تا بدانید که چه چیزی باعث می شود شخص، احساس خوبی داشته باشد. بهترین کار این است که به برقراری ارتباط با شریک زندگی خود ادامه دهید تا متوجه بشوید از چه پوزیشنی بیشتر لذت میبرد .

چگونه رابطه دهانی راشروع کنیم :

برای آقایان :

برای شروع رابطه جنسی دهانی ابتدا از دست خود برای تحریک شخص استفاده کنید. اگر در حین رابطه دهانی آلت تناسلی شخص را در دست داشته باشید، می توانید  تا حدی در دهان خود فرو برده. می توانید دست خود را حرکت دهید و اجازه دهید آلت تناسلی مرد تا جایی که راحت هستید به داخل دهان شما برود.

آلت تناسلی مرد بسیار حساس است، بنابراین در ابتدا آرام باشید و کم کم سرعت را بیشتر کنید. می توانید حرکات مختلف زبان، دهان را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی بهتر است، اما هرگز از دندان های خود استفاده نکنید.

وقتی به مردی رابطه جنسی دهانی می دهید می توانید در هر زمان متوقف شوید و این شما هستید که تصمیم می گیرید آیا می خواهید به او اجازه دهید در دهان شما انزال کند. البته، اگر او کاندوم پوشیده باشد، این مسئله ای نیست و به این معنی است که هر دو شما در برابر عفونت های مقاربتی (STI) محافظت می شوید.

برای بانوان :

قبل از شروع یک رابطه جنسی دهانی با زن، اگر مدتی را صرف بوسیدن و لمس بالای ران و ناحیه اطراف واژن شخص کنید باعث تحریک شدن شخص میشود.

کل ناحیه تناسلی زن حساس است، اما برای بیشتر خانم ها، کلیتوریس (با 8000 انتهای عصبی) حساس ترین قسمت است. به آرامی شروع کنید و از زبانی خود استفاده کنید. شما می توانید زبان خود را به روش های مختلف حرکت دهید و ریتم های مختلف را امتحان کنید. از همسرتان نشانه بگیرید تا بفهمید او بیشتر از چه چیزی لذت می برد.

چگونه رابطه جنسی دهانی-مقعدی (ریمینگ) انجام می دهید؟

انجام رابطه جنسی دهانی در مقعد شریک زندگی خود (همچنین به عنوان rimming شناخته می شود) می تواند بخشی از هر رابطه جنسی باشد. اگر نگران بهداشت هستید، ابتدا از شریک زندگی خود بخواهید که بشوید.

قبل از شروع، اگر ناحیه اطراف مقعد از جمله پرینه (ناحیه پوست بین دستگاه تناسلی و مقعد) را به آرامی ببوسید و لمس کنید، ممکن است این مورد را دوست داشته باشد.

سپس می توانید روی مقعد تمرکز کنید، زبان خود را به اطراف ناحیه بیرونی بچرخانید و در آخر زبان خود را وارد کنید. به یاد داشته باشید که به شریک زندگی خود گوش دهید و آنچه را که او لذت می برد، انجام دهید.

اگر به یک زن رابطه جنسی دهانی می دهید، از مقعد به واژن حرکت نکنید زیرا این امر می تواند باکتری ها را منتقل کرده و باعث عفونت شود.

آیا می توان از طریق رابطه جنسی دهانی ویروس HIV و STI بگیرم؟

خطر انتقال ویروس اچ آی وی از رابطه دهانی بسیار کم است مگر اینکه فردی که رابطه جنسی دهانی انجام می دهد در ناحیه تناسلی خود یک بیماری STI یا زخم داشته باشد یا فردی که رابطه جنسی دهانی انجام می دهد در دهان خود زخمی داشته باشد. اگر فردی که با ویروس اچ آی وی زندگی می کند تحت درمان دارویی باشد و سطح HIV قابل شناسایی نباشد، خطر انتقال ویروس وجود ندارد.

با این حال، سایر STI ها می توانند به راحتی در طی رابطه جنسی دهانی منتقل شوند، به ویژه تبخال، سوزاک و سفلیس.

دانستن اینکه اقدامات احتیاطی برای ایمن نگه داشتن خود و همسرتان انجام داده اید، می تواند به آرامش شما در هنگام رابطه جنسی دهانی کمک کند. سعی کنید از ریختن منی در دهان خود، خودداری کنید.

وقتی خطر انتقال ویروس یا عفونت وجود دارد، از رابطه جنسی دهانی به طور کامل خودداری کنید، به عنوان مثال ، اگر:

  • زخم های اطراف دهان، دستگاه تناسلی یا مقعد
  • هر گونه مشکل در لثه
  • عفونت گلو
  • به تازگی دندان پزشکی بوده اید، و دندانهای خود را درست کرده اید.

توجه داشته باشید که ممکن است شما از وجود عفونت های خود یا همسرتان اطلاع نداشته باشید زیرا عفونت حتی در صورت عدم وجود علائم و نشانه های واضح قابل انتقال است.

اگر زخم هایی در اطراف دهان، دستگاه تناسلی یا مقعد دارید، باید آنها را توسط یک متخصص بررسی کنید زیرا ممکن است نشانه عفونت باشد.

آیا باید رابطه دهانی داشته باشم؟

تصمیم گیری در مورد داشتن رابطه جنسی دهانی یک انتخاب کاملا شخصی است. فقط شما و همسرتان می توانید بفهمید که آیا آماده برقراری رابطه جنسی دهانی هستید.

برای خرید و مشاهده محصولات ” ژل های کدکس ” برروی همین لینک کلیک کنید.

برای خرید و مشاهده محصولات فروشگاه رویای شب بر روی تصویر زیر کلیک کنید 👇👇

رابطه جنسی دهانی

 

 

1 دیدگاه در “رابطه جنسی دهانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *